Bomba de gasolina

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Bomba de gasolina

Entrada Autor: Carles » dv. des. 04, 2009 10:10 am

Bones!!!

Doncs això... tinc un dubte, que de ben segur els experts en la matèria sabran resoldre. La bomba de gasolina de la moto ha de ser original al canviar-la? O simplement qualsevol model d'una altra moto val? No deixa de ser un "motoret" elèctric... oi??

Potser està condicionat a l'espai que tingui cadascú a la moto??

Gràcies,

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Bomba de gasolina

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 04, 2009 12:29 pm

Suposo que serà un model específic per aquesta moto. :roll:

De totes maneres per Euroasia2010 no estaria de més que portéssis un tub de coure per si et falla i poder fer un "arreglo":

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Bomba De Gasolina

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 04, 2009 8:41 pm

Home, cada moto porta la seva bomba de benzina( eléctrica o mecànica) amb el cabdal que necesita cada motor, pot ser que a altes voltes una bomba no adecuada doni poc cabdal de benzina i es quedi curta o massa a baixes voltes i s´ofegui :mad:

jo no me la jugaria amb aixó
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 04, 2009 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bomba De Gasolina

Entrada Autor: Prony » dv. des. 04, 2009 8:53 pm

Crec que has d'anar a parar, si o si, al recanvi original. En el cas dels cotxes i atesa la quantitat de vehicles que deuen compartir models, segur que hi ha un catàleg de material paral.lel però per les motos no crec que a ningú li surti a compte de fabricar-los. Així i tot, has provat a l'e.bay???

Per altra banda, com tu has dit, la bomba es un motoret molt simple de corrent contínua al qual qualsevol manetes li pot donar una ullada. Moltes vegades es triga menys en fer la reparació que en anar a comprar la peça nova i canviar-la.

Com saps que es la bomba???? Explica'ns quina es l'avaria amb mes detall i potser et podem donar alguna idea

Que tinguis sort,

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Bomba De Gasolina

Entrada Autor: Sidru » dv. des. 04, 2009 10:29 pm

Bones el millor no fer gaires invents, fer el bypas només t'ajudara en un moment concret, quan et quedin dos terceres parts de gasolina ja no aspirarà. El millor es portar de recanvi un kit de reparació (el problema d'aquesta bomba es que crema els contactes) el pots trobar a molts llocs no oficials "Calpe Motos", motobike, val uns 25€. No es molt complicat reparar, es pot fer en ruta, amb poques eines. Perdona ..... entenc que es tracte de la varadero.
Salut!!!!

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Bomba de gasolina

Entrada Autor: Carles » ds. des. 05, 2009 10:40 am

Bones!!!

Gràcies per les contestacions...

La bomba en principi funciona perfectament, només volia saber per curiositat en cas de fallada, si hauria de tirar de recanvi original o valia d'un altre model. Però clar, no hi havia caigut en això del cabal i pressió de gasolina... deu estar calibrada a les necessitats de cada motor.

Això del by-pass ja ho tenia en ment, a la Deauville que tenia abans no li va passar mai, però va haver-hi bastants que li va fallar en ruta, i fent "l'apanyo" podien seguir circulant... sempre que el dipòsit estés bastant ple.

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”