Terraxaman
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Terraxaman
Holaaa,
Divendres passat a la nit, tot enllestint les llistes de la sortida vaig coincidir amb el Terraxaman. Va ser tota una sorpresa!!!!
Em va demanar que us faci arribar a tots records afectuosos de part seva. Diu que ens enyora molt, tant a nosaltres com les nostres sortides en moto. M’explica que va tant de bòlit amb les coses de la vida quotidiana que no li queda temps no forces per agafar la moto, que fa mesos que no l’agafa i en conseqüència no te res a dir als fòrums, des de la perspectiva motera que a tots ens uneix.
Així doncs: UNA FORTA ABRAÇADA DEL TERRAXAMAN.
Esperem que, com tu dius, ara ens arribi a tots el bon temps.
:D :D :D
Divendres passat a la nit, tot enllestint les llistes de la sortida vaig coincidir amb el Terraxaman. Va ser tota una sorpresa!!!!
Em va demanar que us faci arribar a tots records afectuosos de part seva. Diu que ens enyora molt, tant a nosaltres com les nostres sortides en moto. M’explica que va tant de bòlit amb les coses de la vida quotidiana que no li queda temps no forces per agafar la moto, que fa mesos que no l’agafa i en conseqüència no te res a dir als fòrums, des de la perspectiva motera que a tots ens uneix.
Així doncs: UNA FORTA ABRAÇADA DEL TERRAXAMAN.
Esperem que, com tu dius, ara ens arribi a tots el bon temps.
:D :D :D
Sort,
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Amoteros
- Presentats
- Entrades: 62
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
- Ubicació: Vinaròs
Jo no puc me que tindre paraules de admiració per terraxaman,una persona que encara només que he coincidit poques vegades i ens coneixem practicamentet de un altre forum de motos de camp,m'ha demostrat ser tot un merstre de la vida.
Salutacións y que et vagi tot de maravella Josep Eduard.
Salutacións y que et vagi tot de maravella Josep Eduard.
Salutacions.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Atramuntanat