miquelpericas ha escrit:Acabo de fer la sol·licitud jo també. Sabeu si els preus de les assegurances estan be? Si és així, em faria l'assegurança amb ells. :)
En principi per la Deauville haurien d'estar bé...
De tota manera, demana que et fagin un pressupost, però fes-ho ràpid, doncs com molt bé deia en JordiTrident, van una mica desbordats de feina, i potser trigaran una mica a donar-te la resposta...
JordiTrident ha escrit:
...i ja que algú a comentat sobre la revista "MOTEROS" que envien a tots els associats només dir-vos que a l'últim numero hi ha un reportatge del Xavitiger del viatge que ha fet a l'estiu a Còrsega...
Però el millor de tot, és que en JordiTrident i té una secció fixe a la revista.
A cada número ens explica coses relacionades amb el món de les motos clàssiques a la secció titulada "RETROVISOR".
A part, comentar-vos que la revista val molt la pena. Tots els articles i reportatges que si fan, estan escrits pels mateixos sòcis de la mútua, i el nivell de la publicació trobo que és força alt.
A mi, sincerament, m'agrada molt més la revista "MOTEROS", que les dues "grans" revistes que es publiquen a l'estat...