ARGUIS NO HA MORT!!!!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

ARGUIS NO HA MORT!!!!

Entrada Autor: JordiTrident » dg. des. 20, 2009 10:23 pm

Hola nois, ja explicareu com ha anat la moguda aquesta de Ligüerre. Dissabte em vaig trobar algunes motos que hi anaven...però jo vaig seguir Barbastro amunt cap a Osca i....ARGUIS!!!!!

Com ja vaig dir en un missatge anterior, ARGUIS NO HA MORT!!! per telèfon i alguns foros es va mantenir el contacte i uns 60 motoristes vam mantenir la flama de l'Arguis original: una Reunió LLiure amb totes les de la llei. Foguera autoritzada(!!!) unes tendes de campanya, el merendero LA FOZ amb qui ja s'havia pactat hora de tancada les 12 de la nit i sobretot el bon rotllo imperant. Una vegada tancat el bar tothom al voltant de la foguera a compartir la bota de vi, la petaca de licor o les quatre llaunes de birra que algú havia pujat...la llum? només la de la foguera i les llanternes dels que hi erem. En fi, molt recomenable a qui li vagi aquest rotllo. De fet, una de les persones que va montar la primera als anys 70 s'encarregarà a partir de l'any que ve de seguir-la convocant més o menys en aquest plan. Aquest any ja va fer uns adhesius commemoratius (només 50) que va repartir als que voltaven per allà...així que l'any que ve ja sabeu si a algú li interessa.

¿temperatures? suposo que com a tot arreu, - 9º C a la nit, - 5º C a dins la tenda en despertar-me, -7º C que marcava la moto a les 10 del matí quan l'he engegat i tot el viatge fins a casa entre -2º i -3º...déu n'hi do aquest any!!!

Salut i kms

PD: les fotos ja me les passaran perque a mi se'm va morir la càmera :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: ARGUIS NO HA MORT!!!!

Entrada Autor: JordiTrident » dl. des. 21, 2009 9:20 am

Pispades del foro bmwmotos

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. des. 21, 2009 10:03 am

A l'anada vam aturar-nos a Algerri i just quan sortíem del bar va arribar una moto que ens va comentar que aniria a Arguís i segons el que veiés se n'aniria cap a Ligüerre, tot i que s'estava fent una mica tard com per a anar voltant. Celebro que ho passéssiu bé, però jo no canvio el bungalow per una tenda i això que dormo unes quaranta nits l'any en tenda...
sergibuda

they called me an accident

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 21, 2009 2:09 pm

Sembla que al final pasará una mica com els Pingüinos i Motauros.
Les dos tindran l'èxit que busquen. ;)

Jo també en vaig enterar que hi havia gent que volia anar a Arguis i deien que l'Emilio del camping d'Anzanigo ho movia una mica.
La veritat es que per la meva part, com que no he estat mai a Arguis, ja en va be el rotllo de Ligüerre. :cool:
Potser l'any que be ens haurem de plantejar que fem, però m'han quedat ganes de repetir Ligüerre...ja veurem. ;)
Te molt bona pinta aixó d'Arguis.
A veure si algun dia coincidim en alguna JordiTrident, que mai ens hem trobat a cap.

Salut.
Salut i kilómetres

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 21, 2009 4:28 pm

Quan vam arribar aLleida vam estar parlant molt de on anar. Si a Arguis o a Ligüerre. Finalment vam anar a Ligüerre perquè ja haviem quedat. No puc comparar perquè no he estat mai a Arguis, però a m'ho vaig passar be a Ligüerre (tot i que havia en Siono :lol: :lol: ). Per les fotos sembla que us vau passar be. M'en alegro per vosaltres

Salut i motos

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”