nou video CompeGPS aventura
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
nou video CompeGPS aventura
bones,
ja em perdo amb els diversos fils que sobre navegadors hi ha oberts, així doncs, obro aquest nou
Al butlletí de febrer de CompeGPS ensenyen una demo funcional del TwoNav Aventura.
Resumint molt, CompeGPS és una empresa que va fer un software de navegació topogràfica, perquè una pda o un portàtil, amb GPS ens pugui posicionar asobre un mapa topogràfic, o una foto satèlit, o qualsevol mapa amb la condició que estigui calibrat.
Van fer un software, el TwoNav, que pretén fer de navegador porta-porta (TomTom, iGo...) i alhora fer de GPS topogràfic (com els típics Garmin etrek, etc... tracks, waypoints, rutes)
Finalment, han desenvolupat un cacharro, que es diu Aventura, per fer córrer el TwoNav. Segons característiques, pantalla per llum dia, impermeable, antishock, etc...
i després del rotllo, el video: [youtube][/youtube]
de fet el youtube n'està ple ja de videos tutorials i demos del twonav.
El Compe és el que fem servir habitualment a les rutes 4x4, i és una veritable passada la funcionalitat que dona.
ja em perdo amb els diversos fils que sobre navegadors hi ha oberts, així doncs, obro aquest nou
Al butlletí de febrer de CompeGPS ensenyen una demo funcional del TwoNav Aventura.
Resumint molt, CompeGPS és una empresa que va fer un software de navegació topogràfica, perquè una pda o un portàtil, amb GPS ens pugui posicionar asobre un mapa topogràfic, o una foto satèlit, o qualsevol mapa amb la condició que estigui calibrat.
Van fer un software, el TwoNav, que pretén fer de navegador porta-porta (TomTom, iGo...) i alhora fer de GPS topogràfic (com els típics Garmin etrek, etc... tracks, waypoints, rutes)
Finalment, han desenvolupat un cacharro, que es diu Aventura, per fer córrer el TwoNav. Segons característiques, pantalla per llum dia, impermeable, antishock, etc...
i després del rotllo, el video: [youtube][/youtube]
de fet el youtube n'està ple ja de videos tutorials i demos del twonav.
El Compe és el que fem servir habitualment a les rutes 4x4, i és una veritable passada la funcionalitat que dona.
-----------
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Aquest és un fòrum de mototurisme, no un fòrum de desaprensius que van pels camps ..... no dic res més per no dir més bestiesesSteelman ha escrit:i el tamany per la moto? I PREU?
per cert Arbe, hem de quedar un dia per parlar de off-road i navegacio off-road ;)
Fa temps que vaig mirar a fons el compe GPS i tot i que sembla un molt bon programa, tenia certs problemes de funcionament i era força complicat el tema de la creació de mapes o la captura de mapes pel Sigpac ( Ministeri d'Agricultura)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- ARBE
- Presentats
Road= Carretera, Off-road= fora carretera = camí, no necessariament 'anar pels camps' :sadokel ha escrit:Aquest és un fòrum de mototurisme, no un fòrum de desaprensius que van pels camps ..... no dic res més per no dir més bestiesesSteelman ha escrit:i el tamany per la moto? I PREU?
per cert Arbe, hem de quedar un dia per parlar de off-road i navegacio off-road ;)![]()
![]()
Fa temps que vaig mirar a fons el compe GPS i tot i que sembla un molt bon programa, tenia certs problemes de funcionament i era força complicat el tema de la creació de mapes o la captura de mapes pel Sigpac ( Ministeri d'Agricultura)
i si, ja sabem que en aquest fòrum n'hi ha que tenen moto de neneta i els fa por treptijar terra ! :lol:
Abans el Compe rivalitzaba amb Ozi, però co ma mínim en el meu entorn et puc dir que Compe arrassa, i ha escombrat la competència.
Calibrar un mapa, doncs home, ja és d'usuari avançat, però hi ha avui dia tal quantitat de cartografia i imatge aèria, que no cal, ja està tot inventat.
De catalunya tenim tot el territori en topogràfic a escala 1:50.000, que són els mapes de l'alpina, per entendrens, i és una passada poder navegar per allà sobre, o seguir un track previ i que el gps et posicioni.
Jo trobo que és un software fàcil de fer anar, però clar, no és un 'word' , requereix certa comprensió de conceptes i familiaritzarse amb les particularitats de la navegació, vamos que s'ha de mirar el manual una miqueta.
Jordi, si vols, i si hi penso, a la sortida propera puc mirar de portar la 'asun' perquè vegis de què va la cosa.
-----------
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Fa temps que no el faig servir però és molt fàcil de fer-se mapes, només cal un mapa en jpg, el calibres i llestos :-)Kel ha escrit:Fa temps que vaig mirar a fons el compe GPS i tot i que sembla un molt bon programa, tenia certs problemes de funcionament i era força complicat el tema de la creació de mapes o la captura de mapes pel Sigpac ( Ministeri d'Agricultura)
Per descarregar mapes els de l'ICC [1] estan molt bé i a diferents resolucions.
[1]http://www.icc.es/web/content/ca/index.html
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
:evil: :evil: :evil:
Si que estan be aquests mapes, pero si no tinc mal entes son de pagament, oi?Ra-mon ha escrit: Per descarregar mapes els de l'ICC [1] estan molt bé i a diferents resolucions.
[1]http://www.icc.es/web/content/ca/index.html
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- ARBE
- Presentats
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No, no, no cal pagar (ni piratejar) res.ARBE ha escrit: i no recordo haver pagat... :oops: em sembla que eren del Carremule
Fa temps que no me'n descarrego cap però hem sembla que vas a la seva plana web, et registres, busques el mapa que t'interessa i t'envien un correu amb el link associat.
No hi ha cap mena de límit ni restricció, de fet ja els paguem amb els nostres impostos ;-)
L´únic problema és que els tenien amb una extensió rara (*.sid) i et calia convertir-los a jpg per després amb el CompeGps des del pc geo-referenciar-los (és molt fàcil, només cal marcar 4 coordenades i llestos) i exportar-los a la pda en format *.ecw
Una mica entretingut però fàcil de fer.
Si voleu aquí podeu trobar un mapa de Vic a punt per posar al Compe del PC i exportar després al PocketLand.
http://amblas.net/mapes/