Ja som a Nadal, un altre any...buf!
Que millor que marxar en moto, a l’estiu cap al nord i al hivern cap al sud...Tunísia.
Es un viatge, com tots, que tinc moltes ganes de fer, l’esperit d’aventura i de fer kilòmetres sobre la nostra moto m’encisa.
La moto que tenim per fer aquest viatge es la K75S, de l’any 1988, que va com una seda.
L’últim viatge que vàrem fer amb la K75S va ser a Sicília i varem tenir diferents problemes de salut tant la Montse, com jo i la moto i ara volem treure’ns el mal gust de boca que ens va deixar.
Sortim el 24/12 direcció Gènova on embarcarem al vespre i amb un dia ens plantem a Tunis Capital.
En total seran set dies de ruta per Tunísia on esperem conèixer una mica el país i la gent, menjar cuscús, dàtils i qualsevol cosa que sigui digerible i sobretot fer fotos, moltes fotos.
Us deixo la ruta prevista i si algú te informació útil li estaria molt agraït que la compartís.
Salut!

Traducció:
تونس 2009-2010
نحن في عيد الميلاد ، وسنة أخرى... buf!
ما هي أفضل من الذهاب ركوب الدراجات في الصيف والشتاء في الشمال إلى الجنوب... تونس.
إنها رحلة ، مثل الجميع ، ولدي رغبة كبيرة لديهم روح المغامرة والقيام ميلا على موقعنا الدراجة.
الدراجة لدينا لهذه الرحلة هو K75S ، 1988 ، والتي كانت هادئة والحرير.
في آخر رحلة قمنا به مع K75S كان في صقلية ، وكانت لدينا مشاكل صحية مختلفة على حد سواء Montse مثلي والدراجة ، ويريدون أن ينتزعوا من طعم سيئ في الفم الذي ترك لنا.
24/12 إنهاء نحو جنوة عند غروب الشمس يوم واحد على متن المحطة ، ونحن في تونس.
في المجموع سيكون هناك سبعة أيام من تاريخ تونس المسار حيث يؤمل تعلم قليلا البلد والناس ، وتناول الكسكسي ، وتواريخ كل ما هو سهل الهضم وخاصة التقاط الصور ، والعديد من الصور.
وأترك للالمسار المخطط له ، وإذا كان أي شخص لديه معلومات مفيدة ستكون ممتنة لمشاركتها.
ابتهاج