Outlet Molt Interessant
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Outlet Molt Interessant
Ei gent,
M'acaben de passar això, sembla que pot ser bastant interessant, ni que sigui per anar-hi a treure el cap ja que és entreda gratuïta i prometen descomptes mooolt interessants. Ara que s'acosta nadal, potser us podeu fer un regalet, qui sap.
outlet
En fi, espero que pugui resultar d'interès per algú.
M'acaben de passar això, sembla que pot ser bastant interessant, ni que sigui per anar-hi a treure el cap ja que és entreda gratuïta i prometen descomptes mooolt interessants. Ara que s'acosta nadal, potser us podeu fer un regalet, qui sap.
outlet
En fi, espero que pugui resultar d'interès per algú.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Outlet Molt Interessant
Merci per l'informació, però anar a Barcelona... :roll: :tremolant
Salut.
Salut.
Salut i kilómetres
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
La veritat, si voleu un bon consell, enguany el SOLOMOTO OUTLET no té res a veure amb el de l'any passat, que va ser molt millor, amb més articles i amb millors preus. Si us hi fixeu, el principal expositor és MOTOS CERPA, que podeu trobar per internet i us manté (almenys és el que m'han dit per telèfon) els preus de l'OUTLET.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Bravo" post="99348"]La veritat, si voleu un bon consell, enguany el SOLOMOTO OUTLET no té res a veure amb el de l'any passat, que va ser molt millor, amb més articles i amb millors preus. Si us hi fixeu, el principal expositor és MOTOS CERPA, que podeu trobar per internet i us manté (almenys és el que m'han dit per telèfon) els preus de l'OUTLET.[/quote]
Si la veritat es que jo vaig anar l´any passat i hi havia molta mes
cosa,i moltes valien la pena.De totes maneres Si o No ,no passarà res
si fas un esforç i t´acostas a la capital :twisted:
Si la veritat es que jo vaig anar l´any passat i hi havia molta mes
cosa,i moltes valien la pena.De totes maneres Si o No ,no passarà res
si fas un esforç i t´acostas a la capital :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
GRACIES PER L´INFORMACIÓ :kiss
Jo que soc de poble i mai m´en entero de res, ara al menys ho sé .
Moltes gracies
Jo que soc de poble i mai m´en entero de res, ara al menys ho sé .
Moltes gracies
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 12:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo soc més d'anar a Andorra a buscar "saldos" mirar i remirar, a més a més, així amb l'excusa faig la excursioneta de rigor i qui sap, potser em "perdo" per algún cami tot tornant cap a casa ;)
De fet l'última vegada hi vaig anar a acompanyar un company que s'acaba de comprar una Monster 620 i la veritat és que vam trobar un bon saldo de jaqueta per a ell, una Magna de gamma alta amb triple capa, ventilació, etc per només 149eurets... i tot tornant vaig fer ruta alternativa :roll:
Però ahir un company em va fer arribar la informació i vaig pensar en penjar-la per si a algú li podia fer servei.
Fins la propera :cerv
De fet l'última vegada hi vaig anar a acompanyar un company que s'acaba de comprar una Monster 620 i la veritat és que vam trobar un bon saldo de jaqueta per a ell, una Magna de gamma alta amb triple capa, ventilació, etc per només 149eurets... i tot tornant vaig fer ruta alternativa :roll:
Però ahir un company em va fer arribar la informació i vaig pensar en penjar-la per si a algú li podia fer servei.
Fins la propera :cerv
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Tot i no semblar tant exitòs com d'altres edicions, segurament m'hi passi demà divendres a la tarda. Ja us informaré a veure què tal aquesta vegada...
Fins aviat!
Tot i no semblar tant exitòs com d'altres edicions, segurament m'hi passi demà divendres a la tarda. Ja us informaré a veure què tal aquesta vegada...
Fins aviat!