Avui, com que feia bò al migdia, just després de dinar, em venia de gust una mica de moto, però, tenint el temps limitat, un dels llocs als que m'agrada dirigir les rodes de la Cabreta, és Sant Mateu de Bages i, si tinc temps, la Serra de Castelltallat. Us puc jurar que és d'aquelles carreteres que un recorda i no es cansaria de fer un i altra cop :ban . Després, es pot baixar fins a l'entrada a la C-25 de Aguilar de segarra i així en un momentet tornes a ser a casa. A part de ser una currua de revolts divertidíssims, també val la pena parar a admirar el paisatge :eyes , sobretot al tram de la Serra de Castelltallat.
Ho sé, ho sé, no foto...
però és que les fotos no poden fer cap mena de justicia a un tipus de carretera com aquesta, però si no recordo malament, en Vini tenia un video d'algun dels trams dels què parlo i em sembla que els havia penjat en algun post. Sinó, hi ha dues opcions, que els recuperi o que us hi porti ell personalment, aquesta segona és la millor. Tot i que és un tram relativament curt, val molt la pena, i a més a més, després sempre es pot allargar la ruta per alguna altra carretereta de la catalunya central.
Sant Mateu
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Sant Mateu
Jo la veritat és que he anat moltes vegades a Manresa i a Sant Joan de V. a
canviar els neumàtics.Normalment faig la carretera que ve de Calaf i pasa per
Fonollosa,Fals,etc fins Sant Joan ,però aquesta que dius tu no la coneixia.Ja
la provarem algun día.Jo,treballant de nit ,surto molts dias de diaria fer un volt
i és quan millor s´hi va.
la provarem algun día.Jo,treballant de nit ,surto molts dias de diaria fer un volt
i és quan millor s´hi va.
Que gran aquest de Bilbao

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Oscar" post="94659"]Jo la veritat és que he anat moltes vegades a Manresa i a Sant Joan de V. a
la provarem algun día.Jo,treballant de nit ,surto molts dies de diari a fer un volt
i és quan millor s´hi va.[/quote]
la provarem algun día.Jo,treballant de nit ,surto molts dies de diari a fer un volt
i és quan millor s´hi va.[/quote]
Que gran aquest de Bilbao

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, fins a Sant Joan vas a canviar gomes? suposo que vas al Trullas? En fi, sigui com sigui, si un dia d'aquests vols coneixer la ruta en qüestió i tens una estona al migdia, només m'has d'avisar i quedem. Jo acostumo a sortir entre les 14:00 i les 16:00h aproximadament, així que ja ho saps. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.