En aquesta web hi he comprat diverses coses, sempre amb resultat satisfactori.
Normalement els preus que tenen son molt i molt bons, aviam que us asembla això :
http://www.redcoon.es/index.php/cmd/sho ... _INTERCOM/
Redcoon ven el Midlan Intercom
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Jo tambe hi he comprat un parell de vegades amb un bon resultat en temps d'entrega y en atenció al client
El Garmin Zumo el vaig comprar allí, no estava en stock i va tardar una mica. A la que la cosa es retrassava una mica mes del compte em van trucar per donar-me explicacions, pero no es va allargar tant com esperaven i al cap de 2 dies mes ja el tenia a casa.
L'ultima vegada fa un parell de dies amb una camara de fotos. Entrega a l'endema mateix de que confirmessin la transferencia (treballen des de Badalona).
Tot perfecte i molt satisfet d'ells. L'unic problema es els metodes de pagament: nomes transferecia/ingres o contrareembols. Trobo a faltar la opcio tarjeta que es mes immediat. El contrareembols no m'agrada quan hi ha massa calers pel mig i la transferencia te l'inconvenient que triga 2-3 dies en que la confirmin si es fa des de una entitat diferent). Pero vaja,.... aixo es lo de menys
El Garmin Zumo el vaig comprar allí, no estava en stock i va tardar una mica. A la que la cosa es retrassava una mica mes del compte em van trucar per donar-me explicacions, pero no es va allargar tant com esperaven i al cap de 2 dies mes ja el tenia a casa.
L'ultima vegada fa un parell de dies amb una camara de fotos. Entrega a l'endema mateix de que confirmessin la transferencia (treballen des de Badalona).
Tot perfecte i molt satisfet d'ells. L'unic problema es els metodes de pagament: nomes transferecia/ingres o contrareembols. Trobo a faltar la opcio tarjeta que es mes immediat. El contrareembols no m'agrada quan hi ha massa calers pel mig i la transferencia te l'inconvenient que triga 2-3 dies en que la confirmin si es fa des de una entitat diferent). Pero vaja,.... aixo es lo de menys
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana