Rutejant Per França
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Rutejant Per França
Ei, hola a tohom/totdon,
Tal com us comentava aquests dies he estat per les frances, com que de moment no aconsegueixo pujar l'enllaç al google maps de la ruta en qüestió, aquí us la deixo escrita per si algú hi està interessat:
Manresa-Castellar de n'hug-Molina-Puigcerdà-Puyvalador-Carcanieres.les.bains-mijànes-lavail-col du Pradel-Merial-Camurac-Ax.les.thermes-Soldeu
Segons el maps, són 295kms, el marcador de la Cabreta marcava 340kms i la ruta entre fotos, parades obligades (pel pilot), i menjar una mica es va allargar tot el dia. Tingueu en compte que, sobretot la última part, són carreteres de muntanya i sobretot, la part de Lavail a Camurac, impressionant, per mi dels millors trams que he fet, pràcticament no hi ha asfalt i vaig haver de parar tot sovint perquè les babes m'omplien el casc :b9
Aquesta és una altra, la que vaig fer ahir:
Soldeu-ax.les.thermes-Camurac-Espezel-Joucou-Cailla-Caudies.de.fenouilledes-Bugarag-cubieres.sur.cinoble-saint paul.de.fenouillet-virà-le.Vivier-Sournia-Catllar-Mosset-Roquefort.de.Sault-Escouloubre-Mijànes-Lavail-Ax.les.thermes-Soldeu
Segons el maps, són 325Kms, a mi m'en sortien 362kms, tenint en compte que vaig fer un parell de voltetes de més per desorientació (és el preu a pagar per no tenir GPS). La zona de Joucou, també impressionant unes gorges petites però molt maques. Entre Cubieres sur cinoble i Saint paul de fenouillet hi ha les GORGES DE GALAMUS, mireu-ho a imatges del gogle, espectacular!!
En fi, aquest ha sigut el meu periple francès, fins aviat. Si, ja ho sé, quan arribi penjo fotos!!!
Tal com us comentava aquests dies he estat per les frances, com que de moment no aconsegueixo pujar l'enllaç al google maps de la ruta en qüestió, aquí us la deixo escrita per si algú hi està interessat:
Manresa-Castellar de n'hug-Molina-Puigcerdà-Puyvalador-Carcanieres.les.bains-mijànes-lavail-col du Pradel-Merial-Camurac-Ax.les.thermes-Soldeu
Segons el maps, són 295kms, el marcador de la Cabreta marcava 340kms i la ruta entre fotos, parades obligades (pel pilot), i menjar una mica es va allargar tot el dia. Tingueu en compte que, sobretot la última part, són carreteres de muntanya i sobretot, la part de Lavail a Camurac, impressionant, per mi dels millors trams que he fet, pràcticament no hi ha asfalt i vaig haver de parar tot sovint perquè les babes m'omplien el casc :b9
Aquesta és una altra, la que vaig fer ahir:
Soldeu-ax.les.thermes-Camurac-Espezel-Joucou-Cailla-Caudies.de.fenouilledes-Bugarag-cubieres.sur.cinoble-saint paul.de.fenouillet-virà-le.Vivier-Sournia-Catllar-Mosset-Roquefort.de.Sault-Escouloubre-Mijànes-Lavail-Ax.les.thermes-Soldeu
Segons el maps, són 325Kms, a mi m'en sortien 362kms, tenint en compte que vaig fer un parell de voltetes de més per desorientació (és el preu a pagar per no tenir GPS). La zona de Joucou, també impressionant unes gorges petites però molt maques. Entre Cubieres sur cinoble i Saint paul de fenouillet hi ha les GORGES DE GALAMUS, mireu-ho a imatges del gogle, espectacular!!
En fi, aquest ha sigut el meu periple francès, fins aviat. Si, ja ho sé, quan arribi penjo fotos!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Rutejant Per França
Les gorgues de galamus son espectaculars eh!
Jo hi vaig anar quant vaig fer la ruta dles castells catars fa un parell o tres d´anys i em varen encantar.
JA TARDES EN LES FOTOS!! ;)
Jo hi vaig anar quant vaig fer la ruta dles castells catars fa un parell o tres d´anys i em varen encantar.
JA TARDES EN LES FOTOS!! ;)
Ex ...moltes coses
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Hola a tothom-totdon (com dieu per aquí),
Està bé, aquí va el meu primer intent de pujar algunes fotos de rutes:
Aquesta no requereix cap comentari, camí de França

