MOTOLOTTO, UN NOU ESCÀNDOL FINACER ?
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
MOTOLOTTO, UN NOU ESCÀNDOL FINACER ?
Ja fa massa temps que poso calers en un lloc i "mai toca".
Crec que ja és hora que els afectats diguem prou
A les Armes Ciutadans !
Jo Vull una AUDITORIA EXTERNA. Controlada pels nostres Administradors, aquests sí que són bona gent, gent de fiar, gent honesta; els que porten la MOTOLOTTO, sembla que es queden els diners per fer xefles, tinc proves proves de dinars, però no puc demostra-ho per que vaig ser convidat sota enganys i mentides.
ENDAVANT, VOTEU MASSIVAMENT .... desemmascarem aquests mafiosos, ara és la Nostra Hora.
Un Mototurista, un vot
Dos Mototuristes, dos vots
Tres Mototuristes, tres vots
I la gran oferta:
Cinc Mototuriste, vuit vots (només cal que craquejeu la clau d'algun company i el premi serà vostre)
Voteu amb el cor i no amb la cartera
Crec que ja és hora que els afectats diguem prou
A les Armes Ciutadans !
Jo Vull una AUDITORIA EXTERNA. Controlada pels nostres Administradors, aquests sí que són bona gent, gent de fiar, gent honesta; els que porten la MOTOLOTTO, sembla que es queden els diners per fer xefles, tinc proves proves de dinars, però no puc demostra-ho per que vaig ser convidat sota enganys i mentides.
ENDAVANT, VOTEU MASSIVAMENT .... desemmascarem aquests mafiosos, ara és la Nostra Hora.
Un Mototurista, un vot
Dos Mototuristes, dos vots
Tres Mototuristes, tres vots
I la gran oferta:
Cinc Mototuriste, vuit vots (només cal que craquejeu la clau d'algun company i el premi serà vostre)
Voteu amb el cor i no amb la cartera
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: MOTOLOTTO, UN NOU ESCÀNDOL FINACER ?
Vols dir Kel?, sembla bona gent, ara que...... Hijpanitat els controla, no?
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[smiley smilie=5 fontcolor=FF0000 shadowcolor=FF0000 shieldshadow=1]NO ALS MOTOMAFIOSOS[/smiley]
[smiley smilie=5 fontcolor=FF0000 shadowcolor=FF0000 shieldshadow=1]NO ALS MOTOMAFIOSOS[/smiley]
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Collons pels resultats de l'enquesta veig que hi ha més implicats aqui que en el cas millet :D :D :D :D

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!
pense-ho, vinga que es facil
qui porta un munt de temps sense vindra????
qui te pensat cambiarse la moto??????
qui s'en va de viatge al 2010????
qui esta a una societat que solsament ven aire????
implicats????? tots
lo del cas Millet, sera un acudit
el jutge Garzon, no podra jubilarse
desenmascareu-los
salut
pense-ho, vinga que es facil
qui porta un munt de temps sense vindra????
qui te pensat cambiarse la moto??????
qui s'en va de viatge al 2010????
qui esta a una societat que solsament ven aire????
implicats????? tots
lo del cas Millet, sera un acudit
el jutge Garzon, no podra jubilarse
desenmascareu-los
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Penso que podrien ésser alguns individus d'aquest fòrum, lògicament, clar:
NO vull acusar a ningú en concret, ni molt menys posar niks de companys, però ........................
L'Itaca que sembla que fa la feina desinteressadament , que és molta i feixuga, de manera gratuïta. Avui ningú fa això gratis. i a més vol anar de viatge a Itaca, és el seu somni des de petit, petit.
L'altra és en Bond que vol canviar-se la moto i amb la crisi la feina és escassa i els cèntims encara més.
El tercer és l'inefable Siono127 (amb canvi automàtic). Per que també vol canviar-se la Vstrom 1000 per una Vespa 75 de l'any 75.
Tinc les meves proves (convenientment manipulades amb photoshop i d'altres eines adients) que en el seu moment posaré sota la taula
NO vull acusar a ningú en concret, ni molt menys posar niks de companys, però ........................
L'Itaca que sembla que fa la feina desinteressadament , que és molta i feixuga, de manera gratuïta. Avui ningú fa això gratis. i a més vol anar de viatge a Itaca, és el seu somni des de petit, petit.
L'altra és en Bond que vol canviar-se la moto i amb la crisi la feina és escassa i els cèntims encara més.
El tercer és l'inefable Siono127 (amb canvi automàtic). Per que també vol canviar-se la Vstrom 1000 per una Vespa 75 de l'any 75.
Tinc les meves proves (convenientment manipulades amb photoshop i d'altres eines adients) que en el seu moment posaré sota la taula
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Si hi han proves que surtin i com a minim que justifiquin que en fan, Can Fabas, motos, vespa, el que sigui, després ja decidirem que fem, perquè realment aqui no hi ha crisis eh. Kel posa proves clares i acabrem amb ells home, que son molts quartos i apart l' I.V.A, el pagan?

- Kel
- Presentats
- Contacta:
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]PERDO[/smiley]
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]NO[/smiley] [smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]VOLIA[/smiley] [smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]DIR[/smiley] [smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]RES[/smiley]
;)
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]NO[/smiley] [smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]VOLIA[/smiley] [smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]DIR[/smiley] [smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]RES[/smiley]
;)
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 19, 2009 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.