MORINI GRANDPASSO 1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

MORINI GRANDPASSO 1200

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 13, 2009 9:55 am

Diuen que sortira aviat, encara que mai se sap.

1200 cc. 115 Cv. i sembla que tot "pota negra"
3 anys de garantia.

veure´m :roll: :roll: :roll:

http://www.tubeq.com/view/714322

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 13, 2009 11:06 am

Maca ho és, un troç llarg. I moderna i efectiva, potent i còmoda, etc.

Però pregunto: qui s'atreveix a comprar una Morini ara per ara? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. maig 13, 2009 1:37 pm

Doncs jo em faria una volteta molt guapa amb ella. :wink:

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 13, 2009 4:58 pm

entenc jo que aquestes marques ressucitades bàsicament són tallers ensambladors de peces estanadaritzades, o bé fabricades per un altre i que es limiten a posar la marca, no crec jo que es pugui sostenir una fàbrica amb les xifres de producció que poden assolir.

Encara sortirà una sanglas un dia d'aquests...
-----------

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. maig 13, 2009 7:10 pm

ARBE ha escrit:entenc jo que aquestes marques ressucitades bàsicament són tallers ensambladors de peces estanadaritzades, o bé fabricades per un altre i que es limiten a posar la marca, no crec jo que es pugui sostenir una fàbrica amb les xifres de producció que poden assolir.

Encara sortirà una sanglas un dia d'aquests...
Doncs jo crec que això de treure una Sanglas estaria molt bé si es fes seriosament, però si hem de veure una resurrecció com la de Bultaco amb la Lobito (ciclomotor Derbi amb bones suspensions) "apaga y vámonos".

Serem el país "con la mejor afición del mundo" però una cultura motociclista de pena i només cal comparar-la amb la cultuta de la moto que tenen a Anglaterra, França o Alemanya per dir alguna cosa.

En fi, sobre la resurrecció de marques, hi ha moltes opcions però és possible sinó mira l'exemple de Triumph resorgida només amb el nom, els calers i bon fer de John Bloor a principis dels 90. Si es segueix una estrategia de models "modulars" aprofitant el màxim de peces entre ells, i es treballa molt bé abans per oferir un producte fiable, la gent (no els espanyols, que sempre anem sobre segur) se l'acaba jugant...jo no se si em compraria una Morini, però el 97 -quan se'n venien quatre- vaig comprarme una Triumph després de llegir molt, buscar info (sense internet), aconseguir provar-ne una i parlar amb el concessionari del moment...una de les millors compres que he fet mai.

Morini te una gran tradició, el motor pel que he llegit (a revistes estrangeres) està molt ben dissenyat encara que és una mica brusc en l'entrega de potència...i la veritat, crec que tenen alguna cosa a veure amb els motors Franco Morini que equipen infinitat de motos i ciclomotors...així que...en principi, solvència contrastada.

A Espanya acaba d'agafar la importació Proeuropa Motor, que fa ja més de 10 anys es va encarregar de portar les Triumph aquí o sigui que experiència en temes "difícils" i " diferents" ssi que en tenen...

una mica de info:

http://www2.solomoto30.com/noticia.asp? ... 72&pos=128

http://www.motomorini.com/web/

http://www.proeuropa.es/

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 13, 2009 9:12 pm

Sembla una GS HIPERMOTARD ;)

Jo avui en dia crec que TOTES les motos tenen la mateixa fiabilitat.

La unic problema es la rapidessa en servirte recanvis i la calitat en acabats.

Aixi que ..per que no una Morini?
Ex ...moltes coses

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dc. maig 13, 2009 9:59 pm

Steelman ha escrit:Sembla una GS HIPERMOTARD ;)

Jo avui en dia crec que TOTES les motos tenen la mateixa fiabilitat.

La unic problema es la rapidessa en servirte recanvis i la calitat en acabats.

Aixi que ..per que no una Morini?

pues dius veritat.. per que no, serem animals de costums...

però per quedar ma, uno preferiria la ktmsmt

Imatge

encara que estic boig per aquesta preciositat ,i un amic em va deia un dia provar-la :bow

Imatge

Que la meva dona em va negar :crys, encara que com sempre, tenia raó, la Vara no mi agradava gaire i a sigut una mol bona compra

...V...

Runy
Presentats
Entrades: 60
Membre des de: dj. feb. 05, 2009 12:35 am

Entrada Autor: Runy » dj. maig 14, 2009 1:43 pm

Jo la trovo molt lletja estéticament ,el frontal sobretot.. :roll: :roll: :roll:

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 14, 2009 2:25 pm

tots els arguments en pro d'una compra sentimental, o "perque si" doncs molt bé, són irrefutables, està clar.

però trobo que si aperegués una sanglas, o morini o ossa, tan és, que simplement és un recautxutat de peces i que li posen el segell, com ja s'ha dit de la bultaco, per a mí és una opció que no aporta absolutament res, i ho dic des d'un enfoc merament pragmàtic i racional.

A igualtat de preus, prestacions, etc... que d'altres models consolidats de marques amb més presència, jo ho veig simplement com assumir un cert risc de fiabilitat, de manca d'asistència, de manca de recanvis, a canvi de ser diferent, gran cosa si és el que pretens (a mí se m'en refot, sincerament), tot i que seràs diferent només de tots els que no hagin comprat una moto com la teva.

En fí, els mercats, com el món, són diversos, i seria interessant pensar en el sustrat de consideracions-necessitats-gustos personals de cadascu quan jutjem opinions d'altres, consti que ho dic en general i en 1ª persona.

Jo abans tenia un Jeep, ara un Toyota... Els americans van aconseguir que per a mí la fiabilitat sigui el requisit més important a l'hora de comprar un cotxe, dic per a mí perquè faig 20.000 km l'any i és el cotxe principal de tota la familia, no té sentit que discuteixi amb algú que té un Jeep de benzina per estriparlo pels camins els caps de setmana.
-----------

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 18, 2009 5:11 pm

Ahir vaig veure de prop aquesta moto.
Imatge

Si no li veus el frontal i no et fixes amb el motor, des del costat,darrera sembla que estiguis amb una MG Stelvio.
Quant la mires de cara (al natural) .. penses com varen ser capaç de pagar-li al dissenyador d´aquesta moto!!! :shock:

XaviTwin, a mi la CB1300S també m´ha agradat força, pero la KTM ...encara mes ;)
Imatge
Ex ...moltes coses

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. maig 18, 2009 9:49 pm

Ja sabeu la meva opinio sobre les italianes... :x :x :x
Rodar en moto es lo meu

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dt. maig 19, 2009 9:31 pm

las KTM me las a prohibit el metge :sado

encara que tenen detalls que no molan, això si, un motor explosiu, però, com diu el meu mecànic endurista que les coneix be poc fiables

Imatge

...V...

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. maig 19, 2009 10:47 pm

ARBE ha escrit:tots els arguments en pro d'una compra sentimental, o "perque si" doncs molt bé, són irrefutables, està clar.

però trobo que si aperegués una sanglas, o morini o ossa, tan és, que simplement és un recautxutat de peces i que li posen el segell, com ja s'ha dit de la bultaco, per a mí és una opció que no aporta absolutament res, i ho dic des d'un enfoc merament pragmàtic i racional.

A igualtat de preus, prestacions, etc... que d'altres models consolidats de marques amb més presència, jo ho veig simplement com assumir un cert risc de fiabilitat, de manca d'asistència, de manca de recanvis, a canvi de ser diferent, gran cosa si és el que pretens (a mí se m'en refot, sincerament), tot i que seràs diferent només de tots els que no hagin comprat una moto com la teva.

En fí, els mercats, com el món, són diversos, i seria interessant pensar en el sustrat de consideracions-necessitats-gustos personals de cadascu quan jutjem opinions d'altres, consti que ho dic en general i en 1ª persona.

Jo abans tenia un Jeep, ara un Toyota... Els americans van aconseguir que per a mí la fiabilitat sigui el requisit més important a l'hora de comprar un cotxe, dic per a mí perquè faig 20.000 km l'any i és el cotxe principal de tota la familia, no té sentit que discuteixi amb algú que té un Jeep de benzina per estriparlo pels camins els caps de setmana.
Eps, no se si pels efectes d'estar escrit i no explicat en persona, sembla que t'hagi molestat alguna cosa del que vaig escriure. Res més lluny de la realitat per la meva part de jutjar la tria de ningú. La meva intenció era simplement aportar informació sobre la marca MORINI i fer veure que de vegades no cal descartar opcions, així d'entrada. Per això vaig posar com a exemple el moment en que em vaig comprar la Triumph, després de valorar també BMW, i era per fer servir de veritat, també amb uns 20.000 kms l'any.

