Bravo per Touratech-Iberica / Moteros Factory
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bravo per Touratech-Iberica / Moteros Factory
Bones!!!
Des d'aquí voldria agraïr a Moteros Factory (Touratech-Iberica) el canvi que m'han fet. Us explico, ara farà ben bé 2 mesos em vaig comprar un Zümo660 amb el suport específic de Touratech, tot va anar molt bé... és a dir, el Garmin Zümo funciona a la perfecció i demés... però quina va ser la meva sorpresa quan després de 2 mesos, em decideixo a treure del calaix la bossa amb el suport en qüestió per montar-ho a la moto, i m'adono que el tancament amb clau no funciona, no em deixa treure la clau una vegada està tot ben instal.lat...
Ara ve el dilema: em faran cas després de dos mesos? Doncs si, ni tant sols els hi vaig haver de dir res... "no me funciona el cierre"... "no te preocupes, te mandamos otro y el transportista se lleva el que tienes"... doncs bé, l'altre dia em va arribar un nou suport de Touratech, i aquest si que funciona tot perfectament...
Algú dirà que és normal que t'ho canviïn, però no ho tinc tant clar quan molts llocs especifiquen que tens 15 dies per provar-ho i retornar-ho en cas que estigui defectuós... que passat aquest temps ells no es fan càrrec de res... en canvi, ells no.
En fi... que a l'igual que critiquem la mala gestió i atenció al client d'altres empreses... també hem d'agraïr la feina ben feta!
Bravo per Moteros Factory - Touratech Iberica!
Fins aviat!
Des d'aquí voldria agraïr a Moteros Factory (Touratech-Iberica) el canvi que m'han fet. Us explico, ara farà ben bé 2 mesos em vaig comprar un Zümo660 amb el suport específic de Touratech, tot va anar molt bé... és a dir, el Garmin Zümo funciona a la perfecció i demés... però quina va ser la meva sorpresa quan després de 2 mesos, em decideixo a treure del calaix la bossa amb el suport en qüestió per montar-ho a la moto, i m'adono que el tancament amb clau no funciona, no em deixa treure la clau una vegada està tot ben instal.lat...
Ara ve el dilema: em faran cas després de dos mesos? Doncs si, ni tant sols els hi vaig haver de dir res... "no me funciona el cierre"... "no te preocupes, te mandamos otro y el transportista se lleva el que tienes"... doncs bé, l'altre dia em va arribar un nou suport de Touratech, i aquest si que funciona tot perfectament...
Algú dirà que és normal que t'ho canviïn, però no ho tinc tant clar quan molts llocs especifiquen que tens 15 dies per provar-ho i retornar-ho en cas que estigui defectuós... que passat aquest temps ells no es fan càrrec de res... en canvi, ells no.
En fi... que a l'igual que critiquem la mala gestió i atenció al client d'altres empreses... també hem d'agraïr la feina ben feta!
Bravo per Moteros Factory - Touratech Iberica!
Fins aviat!

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Bravo Per Touratech-Iberica / Moteros Factory
Molt bé Carles, sempre es bo saber en qui pots confiar (i en qui no...)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Bravo per Touratech-Iberica / Moteros Factory
Son molt bona gent.
Quant jo em vaig comprar les maletes touratech premuntades, no podia tancar-les pq tocaven els intermitents.
Vaig trucar-los i em varen comentar que havia de canviar els intermitents pero com que no m´havien dit res.... em varen enviar els intermitens del darrera gratis i sense cost d'enviament per l´error
Quant jo em vaig comprar les maletes touratech premuntades, no podia tancar-les pq tocaven els intermitents.
Vaig trucar-los i em varen comentar que havia de canviar els intermitents pero com que no m´havien dit res.... em varen enviar els intermitens del darrera gratis i sense cost d'enviament per l´error
Ex ...moltes coses
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs si, es d'agrair a la gent que fan la feina ben feta i es bo saber-ho.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Doncs ells hi guanyen, aquitenen una colla de gent que amb els teus comentaris han guanyat clients, segur.
Gràcies
Gràcies

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo he comprat alguna vegada i no he tingut cap problema, és bo saber que responen així de bé. Per cert, ara tenen unes quantes ofertes de cara al Nadal.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Va bé saber-ho
D´altre banda avui he anat a Motocard i no hi havia ni una ánima, ....bueno sí, la meva .
I m´han comentat que porten així desde setembre :???: :???: :???:
D´altre banda avui he anat a Motocard i no hi havia ni una ánima, ....bueno sí, la meva .
I m´han comentat que porten així desde setembre :???: :???: :???:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="97947"]Va bé saber-ho
I m´han comentat que porten així desde setembre :???: :???: :???:[/quote]
Els de Motocard Andorra son l´altre care de la moneda comparats amb els de Touratech :(
I m´han comentat que porten així desde setembre :???: :???: :???:[/quote]
Els de Motocard Andorra son l´altre care de la moneda comparats amb els de Touratech :(
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Bravo per Touratech-Iberica / Moteros Factory
Bones!!!
Això de la bateria per a tota la vida fa bona pinta... com deu funcionar per no necessitar canvi ni res per l'estil??
I el llibre de Jupiter's Travel per 20€?? Ja és extrany trobar-ho més barat aquí que a l'Altaïr... dissabte el vaig veure per 24€...
Fins aviat!
Això de la bateria per a tota la vida fa bona pinta... com deu funcionar per no necessitar canvi ni res per l'estil??
I el llibre de Jupiter's Travel per 20€?? Ja és extrany trobar-ho més barat aquí que a l'Altaïr... dissabte el vaig veure per 24€...
Fins aviat!