1200 cc. 115 Cv. i sembla que tot "pota negra"
3 anys de garantia.
veure´m :roll: :roll: :roll:
http://www.tubeq.com/view/714322

Moderador: Airald
Doncs jo crec que això de treure una Sanglas estaria molt bé si es fes seriosament, però si hem de veure una resurrecció com la de Bultaco amb la Lobito (ciclomotor Derbi amb bones suspensions) "apaga y vámonos".ARBE ha escrit:entenc jo que aquestes marques ressucitades bàsicament són tallers ensambladors de peces estanadaritzades, o bé fabricades per un altre i que es limiten a posar la marca, no crec jo que es pugui sostenir una fàbrica amb les xifres de producció que poden assolir.
Encara sortirà una sanglas un dia d'aquests...
Steelman ha escrit:Sembla una GS HIPERMOTARD ;)
Jo avui en dia crec que TOTES les motos tenen la mateixa fiabilitat.
La unic problema es la rapidessa en servirte recanvis i la calitat en acabats.
Aixi que ..per que no una Morini?
Eps, no se si pels efectes d'estar escrit i no explicat en persona, sembla que t'hagi molestat alguna cosa del que vaig escriure. Res més lluny de la realitat per la meva part de jutjar la tria de ningú. La meva intenció era simplement aportar informació sobre la marca MORINI i fer veure que de vegades no cal descartar opcions, així d'entrada. Per això vaig posar com a exemple el moment en que em vaig comprar la Triumph, després de valorar també BMW, i era per fer servir de veritat, també amb uns 20.000 kms l'any.ARBE ha escrit:tots els arguments en pro d'una compra sentimental, o "perque si" doncs molt bé, són irrefutables, està clar.
però trobo que si aperegués una sanglas, o morini o ossa, tan és, que simplement és un recautxutat de peces i que li posen el segell, com ja s'ha dit de la bultaco, per a mí és una opció que no aporta absolutament res, i ho dic des d'un enfoc merament pragmàtic i racional.
A igualtat de preus, prestacions, etc... que d'altres models consolidats de marques amb més presència, jo ho veig simplement com assumir un cert risc de fiabilitat, de manca d'asistència, de manca de recanvis, a canvi de ser diferent, gran cosa si és el que pretens (a mí se m'en refot, sincerament), tot i que seràs diferent només de tots els que no hagin comprat una moto com la teva.
En fí, els mercats, com el món, són diversos, i seria interessant pensar en el sustrat de consideracions-necessitats-gustos personals de cadascu quan jutjem opinions d'altres, consti que ho dic en general i en 1ª persona.
Jo abans tenia un Jeep, ara un Toyota... Els americans van aconseguir que per a mí la fiabilitat sigui el requisit més important a l'hora de comprar un cotxe, dic per a mí perquè faig 20.000 km l'any i és el cotxe principal de tota la familia, no té sentit que discuteixi amb algú que té un Jeep de benzina per estriparlo pels camins els caps de setmana.
Què entens per motors poc fiables? :shock: S'ha de reconèixer que les KMT enduro i cross de fa uns anys sí que tenien que passar per taller cada dos per tres, però amb les mecàniques d'avui en dia, quasi totes 4 temps, han passat a la història les visites.XaviTwin ha escrit:las KTM me las a prohibit el metge :sado
encara que tenen detalls que no molan, això si, un motor explosiu, però, com diu el meu mecànic endurista que les coneix be poc fiables