Torroella De Montgrí
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Torroella De Montgrí
Aquest dissabte a la població de Torroella entre altres esdeveniments relacionats amb el món de motor es farà un indoor trial, he fet un copiar i pegar de la web pertinent, per una millor informació.
a les 10:00 Exhibició de trial (zona indoor) i d’enduro extrem: a càrrec de pilots del Ter Motor Club i d’altres convidats, a més de la participació de l’excepcional pilot Takahisa Fujinami (Fujigas), campió del món de trial outdoor 2004 i 3r classificat 2009
De 10 a 13 h al solar del Sr. Robert Mercader (antic aparcament al costat de la mota del riu)
Organitza: Ter Motor Club
a les 10:00 Exhibició de trial (zona indoor) i d’enduro extrem: a càrrec de pilots del Ter Motor Club i d’altres convidats, a més de la participació de l’excepcional pilot Takahisa Fujinami (Fujigas), campió del món de trial outdoor 2004 i 3r classificat 2009
De 10 a 13 h al solar del Sr. Robert Mercader (antic aparcament al costat de la mota del riu)
Organitza: Ter Motor Club
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Re: Torroella De Montgrí
Pot ser interessant això Bul.
Pots posar l'enllaç a la web per tenir més informació?
Pots posar l'enllaç a la web per tenir més informació?
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ricmel" post="97976"]Pot ser interessant això Bul.
Pots posar l'enllaç a la web per tenir més informació?[/quote]
Je je i je, va ser interessant Ricard em vaig descuidar de posar el dia, era just el dissabte si el dissabte, però el passat, si vas el mau blog hi ha un petit reportatge i un you-tube.
L’enllaç del blog: http://bul1256.blogspot.com/
Pots posar l'enllaç a la web per tenir més informació?[/quote]
Je je i je, va ser interessant Ricard em vaig descuidar de posar el dia, era just el dissabte si el dissabte, però el passat, si vas el mau blog hi ha un petit reportatge i un you-tube.
L’enllaç del blog: http://bul1256.blogspot.com/
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...ja ho podia anar buscant, ... amunt i avall de Torroella tot el dia ...
...
...
...
(...yeeeeep, Josep !...es broma. )

(...yeeeeep, Josep !...es broma. )

- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Josep" post="98215"]...ja ho podia anar buscant, ... amunt i avall de Torroella tot el dia ...
...
...
...
(...yeeeeep, Josep !...es broma. )[/quote]
Epsssssss Pep kuanto tiempo silvestre, dons si va estar mol be en Fujinami es un superdotat de les dues rodes i ens va delitar amb una matinal estupenda.

Epsssssss Pep kuanto tiempo silvestre, dons si va estar mol be en Fujinami es un superdotat de les dues rodes i ens va delitar amb una matinal estupenda.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Bul1256" post="98396"][quote user="Josep" post="98215"]...ja ho podia anar buscant, ... amunt i avall de Torroella tot el dia ...
...
...
...
Epsssssss Pep kuanto tiempo silvestre, dons si va estar mol be en Fujinami es un superdotat de les dues rodes i ens va delitar amb una matinal estupenda.[/quote]
I jo treballant :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Per una cosa que fan a Torroella i ho tinc a casa ......... :enfadat :enfadat :enfadat

Epsssssss Pep kuanto tiempo silvestre, dons si va estar mol be en Fujinami es un superdotat de les dues rodes i ens va delitar amb una matinal estupenda.[/quote]
Per una cosa que fan a Torroella i ho tinc a casa ......... :enfadat :enfadat :enfadat
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Mareta" post="98425"]
Per una cosa que fan a Torroella i ho tinc a casa ......... :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Mira't-ho pel costat positiu, qua fem alguna cosa hem de fer 600 km. o ja no ens hi posem. ;)
Però vaja, no m'hagués fet res no haver de treballar :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Per una cosa que fan a Torroella i ho tinc a casa ......... :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Mira't-ho pel costat positiu, qua fem alguna cosa hem de fer 600 km. o ja no ens hi posem. ;)
Però vaja, no m'hagués fet res no haver de treballar :enfaduu :enfaduu :enfaduu
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="98425"][quote user="Bul1256" post="98396"][quote user="Josep" post="98215"]...ja ho podia anar buscant, ... amunt i avall de Torroella tot el dia ...
...
...
...
Vaig estar una hora i nou minuts guardant-te lloc, i mira que vaig tenir que esmerar-me ja que moltes si volien assentar, total no vas venir, esqueeeeeee

Vaig estar una hora i nou minuts guardant-te lloc, i mira que vaig tenir que esmerar-me ja que moltes si volien assentar, total no vas venir, esqueeeeeee
- Eva
- Presentats
[quote user="Itaca" post="98510"][quote user="Mareta" post="98425"]
[/quote]
Ja tens raó, ja ;)
Ja tinc que portar la 1200 a la revissió dels 30.000 kms . :enfadat :enfadat
[/quote]
Ja tens raó, ja ;)
Ja tinc que portar la 1200 a la revissió dels 30.000 kms . :enfadat :enfadat
- Eva
- Presentats
[quote user="Bul1256" post="98748"]
Vaig estar una hora i nou minuts guardant-te lloc, i mira que vaig tenir que esmerar-me ja que moltes si volien assentar, total no vas venir, esqueeeeeee[/quote]
Segur que al final vares deixar la cadira a la més guapa ;)
Vaig estar una hora i nou minuts guardant-te lloc, i mira que vaig tenir que esmerar-me ja que moltes si volien assentar, total no vas venir, esqueeeeeee[/quote]
Segur que al final vares deixar la cadira a la més guapa ;)