FUITES D´OLI : fALTA GREU A LES ITV

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

FUITES D´OLI : fALTA GREU A LES ITV

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 22, 2009 11:15 am

Si us perd una mica d´oli algún amortidor del cotxe o de la moto a l´hora de passar l´ITV, será falta greu.

Així ho diu el nou manual de Inspeccions tècniques feta pública pel Ministeri d´industria.

Aquesta petició ha estat realitzada per diferents fabricants d´amortidors per considerar qualsevol tipus de fuita com a molt perillosa.

:roll: :roll: :roll:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: FUITES D´OLI : fALTA GREU A LES ITV

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 22, 2009 1:56 pm

Holaaaaa,
Gs12 red ha escrit: Aquesta petició ha estat realitzada per diferents fabricants d’amortidors per considerar qualsevol tipus de fuita com a molt perillosa.

:roll: :roll: :roll:
Ara la següent petició serà:

-Prohibició total de reparar cap amortidor, per evitar-ho els fabricants deixaran de vendre components per separat.

I desprès, a petició dels fabricants de cotxes:

-Prohibició total de canviar cap amortidor de un cotxe, si et perd oli un amortidor hauràs de canviar el cotxe sencer.

Al temps.

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. maig 10, 2009 11:51 pm

Què cabroonnsssssssssss! com deia en Maragall! :evil:
ImatgeUnforgiven

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dl. maig 11, 2009 12:27 am

No veig on esta el problema.
Si un amortidor perd oli s’ha de reparar, si un bombí de fre per oli s’ha de reparar. Ja no em poso amb l’oli de pot perdre una tapa de carter o altre junta de motor no fos cas que cap Guttzi passes aquesta revisió. Que consti que no tinc res en contra de les Guttzi’s ni els Guttzistes. Be, potser algun Guttzista encara que jo no el conegui i tingui alguna cosa en contra de mi, ves a saber quines histories l’hi hauran explicat.
Ai!!, ja m’estic anant del tema.
Penseu que les ITV’s s’han establert per mantenir la seguretat dels vehicles que circulen per les carreteres, altra cosa es el negoci que fan amb això. De totes maneres trobo mes honest fer negoci amb les ITV’s que amb els radars.
Salutacions moteres.

MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Entrada Autor: MadMan » dt. maig 12, 2009 5:42 am

Doncs jo també ho veig força bé, molt sovint hem tingut "sustos" o caigudes per les taques d'oli a la carretera i no fa gens de gracia, de tant en tant encara em fa mal un genoll per culpa d'una taca d'oli x'DDDDD

Ara, una altre mida a pendre es que qui sigui quan hi ha oli a la carretera miri de treure-ho, a vegades truques per denunciar-ne aquestes coses i se t'en treuen les ganes quan passan els dies i ningú no fa res.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. maig 12, 2009 2:23 pm

MadMan ha escrit:Ara, una altre mida a pendre es que qui sigui quan hi ha oli a la carretera miri de treure-ho, a vegades truques per denunciar-ne aquestes coses i se t'en treuen les ganes quan passan els dies i ningú no fa res.

Fa poc em van parar a la carretera de les Costes del Garraf i després de mirar els papers i tal li dic al mosso que d'algun camió dels que entren i surten de les pedreres havia caigut terra i que hi havia dues corbes molt perilloses i que inclús jo havia relliscat una mica en una d'elles. La seva resposta va ser no avisar ningú i dir-me que si ho feia, mentre arribaven els serveis de neteja ja ho haurien netejat tot els vehicles que hi circulaven.

Vergonyòs!!!
sergibuda

they called me an accident

MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Entrada Autor: MadMan » dc. maig 13, 2009 9:49 pm

Totalment vergonyos, però no ens enganyem part de la culpa la tenim nosaltres, jo entre d'altres, si quan caiem per una taca d'oli ho portessim fins l'ultimes conseqüencies a judici a l'ajuntament o ministeri responsable, començarien a preocuparse d'aquestes coses igual que ells fan amb nosaltres amb els radars...

Però clar, sempre escoltes casos de gent que porta anys i anys apel.lant per no aconseguir res i gastar calers en advocats i penses... "Gracies a deu estic bé, millor no remenar la ..."

Santa
Presentats
Entrades: 42
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 2:38 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Santa » dt. maig 19, 2009 11:26 pm

Podriem obrir un post amb les situacions que creen perill als motoristes i que encara que es denunciin no hi fan res, com per exemple els regalims de gasoil que trobem a la primera corba / rotonda despres d'una bensinera!
A mi personalment s'hem posen els pels de punta!!
Molts camions no son concscients del perill que representa per nosaltres i si els hi dius encara et poden desde insultar a agredir! Com hem va pasar a mir amb un que anabe sense tap perque li habien pres i nommes i duia un paper!

Altres situacions serien per exemple les famoses bandes rugoses que cada ajuntament fa de la mida que vol i col.loca on li rota, algunes a la sortida directa de curves o rotondes! No es pensa mai en que tot i anant a poc a poc un motorista es pot desequilibar i caura!
En general no es pensa amb els motoristes cuan es fan carreters o es posen normes. I no parlem ja dels famosos "guardarailes" que encara en posen de nous amb el model antig i perillos!!
Aquesta sewtmana he vist com a la carretera de Cadaques a algunes corbes estan posant doble bionda protectora i altres carreteres de l'alt Empordà coloquen les antigues!!! Com s'enten? Diferentes administracions? Cada un va pel seu conta? Carreteres de l'estat, les provincials i les de la diputació?...No se pas si encara i ha mes administracions implicades???
Santa
Dirty Old Men Need Love too

Respon

Torna a “General”