quin casc m'aconselleu?
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
quin casc m'aconselleu?
Hola a tots,
tinguent les peles en ma a punt d'anar a pagar la meva gs... tinc un dubte:
m'agradaria canviar el meu casc... i és clar la pregunta és quin?
El meu nolan sempre m'ha agradat molt i no se... anaba molt bé. Ha d'esser flip-flop, vaja amb la part de dabant aixecable pel que duem ulleres!
de moment he estat mirant un nolan n103 matrix que m'agrada força
què m'en dieu?
tinguent les peles en ma a punt d'anar a pagar la meva gs... tinc un dubte:
m'agradaria canviar el meu casc... i és clar la pregunta és quin?
El meu nolan sempre m'ha agradat molt i no se... anaba molt bé. Ha d'esser flip-flop, vaja amb la part de dabant aixecable pel que duem ulleres!
de moment he estat mirant un nolan n103 matrix que m'agrada força
què m'en dieu?
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Jo porto un N103 despres de dur un N101 durant gairebe 3 anys (de fet encara el tinc pel dia a dia) i de moment molt be. Es diferent als seus anteriors models i poc hi te a veure ja nomes que la marca...
Han reduit una mica el soroll, han millorat la ventilació i el sistema de desmuntatge de la visera. I que dir de la visera solar! ahhh.... quina maravella... Conserven el sistema Pinlock que es senzillament genial i del tot efectiu. Va molt fi tant la mentonera, com la visera i la VPS.
A mes jo duc el N-COM i que dir,... deixant de banda el preu, es una pasada portar un intercom integrat sense cap "butllofa" que sobresurti del casc,.... a mes se senten els greus cosa que no pasaba en l'Scalarider/Midland. Aixó si,... la qualitat de so en general es força dolenta pero crec que molt millor que en els Scalarider/Midland mono.
Han reduit una mica el soroll, han millorat la ventilació i el sistema de desmuntatge de la visera. I que dir de la visera solar! ahhh.... quina maravella... Conserven el sistema Pinlock que es senzillament genial i del tot efectiu. Va molt fi tant la mentonera, com la visera i la VPS.
A mes jo duc el N-COM i que dir,... deixant de banda el preu, es una pasada portar un intercom integrat sense cap "butllofa" que sobresurti del casc,.... a mes se senten els greus cosa que no pasaba en l'Scalarider/Midland. Aixó si,... la qualitat de so en general es força dolenta pero crec que molt millor que en els Scalarider/Midland mono.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molt t'aconsellarem els Schuberth, clar. Però tot i això hi ha gent que no està contenta amb aquest casc, tot depenent de molts factors. Jo com que pel dia a dia faig servir un Shoei descatalogat i un integral quan surto sol, el Schuberth sols el faig servir per fer les sortides de Mototurisme. 8)

Et moc aquest post a l'apartat accesoris, ok?

Et moc aquest post a l'apartat accesoris, ok?

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Home mira el System V BMW, ja que compres una BMW , a vegades els concessionaris tenen un detall :roll: :roll: :roll:

Jo el tinc i et podría dir que es del més pràctics a l´hora d´obrir i tancar

Jo el tinc i et podría dir que es del més pràctics a l´hora d´obrir i tancar
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 08, 2008 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Jo tinc el schubert el C2 *, després d'haver tingut el Nolan N-101 (encara el faig servir pels desplaçaments locals ), i no tenen res a veure.
Consell que tingui la visera fumada integrada, un cop ho has probat és irrenunciable, als túnels o si es fa nuvol et treus les "ulleres de sol" amb una sola ma i de manera segura,
Després el confort, aïllament, sensació de seguretat que dona el schubert jo no l'havia tingut mai amb cap altre, sens dubte repetiria.
Si vols et dic un bon lloc on comprarlo.
* tens raó Ramon, em faig un adhuc amb els bmw i els schubert,
Consell que tingui la visera fumada integrada, un cop ho has probat és irrenunciable, als túnels o si es fa nuvol et treus les "ulleres de sol" amb una sola ma i de manera segura,
Després el confort, aïllament, sensació de seguretat que dona el schubert jo no l'havia tingut mai amb cap altre, sens dubte repetiria.
Si vols et dic un bon lloc on comprarlo.
* tens raó Ramon, em faig un adhuc amb els bmw i els schubert,
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 08, 2008 5:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Carlesvic
- Presentats
- Entrades: 47
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
- Ubicació: Vic - Osona - Catalunya
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaaa,
Jo en aquests moments en tinc 3. El Shoei Sincrotech, el Shoei Multitech i el BMW System 4 EVO.
El primer (Shoei Sincrotech) ja es vellet i el porto nomes per anar a treballar, li queden dos dies de vida. Però m'ha funcionat sempre bastant be.
El BMW System 4 EVO el vaig comprar a molt bon preu en un "Equipate ya" i sort d'aixó. Es una de les pitjors compres que he fet, tot i que el primer m'el van canviar perque no ajustava be la visera ni la tanca.
Ara fa poc que porto el Shoei Multitech i t'he de dir que no hi ha punt de comparació amb el BMW: aquest es infinitament millor. Especialment la visera que es molt mes primeta i resistent a les ratllades, sense deformar la visió si el portes mig obert.
Els nolan sempre m'han agradat, però per la forma del meu cap no se m'ajusten be, em queda massa lliure de "galtes" mentre que els Shoei i els Bmw m'encaixen molt millor.
Jo m'esl emprovaria be, tots els que t'agradin, i fins i tot els que no, doncs de vegades pots tenir una sorpresa i en el que menys t'ho penses t'hi sens millor que amb els altres.
Dificil decisió!!
:roll: :roll: :roll:
Jo en aquests moments en tinc 3. El Shoei Sincrotech, el Shoei Multitech i el BMW System 4 EVO.
El primer (Shoei Sincrotech) ja es vellet i el porto nomes per anar a treballar, li queden dos dies de vida. Però m'ha funcionat sempre bastant be.
El BMW System 4 EVO el vaig comprar a molt bon preu en un "Equipate ya" i sort d'aixó. Es una de les pitjors compres que he fet, tot i que el primer m'el van canviar perque no ajustava be la visera ni la tanca.
Ara fa poc que porto el Shoei Multitech i t'he de dir que no hi ha punt de comparació amb el BMW: aquest es infinitament millor. Especialment la visera que es molt mes primeta i resistent a les ratllades, sense deformar la visió si el portes mig obert.
Els nolan sempre m'han agradat, però per la forma del meu cap no se m'ajusten be, em queda massa lliure de "galtes" mentre que els Shoei i els Bmw m'encaixen molt millor.
Jo m'esl emprovaria be, tots els que t'agradin, i fins i tot els que no, doncs de vegades pots tenir una sorpresa i en el que menys t'ho penses t'hi sens millor que amb els altres.
Dificil decisió!!
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
Jo volia el shoei i al final em vaig decantar per el X-line de Nolan i força be, el que passa es que aixi i tot que es la taia mes petita em ve una mica gran, pero nomes una mica molt miqueta pero ho noto. Es que tinc un cap petit crec jo jeje. Pero estic contenta. Agafis el que agafis sera una bona decisio. Anims.
:!:
:!: