Que els hi passa a alguns "pseudomoteros"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Que els hi passa a alguns "pseudomoteros"

Entrada Autor: PEPI600 » ds. juny 21, 2008 11:11 am

Faig molts km al cap del dia i veig moltes animalades però aquests dos últims dies he alucinat amb el comportament de dues motos.
El dijous vaig baixar a Portaventura amb els nanos i uns amiguets seus i a la sortida del peatge de Martorell quan estava accelerant es va posar de cop una custom davant meu sense mirar ni pel retrovisor, encara no sé ni com vaig poder frenar, va fer exactament el que tant ens queixem que ens fan els cotxes o els camions ...., jo evidentment anava enllaunat, per tant a part de l´ensurt no hagues pres mal. Aixó va esser una anecdota, però ahir de tornada, tot i anant a un ritme molt per sobre del legal :lol: :lol: , s´em va enganxar una GS al darrera, i quan el vaig deixar passar en una corba d´esquerres el tio es va menjar tot el meu carril per què va esser incapaç de tombar lo suficient, anava totalment passat per les seves possibilitats, i com vaig comprobar més tard al seguir-lo, en alguns moments passava el nº 2, fent servir tota l´amplada de l´autopasta, quan amb el cotxe en tenia més que suficient amb el meu carril.

Crec que apart de queixar-nos de l´estat de carreteres i si els enllaunats ens fan aixó i alló altre, hauriem d´intentar de donar el missatge que nosaltres també som responsables dels nostres actes i si el de la GS quan em va passar es pares a pensar que si jo no haguès tallat gas segurament me´l emportava per davant, s´ho pensaria dues vegades. Quantes vegades ens hem possat a adelantar un altre vehicle i no hem mirat el retrovisor ?..... Jo amb la moto més d´una.

Perdoneu pel totxo però es que em va tocar molt la moral que cap dels dos, almenys fes un gest amb la mà per disculpar-se.

DWssssss
Imatge Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. juny 21, 2008 11:23 am

Tens rao....moltes vegades nomes ens queixem sense mirar-nos el melic.

Q tal portaventura ahir? molta calor no?
Ex ...moltes coses

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. juny 21, 2008 11:32 am

Home de calor en vaig passar quan vaig possar al Huracan Condor, encara em fan males les " pelotilles "

M´he adonat que ja no aguanto el ritme dels nanos, que besties, no es cansen mai, desprès de tres vegades seguides a l´Estampida ( Vem tancar l´atracciió ) encara volien més i a mi se´m va sortir de lloc el cervell :roll: :roll: :roll:
Imatge Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 25, 2008 9:30 am

no es pot generalitzar,... de pocasoltes n'hi ha a tot arreu, el que pasa es que en les motos es criminalitza mes per una absoluta falta d'educació de molts conductors. Tambe cal dir que els mitjans ni les entitats oficials no es que ajudin a millorar la imatge, eh....

Quants de vosaltres us heu trobat al tipic "tunero" o el xaval amb el seu BMW fent l'animal per la carretera, adelantant on no es pot i en definitiva posant la seva vida en perill i la de molts altres? I en cap cas s'està criminalitzant al sector de la llauna, oi?

El que pasa es que en aquest país, en aquesta societat, es posa a tots els moteros dins del mateix sac

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 26, 2008 7:39 pm

PEPI600 ha escrit:Home de calor en vaig passar quan vaig possar al Huracan Condor, encara em fan males les " pelotilles "

M´he adonat que ja no aguanto el ritme dels nanos, que besties, no es cansen mai, desprès de tres vegades seguides a l´Estampida ( Vem tancar l´atracciió ) encara volien més i a mi se´m va sortir de lloc el cervell :roll: :roll: :roll:
Mira que t'ho vaig dir...apunta't a un club de petanca i deixa aquestes coses per la canalla :lol: :lol: :lol:

Respon

Torna a “General”