Randy-650 ha escrit:Steelman ha escrit:
Els cruilleros no haurien d´anar identificats, pq ni que sempre siguem els mateixos que ho fem..  la gracia de estar ben coordinats i informats es que en qualsevol moment qualsevol membre de la sortida excepte el road leader i el motoescombra...hauria d´estar disponible i disposat a fer-ho sense problemes.
 Exacte. :mestre

Es que de fer-ho aixi fariem un efecte semblant als 
pelotons de ciclisme quant fan relleu.
En fer-ho aixi no caldria ,que els cruillers recupererssin posicions de manera tant urgent i rapida .
Aixi seria mes segur , ja que no tothom facilita els avançament als que fem cruilles i a vegades hem de fer algun avançament improcedent 
(despres havent de sentir al parar coses del estil: M´han fet una passada tant a prop que m'arracant les pegatines)
Que aixo no agrada. Els que fem els avançaments procurem fer-los sempre quant es segur per tots, pero a vegades involuntariament per les condicions de com esta el grup en aquell moment, la carretera,...tot plegat fa que algunes vegades 
sense necsesitat i ganes hagim de fer un avançament "improcedent".
Si 
facilitem tots els avançaments al moment d´avançar ens apartem no cal invair el sentit contrari mai, i no pasariem tant a prop de les altres motos.
Per aixo les ultimes sortides jo vaig sense maletes, pq com q a vegades es dificil avançar, doncs amb la moto mes estreta igual es mes facil (i a mi m´encanta anar amb les maletes :( )
No se si m´explico ;)