Que passa quan a la teva parella li agrada la moto?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Que passa quan a la teva parella li agrada la moto?

Entrada Autor: PEPI600 » ds. ago. 30, 2008 10:18 pm

Doncs que t’hi acabes enganxant. Jo no he estat mai de motos, però fa un any en Pep es va comprar una Honda Varadero. Durant aquest temps s’ha anat equipant amb diferents gadgets: que si casc, que si botes, que si jaqueta d’estiu, que si jaqueta d’hivern, que si intercomunicador, que si Tom tom (quina afició mes cara!). Va descobrir el món dels fòrum i des de llavors jo li dic que està “enganxat”. En aquest temps també ha conegut personatges diversos “enganxats” a la moto i que a més fan turisme.

Un dia es va presentar amb un casc per mi, per si volia anar algun dia amb ell amb la moto (que subtil!) i l’altre dia s’ho manega per anar a comprar un jaqueta, perquè clar si vull sortir amb ell, s’ha d’anar en condicions...Així que bé, vaig pensar que s’havia de provar això d’anar en moto!

Imatge

Varen aprofitar que l’Alucina i la Mª Jose ens varen dir de fer una sortideta (pobres, potser no s’ho pensaven que jo era tan i tan novata!), així que ahir ens varem guarnir i cap a Blanes hi falta gent. L’Alucina amb gran paciència ens va anar guiant i mirant que la cosa anés bé. En Pep tampoc està acostumat a portar acompanyant. Varem arribar a Blanes i varem anar a sopar com cal i a provar la Blanenca (cava amb suc de taronja). Varem riure i ens ho varem passar molt bé. Cap a les tantes a dormir i al mati ben esmorzat cap a casa hi falta gent. Alucina, Mº José, moltes gràcies per la companyia!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Ha fet molta calor de tornada, però he començat a entendre perquè “enganxa” això de la moto. Hauré de començar a pensar un sobrenom pel foro,
Esther
Imatge Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. ago. 30, 2008 11:00 pm

Esther, benvinguda al fòrum !!!

Doncs ja ho pots ben dir que això de la moto enganxa, aquí en som una bona colla. :D

Me n'alegro moltíssim, ara ja podràs començar de fer alguna escapadeta amb en Pep i amb els companys de mototurisme :wink:

Amb en Jordi i la Mª José vares tenir uns bons "mestres de cerimònies", que bé que us ho vareu passar a Blanes, segur !!.

Em sembla que d'es d'aqui sento el flaire de la paella i la frescor de la Blanenca :D :D :D

Si, ara mira de trobar un nick ben "xulo" i podràs compartir les teves impressions amb la resta de companys.

Records a en Pep !!!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 30, 2008 11:18 pm

Carai, Esther!!!! Primer el Pep, després els nanus, i ara tú!!!!! :lol: Una familia motera al 100%, si senyora.

Aviam si és veritat que aneu sortint mica en mica i "t'enganxes" a aquest mundillo com nosaltres. :!:

Enhorabona pel teu primer post. Ara has de crear-te un nick per tu soleta i a gaudir del fòrum i de tot el que ens envolta, si? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. ago. 31, 2008 12:12 am

Esther, em faràs caure la llagrimeta...

Ho varem passar de conya, i les fotos ho reflecteixen perfectament...per a repetir quan faci falta.

Merci per posar les fotos. :wink:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. ago. 31, 2008 12:21 am

Esther ja estàs perduda, això no te marxa enrrera. :wink:

Em sembla que la majoria de parelles han començat com vosaltres. Els homes de forma sutil (o no tant) hem anat "guiant" a la parella cap aquest mon del Mototurisme, que no te res a veure amb el que surt nomalment per la tele i les noticies.
Es altre cosa.
M'alegra molt per vosaltres que ara podreu compartir una cosa més que abans i podria quasi assegurar que de les millors que ens pot oferir aquesta vida.
Jo sempre que parlo d'aquesta afició amb gent que no la compren els hi dic que la vida te dos parts, abans i després, de tenir moto clar. I que la gent pot creure que te una vida plena en la seva ignorància. Però els motards sabem que no es posible plena del tot sense Mototurisme, només mitg plena. :wink:

Salut i benvinguda a la familia.
Salut i kilómetres

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. ago. 31, 2008 7:37 am

En Pep ja l'ha liada, ara el gasto sempre sera doble, això valdra la pena, felicitats.
Com no tu vols pasar bé em l'alucina, les fotos parlan per si soles "es un catxondo"

Esperu ens poguem veura aviat
ImatgeImatge

MV Agustí
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: MV Agustí » dg. ago. 31, 2008 6:28 pm

TÌTOL: que passa quan a la teva parella li agrada la moto ??

Doncs que et pots considerar el mes afortunat del mon :!: , ( també es el meu cas )

Pero tinc alguns amics que no tenen tanta sort... son uns incompresos i sempre reben negatives de la parella a tot el que porti 2 rodes :cry:

Els que som afortunats, disfrutem-ho :love
A la sendera molles per al poregós,
per al valent l'atzar...

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dg. ago. 31, 2008 6:57 pm

Dons que et pots trobar amb el summum del summum..............dues motos.
Tots dos amb una moto es divertidíssim, però cadascun amb la seva és...................la repera

A més sin son DUCATI es ja LA OSTIA!!!!!!!!!!!!

Nosaltres varem començar com tú dius, que si una jaqueta, un casc i mira...........al final es va treure el carnet i ATRAPALA!!!!!!!
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. set. 01, 2008 10:17 am

MOlt bé Esther,

ja saps la dita "menjar i gratar, tot és començar" doncs això de la moto és igual.

La paella fot una pinta de ser del Flores....

Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dj. set. 04, 2008 3:48 pm

Molt bé Josep,,

Ara em toca a mi fer que la Montse puji a la màquina.

A veure si entre tots ho aconseguim.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 04, 2008 10:59 pm

Xavier Madorell Costa ha escrit:Molt bé Josep,,

Ara em toca a mi fer que la Montse puji a la màquina.

A veure si entre tots ho aconseguim.
Amb una Deauville ho tens super fàcil. :wink: Porta-la cap a Gallifa i Sant Llorenç, amb paradeta a jalar a ca l'Abel, a peu de carretera. I torna per Castellar.

Ja veuràs com voldrà tornar a repetir.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”