Per a mi, comprar-se una moto només perque sigui diferent és bastant absurd, però no es pot negar que en el rotllo de motos una part "passional" hi és. Cadascú, segons el moment, decidirà quina quantitat de "passió" vol invertir però si aquesta és zero i només s'analitzen xifres objectives...estem igualant la compra d'una moto a la d'un electrodomèstic!! :wink: :wink: :wink: :wink: I precisament, com que tens -i tens ganes de conservar- una Africa Twin, se que entens perfectament el que vull dir...

De fet estic totalment d'acord amb tu sobre el renaixement de marques sense solta ni volta. Però no totes aquestes resurreccions han estat iguals. Hi ha prototipus que s'han presentat, que tot i ser xules van quedar en res com la LAVERDA amb motor aprilia Mille, la MONDIAL amb motor HONDA SP01, la VINCENT també amb motor SP01...queda veure com acabaran Benelli, les noves NORTON (interessants)...
però també és cert que hi ha exemples de marques que han sabut ressucitar amb molta dignitat i feina ben feta: TRIUMPH, MV AGUSTA...
i no sé perquè però crec que les MORINI van en aquesta direcció, encara que em puc equivocar...és clar, a més em sembla que no n'he vist cap en directe i personalment no m'acaben d'agradar...

En fi, no se si he aclarit alguna cosa o encara l'he liat més però que sàpigues que uns empresaris gironins estan treballant seriosament (diuen) en el renaixement de OSSA... :shock: :shock: :shock: :shock: a veure què passa...

Salut i kms

PD: la putada de no poder sortir casi en moto, és que d'aquest foro nomes coneixo a quatre gats i segur que n'hi a més amb els que ens entendriem bé :D :D :D :D :D
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 19, 2009 11:18 pm

XaviTwin ha escrit:las KTM me las a prohibit el metge :sado

encara que tenen detalls que no molan, això si, un motor explosiu, però, com diu el meu mecànic endurista que les coneix be poc fiables
Què entens per motors poc fiables? :shock: S'ha de reconèixer que les KMT enduro i cross de fa uns anys sí que tenien que passar per taller cada dos per tres, però amb les mecàniques d'avui en dia, quasi totes 4 temps, han passat a la història les visites.

Les KTM de litre penso que no tenen res a envejar a qualsevol japonesa, encara que sempre pot sortir algun model una mica tocat, cosa bastant comú en qualsevol marca. Recordem fa anys els fiascos de Honda amb les VF i la CBX, i no va passar res.

Crec que KTM va molt ben encaminada. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 20, 2009 9:39 am

JordiTrindent, cap problema de veritat, ja he posat els advertising que el que deia no era per res personal, parlo en general, parlo en llibertat (això no era un aunci de dentadures postisses? :lol: ).
El món és divers, afortunadament, i és el que el fa interessant, i pugués tenir més vehicles al garatx, probablement una bonneville hi seria, m'encanta, i una R60 amb sidecar i ves a saber... en fí.. Al final hem de fer pel que podem i una mica més, i quedarnos amb una sola moto :roll: que cumpleixi allò que prioritzem, el que per nosaltres és important.
I encabat de tot, el que compta és pujar a la moto i fer km, i deixarse d'hòsties :wink:

salut i xrV'ssss
-----------

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dc. maig 20, 2009 9:44 pm

jo no entenc gaire de mecànica :roll:, mes que res per experiència i lo que es comenta suposo que bona part dependrà de les mans, i la utilitat " a sac " que i facis

quan vaig compra l'africa, em va recomana que si em podia esta de vendra l'africa millor que si no després mi empanadiria, no s'avia igualat la fiabilitat del motor i en general de la moto

ara si, si pugues cauria una ktm per fer el cabra :twisted: ,encara que commsempre em recomana una xr per l'us que li donaria " sortides molt esporàdicas i tranquil·les "

...V...

Respon

Torna a “General”