Quin Rollo, Eh???
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Quin Rollo, Eh???
zzzzzzzzzzzzzzz
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 03, 2009 11:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Principi Bàsic De La Independència De Catalunya
Ondia Maria :( :( es que he de llegir massa!
jo a la meva època de bon estudiant era de lletres
ho sento.
jo a la meva època de bon estudiant era de lletres
ho sento.
Que gran aquest de Bilbao

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Principi Bàsic De La Independència De Catalunya
Holaaaa,
Una historia molt maca Maria. Trobo que la comparació es molt esclaridora i raona molt encertadament el principi de la justícia econòmica... en la segona part.
En la primera part se li poden buscar (i trobar) fàcilment els tres peus al gat, però està be.
De qualsevol manera, que hi te a veure els diners amb la independència????
Jo diria que no l’has encertat amb el títol del fil. Si Catalunya vol la independència per solucionar una situació financera... no anem be.
I m’estimo mes no seguir per que amb els politics que tenim a Catalunya, que segurament son els que ens mereixem, no ho podrem aconseguir mai de la vida, per molt que ho volguéssim.
:( :( :(
Una historia molt maca Maria. Trobo que la comparació es molt esclaridora i raona molt encertadament el principi de la justícia econòmica... en la segona part.
En la primera part se li poden buscar (i trobar) fàcilment els tres peus al gat, però està be.
De qualsevol manera, que hi te a veure els diners amb la independència????
Jo diria que no l’has encertat amb el títol del fil. Si Catalunya vol la independència per solucionar una situació financera... no anem be.
I m’estimo mes no seguir per que amb els politics que tenim a Catalunya, que segurament son els que ens mereixem, no ho podrem aconseguir mai de la vida, per molt que ho volguéssim.
:( :( :(
Sort,