Us explicaré el que m'esta pasant i a veure que penseu de tot plegat:
Al gener de 2009 vaig comprar una bateria nova, pk l'antiga s'havia mort, bé la vaig comprar a un concessionari Honda i me la van donar carregada i a punt per muntar-la.
Paralelament vaig comprar el carregador mantenidor de bateries CTEK, que alguns de vosaltres també teniu, fins aqui tot bé, quan arribo a casa la conecto al mantenidor i ja está.
Al cap de dos mesos, un dia la moto no arranca, problemes de bateria? sembla ser que si té els mateixos sintomes, carrego la bateria i a funcionar, pero al cap de dos dies de no tocar la moto tornem a lo mateix, la porto al taller concessionari on vaig comprar la bateria fan proves amb el tester i em diuen que la bateria esta bé i que el regulador funciona correctament, dons res cap a casa, pero continua el mateix problema, encare que tingui el mantenidor de bateria conectat, la bateria es descarrega. En definitiva la setmana vinent la porto altre vegada al taller juntament amb el carregador (raro raro), totes les opinions son benvingudes, a algú li ha passat quelcom semblant?
Problemes de bateria
Moderador: Airald
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Problemes de bateria
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Albertm
- Presentats
- Entrades: 159
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Si tan mirat la bateria nomes amb el tester segurament el problema be de la bateria, el tester nomes dona el voltatge no l’amperatge que es te que llegir amb consum.
M’explico: una bateria pot donar 12 v i estar amb poca carrega
( amperatge)
Suposo que aquí al foro i ha gent que to pot explicar mes be que jo, per ho penso que per aquí deuen anar els tiros...
L’alternador de la moto si et falla te que fer ho quan la engegues desprès de circular i tenint que mantenir els llums encesos desseguida tens que donar-te compta.
Salut.
M’explico: una bateria pot donar 12 v i estar amb poca carrega
( amperatge)
Suposo que aquí al foro i ha gent que to pot explicar mes be que jo, per ho penso que per aquí deuen anar els tiros...
L’alternador de la moto si et falla te que fer ho quan la engegues desprès de circular i tenint que mantenir els llums encesos desseguida tens que donar-te compta.
Salut.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Si fos problema de l’alternador s’il•luminaria un llumet vermell avisant del problema, suposo que les Honda també ho deuen portar com a la majoria de vehicles, aquesta llumeneta es tan bàsica com el llum del oli que ens indica si hi ha pressió. S’encenen quan es dóna al contacte i s’apaguen al engegar-se la moto. Així que descarto l’alternador.
La meva sospita s’adreça mes aviat a que hi hagi contacte a massa i faci descarregar la bateria. Pot ser qualsevol tonteria la que pugui provocar un contacte a massa, potser difícil de detectar, que et podria provocar aquest problema. :?
Luis, mira detingudament les parts elèctriques de la moto, que totes les connexions de bombilles estiguin netes i en bon estat, al igual que els accionaments de frens, (els que fan engegar el llum), l’estat dels accionaments de llums, bocina, intermitents. O inclús que no hi hagi un fil pelat. :roll:
Resumint.
Si has fet tot això: Potser l’ajuda d’un mecànic amb bons coneixements d’electricitat no t’anirien gens malament.
Espero que el problema no sigui mes greu que això. :lol:
La meva sospita s’adreça mes aviat a que hi hagi contacte a massa i faci descarregar la bateria. Pot ser qualsevol tonteria la que pugui provocar un contacte a massa, potser difícil de detectar, que et podria provocar aquest problema. :?
Luis, mira detingudament les parts elèctriques de la moto, que totes les connexions de bombilles estiguin netes i en bon estat, al igual que els accionaments de frens, (els que fan engegar el llum), l’estat dels accionaments de llums, bocina, intermitents. O inclús que no hi hagi un fil pelat. :roll:
Resumint.
Si has fet tot això: Potser l’ajuda d’un mecànic amb bons coneixements d’electricitat no t’anirien gens malament.
Espero que el problema no sigui mes greu que això. :lol:
Salutacions moteres.