em presento
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 26
- Membre des de: dl. feb. 02, 2009 7:56 pm
em presento
molt bones , sóc Xavier , visc a Manresa ,sóc propietari d'una honda cbr6oorr, encara que la tinc a la venta ya que prefereixo una moto més comode. M'han parlat de Mototurisme y m'agradaria passar bones estones per aqui i apendre el que pugui de tots vosaltres. :P :P :P
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
-
- Presentats
- BARON ROJO
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
- Ubicació: LLEIDA
-
- Presentats
muchas gracias , nose , tenia la idea de una naked , estaba mirando la hornet , pero si no vendo la mia.... la varadero la tubo un amigo , y decia que era la mejor moto :lol: :lol: :lol:BARON ROJO ha escrit:un saludo, Si quieres una moto comoda y potente aqui tienes una en ventas ,Me parece que hay una VARADERO muy buen precio, y un chorro de extras :shock:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Diuen per aquí que la millos és la V'strom, però jo.....no m'ho crec.Nuse ha escrit:muchas gracias , nose , tenia la idea de una naked , estaba mirando la hornet , pero si no vendo la mia.... la varadero la tubo un amigo , y decia que era la mejor moto :lol: :lol: :lol:BARON ROJO ha escrit:un saludo, Si quieres una moto comoda y potente aqui tienes una en ventas ,Me parece que hay una VARADERO muy buen precio, y un chorro de extras :shock:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
-
- Presentats
com no he probat cap de les dues , no puc opinar :roll: :roll: :roll:JoanF ha escrit:Diuen per aquí que la millos és la V'strom, però jo.....no m'ho crec.Nuse ha escrit:muchas gracias , nose , tenia la idea de una naked , estaba mirando la hornet , pero si no vendo la mia.... la varadero la tubo un amigo , y decia que era la mejor moto :lol: :lol: :lol:BARON ROJO ha escrit:un saludo, Si quieres una moto comoda y potente aqui tienes una en ventas ,Me parece que hay una VARADERO muy buen precio, y un chorro de extras :shock:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Turri
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dt. gen. 27, 2009 9:00 pm
- Ubicació: FIGUERES(GIRONA)
-
- Presentats
- Entrades: 145
- Membre des de: dg. juny 08, 2008 10:17 pm
- Ubicació: Girona
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola Xavier,
Benvingut al fòrum des de Tarragona. Vaja canvi que vols fer, ara que si busques comoditat primer intenta provar-les, t’evitaries sorpreses una vegada comprada. Com ja t’han dit mes amunt hi ha una fantàstica Varadero en venda i penso que per molt bon preu.
En qualsevol cas, espero que ben aviat puguis vendre la teva i comprar la que més t’il•lusioni, així ens podrem conèixer en alguna sortideta de les que fem.
Fins aviat.
:P :P :P
Benvingut al fòrum des de Tarragona. Vaja canvi que vols fer, ara que si busques comoditat primer intenta provar-les, t’evitaries sorpreses una vegada comprada. Com ja t’han dit mes amunt hi ha una fantàstica Varadero en venda i penso que per molt bon preu.
En qualsevol cas, espero que ben aviat puguis vendre la teva i comprar la que més t’il•lusioni, així ens podrem conèixer en alguna sortideta de les que fem.
Fins aviat.
:P :P :P
Sort,
-
- Presentats
gràcies a tothom , la veritat no se quina comprar , però alguna més còmode si , tinc un problema desde petit i cada cop em fa més mal l'esquena, m'agraden molt les r , però toca canviar
els diumenges no puc sortir gaire , ja que estic liat amb el futbol , pero espero poguer anar alguna sortideta que feu els dissabtes. Moltes gràcies :lol: :lol: :lol:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut a aquest espai de mototurisme en català. :D
Hi ha una cosa que no entenc: tens una CBR 600 RR, dius que vols una cosa més cómoda, i la Hornet, la nova, jo l'he provat i la veritat que de cómoda res, és una moto que sempre et demana guerra. I de la pallisa del vent, ni parlar-ne. :shock:
Au, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :form
Hi ha una cosa que no entenc: tens una CBR 600 RR, dius que vols una cosa més cómoda, i la Hornet, la nova, jo l'he provat i la veritat que de cómoda res, és una moto que sempre et demana guerra. I de la pallisa del vent, ni parlar-ne. :shock:
Au, disfruta del fòrum i de tot el que ens envolta. :form