Vibracions a la roda del davant
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Vibracions a la roda del davant
Des de fa un parell de mesos que quan deixo anar gas, a mesura que va baixant la velocitat per sota de 80 KM/H, si deixo anar el manillar, comença a tremolar fins el punt que em faria caure. He canviat dues vegades de neumatic, la llanta, els discs de fre i segueix igual ( ahir la vaig treure del taller ), el mecànic tot i ser de confiança comença a anar una mica perdut, algú l´hi ha passat res semblant, es per anar descartant coses.
DWssss i gràcies
DWssss i gràcies

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Crec que lo primer que hauries de mirar es el cuixinet de la roda o de la direccio,per descartar coses,tambè si la cuberta te alguna deformació o esta malgastada. :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- PEPI600
- Presentats
Randy-650 ha escrit:Ves provant amb diferents posicions l'amortiguador del darrera.![]()
La Pan€ i la Deauville pateixen d'aquest "mal" també. Són molt sensibles a la configuració de la duresa de l'aparell amortiguador.
Doncs ho miraré, de fet més o menys va començar quan vaig canviar l´amortidor del darrera, no hi havia caigut :oops: :oops: :oops:

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
De tota manera, a les revistes quan surt aquest tema, lo primer que diuen es que no es deixi anar el manillar, per res del mon.
Hi menos de les dos mans, encara que la moto no tremoli gens.
T`imagines lo que pot fer una petita pedra, si no portes el manillar agafat.
Doncs, al tanto.
Hi menos de les dos mans, encara que la moto no tremoli gens.
T`imagines lo que pot fer una petita pedra, si no portes el manillar agafat.
Doncs, al tanto.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Amb la pan nomes m'ha pasat una vegada: tenie les gomes gastades i amb la presió baixa, en canviar les gomes va desapereixer.
Amb la transalp em pasava mes sovint, però sempre era culpa de les gomes, normalment per desgast irregular.
Però les altres opcions que t'han dit tambe en podrien ser responsables.
:o :o :o
Amb la pan nomes m'ha pasat una vegada: tenie les gomes gastades i amb la presió baixa, en canviar les gomes va desapereixer.
Amb la transalp em pasava mes sovint, però sempre era culpa de les gomes, normalment per desgast irregular.
Però les altres opcions que t'han dit tambe en podrien ser responsables.
:o :o :o
Sort,
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
A mi també em va passar al principi... però és qüestió de canviar el neumàtic, i més quan comença a estar esgraonat. També hauries de mirar de treure un dia la maleta de darrera... que encara que no ho sembli afecta molt, i una altra opció el que ja t'han comentat sobre l'amortidor posterior, ets bastant gros i si el portes fluix el que provoques és enfonsar la moto del darrera i llavors la roda de davant queda en suspensió...
No se... ja ens aniras informant!
Fins aviat!
A mi també em va passar al principi... però és qüestió de canviar el neumàtic, i més quan comença a estar esgraonat. També hauries de mirar de treure un dia la maleta de darrera... que encara que no ho sembli afecta molt, i una altra opció el que ja t'han comentat sobre l'amortidor posterior, ets bastant gros i si el portes fluix el que provoques és enfonsar la moto del darrera i llavors la roda de davant queda en suspensió...
No se... ja ens aniras informant!
Fins aviat!

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
jacks ha escrit:jo lu prime que miradia seria les suspencions segit de les
presions dels neumatics i el estat dels mateijus i segida men
tam be prubaria treura la maleta i prubaru com ba com no fa
ria pas apas i que hiaji sor soposu que axi pudras suluciunar
el prublema.. :mrgreen: :tremolant :tremolant :tremolant
Jo dic el mateix que en Jacks, primer suspensions i pressions de pneumàtics
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo també m'inclino per el tema suspensions principalment com diu en Jacks.
No se si la Varadero te ajustaments de la suspensió davantera, en cas de que si en tingui, has de mirar d'anar compensat de davant i de darrera, si l'apretes del darrera apretala també del davant i a la inversa.
Jo en vaig tenir una que li pasava el mateix però sense deixar anar el manillar :oops: i es va mitg solucionar amb el tema suspensió. Solucionar-ho del tot va ser impossible, però eran altres temps i altres motos.
Sort.
No se si la Varadero te ajustaments de la suspensió davantera, en cas de que si en tingui, has de mirar d'anar compensat de davant i de darrera, si l'apretes del darrera apretala també del davant i a la inversa.
Jo en vaig tenir una que li pasava el mateix però sense deixar anar el manillar :oops: i es va mitg solucionar amb el tema suspensió. Solucionar-ho del tot va ser impossible, però eran altres temps i altres motos.
Sort.
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
Ejemmmmmm......les Varadero tenen ajustament de la suspensió del davant??????????????siono1000 ha escrit:
.............
No se si la Varadero te ajustaments de la suspensió davantera.....
......
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Que tenen una Honda, no una Suzuki, home! :P

- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
hola Pep,
A mi em va començar a fer-ho el dia que vaig posar la maleta de 52litres. Fins a aquell dia no m'ho havia fet mai :shock:
Segurament és una mica tot, les maletes, la suspensió i els pneumatics.....
....... val mes que et canviis aquest trasto de moto per una transalp, que aquestes sí que van finetes :b9
A mi em va començar a fer-ho el dia que vaig posar la maleta de 52litres. Fins a aquell dia no m'ho havia fet mai :shock:
Segurament és una mica tot, les maletes, la suspensió i els pneumatics.....
....... val mes que et canviis aquest trasto de moto per una transalp, que aquestes sí que van finetes :b9
TRANQUILITAT I ANAR FENT
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- PEPI600
- Presentats