D2O , Casc abatible de SUOMY amb radio i BT

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

D2O , Casc abatible de SUOMY amb radio i BT

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 22, 2008 10:18 am

Además de todos los estudios aerodinámicos, el diseño y su confort, este casco de Suomy llama la atención por el nuevo dispositivo SCS (Suomy Communication System)
Imatge
Uno de los grandes atractivos del D2O es el sistema Suomy Communication System (SCS), un dispositivo que se vende por separado y que, a las funciones habituales de conexión con el teléfono móvil e intercomunicación con el pasajero, suma una radio FM integrada de alta calidad y el nuevo sub-sistema Bluetooth, que permite mantener conversaciones con otros dispositivos a 200 metros. Gracias a esta característica se puede utilizar la modalidad "buscar amigos", que permite conectar con otras personas que viajen en nuestra misma ruta, utilicen el sistema y estén por la zona
.

Mes info del casco a aqui
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. nov. 22, 2008 11:08 am

Quina birgueria més llaminera, si algú em vol fer un regalet, que no ho dubti ni un segon. :wink:

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. nov. 22, 2008 11:12 am

alucinamaripili ha escrit:Quina birgueria més llaminera, si algú em vol fer un regalet, que no ho dubti ni un segon. :wink:
Si en SOBRA algún ja t´avisarem :twisted: :twisted:
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 22, 2008 11:19 am

Sembla bon casc, oi?

El que no veig per enlloc és el preu. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. nov. 23, 2008 8:33 pm

En un altre ordre de coses, penseu que el casc BMW System V, està ara sobre els 300 € :roll: :roll:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. nov. 23, 2008 11:23 pm

Holaaaa,
gs12 red ha escrit:En un altre ordre de coses, penseu que el casc BMW System V, està ara sobre els 300 € :roll: :roll:
Jo hi vaig comprar el System IV en aquestes promocions, i t'aseguro que es el PITJOR casc que he comprat mai, tot i que me'l van canviar perque no tancava be.

Gracies per recordar-ho, pero a mi no m'hi tornaran a trobar empaitant un casc!!

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. nov. 24, 2008 10:01 am

Albert ha escrit:Holaaaa,
gs12 red ha escrit:En un altre ordre de coses, penseu que el casc BMW System V, està ara sobre els 300 € :roll: :roll:
Jo hi vaig comprar el System IV en aquestes promocions, i t'aseguro que es el PITJOR casc que he comprat mai, tot i que me'l van canviar perque no tancava be.

Gracies per recordar-ho, pero a mi no m'hi tornaran a trobar empaitant un casc!!

:evil: :evil: :evil:
El system V es millor que el system IV ( jo hi tingut el System 2 4 i 5 ) i et puc dir que es un molt bon casc....es un casc fabricat per Schuberth i es inclús menys sorollòs que el C2 , l´unic que l´hi trobo a faltar son aquelles ulleres practicables dels Schuberth, ( Res que no es pugui arreglar amb una radiografia retallada i acoplada.... :roll: ) i més ara a 300 €
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 24, 2008 10:19 am

Holaaaa,
gs12 red ha escrit:
El system V es millor que el system IV ( jo hi tingut el System 2 4 i 5 ) i et puc dir que es un molt bon casc....
Malament aniríem si el System V no fos millor que el IV, es de suposar que al ser mes nou i mes car es que han intentat fer-ho millor i mes avançat.
gs12 red ha escrit: ....es un casc fabricat per Schuberth ...€
Suposadament, o al menys així ho deien, el IV també estava fabricat per Schuberth.

Et puc dir que per 50 € de més (350) vaig comprar en Shoei Multitech, molt més lleuger que el BMW, tant o més còmode i amb una qualitat de la visera infinitament millor que la del System IV, tant pel que fa a la resistència a ratllar-la com la distorsió de la imatge.

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dl. nov. 24, 2008 8:20 pm

Aquest serà el proxim casc. És el de la Xurrumeka i va de fàbula

SHOEI XR1000

Imatge
Imatge