Aquí vaig parar a dinar una mica, ho vaig trobar una mica per casualitat, hi ha unes grutes per visitar, però estava tancat

algun dels boscos un cop ja entrats al país veí

vet aquí la meva sofisticada infraestructura

pujant el Coll de Pahlières

Una de tantes, però aquesta amb missatge "anti-ós als Pirineus" incorporat

Sense més explicacions, això si, no hi havia ni cristo, bé, una parella d'alemanys que van arribar-fotografiar-imarxar en qüestió de segons

Això és el que vindria a ser la carretera-pista que puja al Col du Pradel

les impressionants carreteres baixant de Col du Pradel per l'altra cara, impressionants tot i que les fotos no facin justicia

Aquí es quan entenc perquè no vaig trobar a ningú en tot el camí, per l'altra costat estava tallat, però per on jo vaig pujar, se n'havien oblidat... millor per mi!

un reguitzell de ports durant el trajecte

Això és un petit resum del primer dia de ruta, tinc més material, però poc temps.
Així que pugui us faig una segona entrega de la resta del viatge.
I si tot surt bé, que encara no ho he vist, potser fins i tot m'atreveixo a fer una crònica complerta, tot i que això de no tenir internet a casa em complica la cosa.
Espero que us agradi i fins la propera.
Està bé, aquí va el meu primer intent de pujar algunes fotos de rutes:
Aquesta no requereix cap comentari, camí de França

Aquí vaig parar a dinar una mica, ho vaig trobar una mica per casualitat, hi ha unes grutes per visitar, però estava tancat

algun dels boscos un cop ja entrats al país veí

vet aquí la meva sofisticada infraestructura

pujant el Coll de Pahlières

Una de tantes, però aquesta amb missatge "anti-ós als Pirineus" incorporat

Sense més explicacions, això si, no hi havia ni cristo, bé, una parella d'alemanys que van arribar-fotografiar-imarxar en qüestió de segons

Això és el que vindria a ser la carretera-pista que puja al Col du Pradel

les impressionants carreteres baixant de Col du Pradel per l'altra cara, impressionants tot i que les fotos no facin justicia

Aquí es quan entenc perquè no vaig trobar a ningú en tot el camí, per l'altra costat estava tallat, però per on jo vaig pujar, se n'havien oblidat... millor per mi!

un reguitzell de ports durant el trajecte

Això és un petit resum del primer dia de ruta, tinc més material, però poc temps.
Així que pugui us faig una segona entrega de la resta del viatge.
I si tot surt bé, que encara no ho he vist, potser fins i tot m'atreveixo a fer una crònica complerta, tot i que això de no tenir internet a casa em complica la cosa.
Espero que us agradi i fins la propera.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Gràcies cabreta per la crònica i les fotos. :lol:
Esperem en candeletes la segon part ;)
Vssssssss
007
Esperem en candeletes la segon part ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
M’alegro moltísim que hagis pogut aprofitar tant bé les vacances :D , la ruta sens dubte te una pinta fantàstica, ja estic desitjant poder-te seguir algun dia les passes i poder-la fer... ;) ;) ;)
Per cert, la cabreta que portes al dipòsit es una passada, es un adhesiu guapíssim... :mrgreen: :mrgreen:
Petonets i Vvvvsss
Per cert, la cabreta que portes al dipòsit es una passada, es un adhesiu guapíssim... :mrgreen: :mrgreen:
Petonets i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss