Videos de Race To Dakar

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Videos de Race To Dakar

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 01, 2009 8:57 am

Primer de tot...que es el RACE TO DAKAR?
Un dels membres del LONG WAY ROUND, en Charley Boorman , va participar al 2006 al Rally del Dakar.

En aquella edició va ser Lisboa-Dakar.
Doncs varen fer un video/documental del estil dels Long Way round/down.

Una mica el resum del transcurs de tot tret de la wikipedia
AL comenzar el proyecto, la preocupación del productor era que Boorman no acabara el rally si lo hacía totalmente en solitario. Boorman habló entonces con Simon Pavey (6 veces corredor del Dakar y entrenador de BMW) para precuntarle si estaría interesado en grabar el documental y entrenarle en el manejo de la moto off-road. Un tercer motorista, Matt Hall, fue contratado como cámara y para que se emplearan piezas de su tercera moto en caso de que fuera necesaria una reparación. Emplearon motos BMW F650GS. En el equipo de apoyo viajaban Russ Malkin y el cámara Claudio von Planta en un 4X4 BMW X5. Además contaban con una serie de piezas de repuesto trasladadas por un colaborador en un camión MAN modelo TGA 26.480.

El equipo viajó a Dubái para entrenar en las dunas a las que se enfrentarían en el desierto durante la carrera. Charley se rompió la clavícula y tuvieron que regresar antes de lo previsto.

Una vez en la carrera, Charley se rompió huesos en ambas manos y se tuvo que retirar. Matt y Simon continuaron pero Matt quedó atrapado en el desierto durante dos días hasta que fue recogido por un camión. Simon fue capaz de terminar el rally y el equipo se reunió con sus parejas, así como con Ewan McGregor que voló para felicitarles.
La web oficial de la peli
http://www.racetodakar.com/

I els videos
Capitulo 1
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Capitulo 2:

Capitulo 3:

Capitulo 4:

Capitulo 5:

Capitulo 6:

Capitulo 7:
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. maig 04, 2009 10:38 am

Ai Jordi que estem igual d'espatllats !!! :wink: just ara tenia la mula trajinant fardos d'aquests... ja jaaa...

Imatge

mirat l'enllaç de l'episodi 3 que s'enganxa amb el 2

Ja m'he posat a baixar...que se m'acumula...
-----------

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. maig 05, 2009 7:11 pm

bé, ja tinc el dvd llest per aquesta nit... aniré a dormir tard crec... Merci Jordi !!!
-----------

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 06, 2009 1:18 pm

Arbe..no et miris el LWR.
No es un viatge com els que coneixem l'aventura es controlada,es tot postis...pero crea una adiccio terrible!

Jejej
Ex ...moltes coses

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. maig 06, 2009 1:58 pm

ja tinc els arxius, ara falta mirar-los. Per cert tambe he vist el el longwayround i l'altre, i deu ni do les ganes que t'agafen de donar una volteta
:wink:

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 06, 2009 2:28 pm

Steelman ha escrit:Arbe..no et miris el LWR.
No es un viatge com els que coneixem l'aventura es controlada,es tot postis...pero crea una adiccio terrible!

Jejej
no si ja... lo de postís és ben cert... vaig començar amb el Down... i casi vomito quan a l'episodi 8, la dona del Mc Gregor se'ls afegeix al viatge (!) divina ella, que no tenia ni carnet de moto quan va decidir que volia anar... els tius travessen Tanzania, passen hores de pols i penuria per trobarse a la frontera, després de setmanes per Àfrica, amb més de 10.000 km ja fets, i lo primer que li diu la tia al Ewan és: Dios mio ! Tienes que blanquearte esos dientes, estan muy amarillos !!!

llàstima no poder sentir l'opinió sincera del Boorman al respecte de la idea que els acompanyés una tia que no havia pujat mai en moto quan va decidir que volia acompanyarlos, i que l'altre va i diu que si....

De totes maneres confeso que em vaig empassar tots els episodis, que anava a dormir a les 2 o més per culpa d'això, asentat a 1m de la tele embobat...
-----------

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 06, 2009 2:40 pm

jo el LWD no hi hagut manera de acabarlo...
Se m´ha fet molt coll amunt
El LWR suposo que es el meu desti somiat (creuar asia) i que es mes "natural" que el segon....es pot veure , i esta força be.
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”