Cantabria 5 Dies, Algu S'apunta?
Moderador: Airald
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Cantabria 5 Dies, Algu S'apunta?
Doncs el Xavistrom i jo estem preparant un viatge per Cantabria, Asturies, Lleo i Palencia. Principalment sira per Cantabria on hi tindrem la seu d'on farem rutres cada dia a difenrents punts, els dies previstos serien del 1 al 5 d'agost.
Si algu es vol apunta que ho comente.
Si algu es vol apunta que ho comente.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Cantabria 5 Dies, Algu S'apunta?
Holaaa,
Doncs segur que des de allà trobareu molt bones rutes per fer cada dia. El tros que conec dels Pics d'Europa, a mes de uns paisatges molt bonics, i ha unes carreteres estupendes.
:cerv :cerv ;)
Doncs segur que des de allà trobareu molt bones rutes per fer cada dia. El tros que conec dels Pics d'Europa, a mes de uns paisatges molt bonics, i ha unes carreteres estupendes.
:cerv :cerv ;)
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Albert" post="85086"]Holaaa,
:cerv :cerv ;)[/quote]
Doncs us dic exactament el mateix. :D :D
A la carretera de FuenteDe a Potes hi vaig disfrutar molt ;)
Vsssssss
007
:cerv :cerv ;)[/quote]
Doncs us dic exactament el mateix. :D :D
A la carretera de FuenteDe a Potes hi vaig disfrutar molt ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Holaaa!!! Proposta interessant, jo estic maquinant de fer alguna coseta a l´agost, 4 o 5 dies, però jo no puc agafar festa fins el 7 d´agost a les 15:00 h.
La zona d´Asturies, Palencia i Lleo la tinc pendent, llastima que no coincideixin les dates.
La zona d´Asturies, Palencia i Lleo la tinc pendent, llastima que no coincideixin les dates.
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Albert i Ramon gracies pels consells, ja tenim planejades algunes rutetes per aquella zona.
Cristina t'envio un MP.
Cristina t'envio un MP.