VA DE PNEUMATICS
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
VA DE PNEUMATICS
Dilluns hem posaran uns pilot road a la RT 255 € equilibrats i tot, que us sembla? jo ho he vist molt bé de preu.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Em sembla de nassos; a Suïssa vaig pagar per un joc prop de 380 € :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Així és clar que et surten bé de preu....Sagal ha escrit:Son els pilot road normal, i els posso a BMW (Manresa), però........ ho fa el mècanic pel seu compte, no te res que veure amb BMWRandy-650 ha escrit:Son els Roads normals o els 2 CT? :shock:
Però tot i això estàn molt bé de preu, eh?? a quin lloc t'els ficaran?
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
No sé si ja ho he comentat abans, però jo compro els pneumàtics a http://www.pneus-online.es
És una web en castellà, tot i que l'empresa és suïssa i els pneumàtics venen d'Alemanya, però tenen preus sense competència, stock considerable i triguen de tres a cinc dies a enviar-te'ls.
Per muntar-los pots utilitzar un dels tallers col·laboradors que surten a la web (hi posa el preu del muntatge de cada taller) o que te'ls posi el teu taller habitual, tot i que dependrà de la confiança que tinguis amb ell. Jo tinc la "sort" de portar un pneumàtic poc comú al darrera de la moto grossa i llavors amb l'excusa de la manca d'stock i data d'entrega el demano a la web. De totes maneres, he ofert al mecànic pagar-li el seu marge comercial, però no ha volgut cobrar-me'l.
És una web en castellà, tot i que l'empresa és suïssa i els pneumàtics venen d'Alemanya, però tenen preus sense competència, stock considerable i triguen de tres a cinc dies a enviar-te'ls.
Per muntar-los pots utilitzar un dels tallers col·laboradors que surten a la web (hi posa el preu del muntatge de cada taller) o que te'ls posi el teu taller habitual, tot i que dependrà de la confiança que tinguis amb ell. Jo tinc la "sort" de portar un pneumàtic poc comú al darrera de la moto grossa i llavors amb l'excusa de la manca d'stock i data d'entrega el demano a la web. De totes maneres, he ofert al mecànic pagar-li el seu marge comercial, però no ha volgut cobrar-me'l.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo duc Pilot Road 2 a les dues rodes i em van costar (amb ma d'obra i equilibrat inclos):
- Darrere: 165€ (març del 2007)
- Davant: 139€ (febrer 2009)
- Darrere: 165€ (març del 2007)
- Davant: 139€ (febrer 2009)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Sagal....jo he portat els Pilot Road normals i els Pilot Road 2.
Sense dubte t'aconsello que posis els Road 2. Els primers tenen una certa tendencia a patinar si no estant a la temperatura ideal, sobretot amb dies freds. Els Road 2 tenen molta mes qualitat en adherencia, donen molt confiança. El que no et puc dir es la durabilitat en km,s perque es el primer joc que poso, pero donen molta mes sensació de seguretat que els primers.
Sense dubte t'aconsello que posis els Road 2. Els primers tenen una certa tendencia a patinar si no estant a la temperatura ideal, sobretot amb dies freds. Els Road 2 tenen molta mes qualitat en adherencia, donen molt confiança. El que no et puc dir es la durabilitat en km,s perque es el primer joc que poso, pero donen molta mes sensació de seguretat que els primers.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Jo també he portat els dos, i a més de donar molta més seguretat hi he fet més o menys uns 12000 km. que la veritat és que normalment no passava mai de 9000 km. amb altres. La opció dels 2 components crec que és molt bona.Joanst3 ha escrit:Sagal....jo he portat els Pilot Road normals i els Pilot Road 2.
El que si que no trobo per aquí son aquests preus, ni de bon troç. Hauré de buscar un lloc més económic o regatejar una mica amb el meu taller ara que ja toca canviar-los.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pots mirar al Morros-Trullàs a Sant Joan de Vilatorrada (Manresa) o al Guzmán dins Manresa, diuen que es mouen amb molts bons preus. :DItaca ha escrit:
.....................
El que si que no trobo per aquí son aquests preus, ni de bon troç. Hauré de buscar un lloc més económic o regatejar una mica amb el meu taller ara que ja toca canviar-los.

- Sagal
- Presentats
Li demanare si te els road 2 i quin preu, ja us informaréJoanst3 ha escrit:Sagal....jo he portat els Pilot Road normals i els Pilot Road 2.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Senglar
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dv. nov. 07, 2008 7:28 pm
- Ubicació: Arbúcies
- Randy-650
- Presentats
Sí, aquests diuen que són els que es mouen amb millors preus a rodalies de Bcn ciutat. :DSenglar ha escrit:Hola
Mireu preus a aquest establiment que us posaré més avall, el regenta L'Edu un bon amic dels moterus i fa molts bons preus i descomptes
Pneumatics Zapata
C/ Lleo Fontova, 42
Tel. 93 387 09 47
Badalona
Podeu dir que truqueu de part d'en Jordi d'Arbúcies

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- PetitSuis
- Presentats
- Entrades: 35
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 1:20 pm
Jo sempre vaig al Guzman de Manresa. Dimecres passat vaig passar-hi per haver punxat, aprofitant ja vaig canviar els 2 neumatics, total 275€ per uns Michelin Anakee 2.
Abans portava els Anakee (sense el 2) i crec notar una certa diferencia a millor, em van dir q havien millorat molt el comportament amb terra mullat.
Abans portava els Anakee (sense el 2) i crec notar una certa diferencia a millor, em van dir q havien millorat molt el comportament amb terra mullat.
BMW GS1200
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.