Maleït Fred!
Moderador: Airald
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Maleït Fred!
Aquest any ja m'ha passat dos cops. Aquesta tarda hauré de posar a carregar un altre cop la bateria :enfaduu
Suposo que la meva GS500, tot i que es del 2003 (no es massa vella) al ser mecànica de carburador li passa com el Renault 5 que tinc per hobby...
Doncs aquest matí no hi hagut manera. Feia 1 setmana que no la engegava i no hi hagut manera...
En fi, tot i que no es el millor moment, em sembla que s'esta acostant el dia de començar a tenir una moto més actual...
Suposo que la meva GS500, tot i que es del 2003 (no es massa vella) al ser mecànica de carburador li passa com el Renault 5 que tinc per hobby...
Doncs aquest matí no hi hagut manera. Feia 1 setmana que no la engegava i no hi hagut manera...
En fi, tot i que no es el millor moment, em sembla que s'esta acostant el dia de començar a tenir una moto més actual...
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Maleït Fred!
Així m`agrada,a grans mals,grans solucions.No cal cambiar la bateria,no,es millor cambiar de moto. :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Decissió salomònica, si senyor !!! :lol:
- Molinenc
- Presentats
no, si el carregador de bateries esta més que amortitzat.... :lol:
Amb les motos d'injecció tambe costen tant d'engegar al hivern?
Amb les motos d'injecció tambe costen tant d'engegar al hivern?
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Docs no ho sé, noi. Jo només et puc parlar de les K de BMW. Avans amb la K100 i ara amb la K75... starter a tope, cop de demarré i engegada. :-o
També he tingut una R45 (ufff... quants anys !!), i no recordo que li costés engegar a l'hivern.
També he tingut una R45 (ufff... quants anys !!), i no recordo que li costés engegar a l'hivern.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="AT" post="102620"]
Amb les motos d'injecció tambe costen tant d'engegar al hivern?[/quote]
Les d'injecció costen menys. Apreciació personal sols, però crec que és real.
Amb les motos d'injecció tambe costen tant d'engegar al hivern?[/quote]
Les d'injecció costen menys. Apreciació personal sols, però crec que és real.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo tambè vaig tindre la GS 500 i la veritat era mes freda que la mare.......,i cada dos per
tres tenía problemes.Amb la bandit anterior tambè i ara, amb aquesta bandit nova,de moment,cap
problema.Potser en Randy tè raò :twisted: .Ara si vols canviar de moto,és una bona excusa
per fer-ho,si vols et dic quina agafar....(està clar)
tres tenía problemes.Amb la bandit anterior tambè i ara, amb aquesta bandit nova,de moment,cap
problema.Potser en Randy tè raò :twisted: .Ara si vols canviar de moto,és una bona excusa
per fer-ho,si vols et dic quina agafar....(està clar)
Que gran aquest de Bilbao

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
amb les d'injeccio com amb les de carburador si la bateria esta malament,no l'arranques de cap manera,pero amb les d'injeccio per la mecanica es pitjor,amb les baterias actuals quan perden la carrega no hi ha manera de tornar a carregar-les,ara si el que vols es canviar de moto :lol: :lol: :lol: :lol:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 11:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs jo divendres la vaig deixar al carrer i aquest matí no enjegava.
He trucat al RACC per a que me la punxessin. És normal que el fred afecti tant a les bateries?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
M'estic plantejant de comprar-me un arrencador de bateries tipus aquest: http://www.hogarden.com/tiendahogarden/ ... bc10a.html
Algun suggeriment?
Algun suggeriment?
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
He trobat aquest a ebay que no té mala pinta: http://cgi.ebay.es/ARRANCADOR-BOXTER-3- ... _714wt_939
A més a més, té llanterna i compresor. :D Com ho veieu?
A més a més, té llanterna i compresor. :D Com ho veieu?
Album de fotos
Album de fotos
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Miquelpericas" post="102644"]He trobat aquest a ebay que no té mala pinta: http://cgi.ebay.es/ARRANCADOR-BOXTER-3- ... _714wt_939
A més a més, té llanterna i compresor. :D Com ho veieu?[/quote]
Pero Miquel,que no pagas el Racc ??? ademes una bateria nova et costa la meitat que aquest aparell i tindras menys andromines per el mitg :lol: :lol: :lol: :lol: .
Pero Miquel,que no pagas el Racc ??? ademes una bateria nova et costa la meitat que aquest aparell i tindras menys andromines per el mitg :lol: :lol: :lol: :lol: .
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Si tens l`opció de endollar.li a la moto un mantenidor de bateries,es el millor.
http://cgi.ebay.es/Optimate-IV-4-BATTER ... 2eaa541711
Les marques son varies;optimate,ctek que es el que jo tinc:
http://cgi.ebay.es/CTEK-MULTI-XS-3600-B ... 2c529704a2
Al arribar a casa,endollo el mantenedor fins al tornar a agafar la moto i fins ara la moto te 87000 km i no m`ha fallat mai.
Descarta les opcions que has posat,sobretot la segona,es el timo de l`estampeta.
Al arribar a casa,endollo el mantenedor fins al tornar a agafar la moto i fins ara la moto te 87000 km i no m`ha fallat mai.
Descarta les opcions que has posat,sobretot la segona,es el timo de l`estampeta.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="102647"]Pero Miquel,que no pagas el Racc ??? ademes una bateria nova et costa la meitat que aquest aparell i tindras menys andromines per el mitg :lol: :lol: :lol: :lol: .[/quote] Si pago RACC i són força efectius. Però tenir un aparell com aquest a casa per situacions com aquesta és molt més resolutiu. I si porta per inflar les rodes a casa, millor que millor! T'estalvies haver d'anar a la gasolinera. :)
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="102649"]Si tens l`opció de endollar.li a la moto un mantenidor de bateries,es el millor.
Al arribar a casa,endollo el mantenedor fins al tornar a agafar la moto i fins ara la moto te 87000 km i no m`ha fallat mai.[/quote]Malauradament la meva moto dorm al carrer. :(
[quote user="Geroni" post="102649"]Descarta les opcions que has posat,sobretot la segona,es el timo de l`estampeta.[/quote]Ostres! Doncs tenia bona pinta. Coneixes gent que l'hagi comprat i els hagi anat malament? En cas d'haver-ne de comprar un, quin compraries? :)
Al arribar a casa,endollo el mantenedor fins al tornar a agafar la moto i fins ara la moto te 87000 km i no m`ha fallat mai.[/quote]Malauradament la meva moto dorm al carrer. :(
[quote user="Geroni" post="102649"]Descarta les opcions que has posat,sobretot la segona,es el timo de l`estampeta.[/quote]Ostres! Doncs tenia bona pinta. Coneixes gent que l'hagi comprat i els hagi anat malament? En cas d'haver-ne de comprar un, quin compraries? :)
Album de fotos
Album de fotos
- Molinenc
- Presentats
A mi em fa pensar que no es problema de poca bateria, doncs tinc un carregador i a vegades la vaig carregant, i la ultima carregada va ser fa un mes.
El problema es que quan em paso una setmana i fa molt de fred no hi ha manera. La bateria fa l'intent, però es com si no tingues suc la moto...
Si on guardeu la moto i teniu endoll per endollar un carregador de bateries es una bona compra, doncs com diu en Geroni les bateries si els hi vas posant aigua destilada i tenen una bona carga poden allargar molt la vida.
La del cotxe te 7 anys i mai ha fallat, això si, le anat carregat i omplint.
Salutacions! :D
El problema es que quan em paso una setmana i fa molt de fred no hi ha manera. La bateria fa l'intent, però es com si no tingues suc la moto...
Si on guardeu la moto i teniu endoll per endollar un carregador de bateries es una bona compra, doncs com diu en Geroni les bateries si els hi vas posant aigua destilada i tenen una bona carga poden allargar molt la vida.
La del cotxe te 7 anys i mai ha fallat, això si, le anat carregat i omplint.
Salutacions! :D
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Miquelpericas" post="102644"]He trobat aquest a ebay que no té mala pinta: http://cgi.ebay.es/ARRANCADOR-BOXTER-3- ... _714wt_939
Jo tinc un cargador FERVE. Els de tota la vida.
Jo tinc un cargador FERVE. Els de tota la vida.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
[quote user="AT" post="102655"]Jo tinc un cargador FERVE. Els de tota la vida.[/quote]No és el mateix un carregador que un arrancador, no? O si?
(moc aquest fil a Equipament,mecànica i accessoris, que s'hi escau millor)
(moc aquest fil a Equipament,mecànica i accessoris, que s'hi escau millor)
Album de fotos
Album de fotos
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Miquelpericas" post="102664"][quote user="AT" post="102655"]Jo tinc un cargador FERVE. Els de tota la vida.[/quote]No és el mateix un carregador que un arrancador, no? O si?
(moc aquest fil a Equipament,mecànica i accessoris, que s'hi escau millor)[/quote]
Penso que no Miquel. Un colega te un arrancador, però no li carrega la bateria. Ara, no se si hi han arrancadors que tambe carreguin (que sería lo ideal...)
(moc aquest fil a Equipament,mecànica i accessoris, que s'hi escau millor)[/quote]
Penso que no Miquel. Un colega te un arrancador, però no li carrega la bateria. Ara, no se si hi han arrancadors que tambe carreguin (que sería lo ideal...)
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Jo el tinc, no el compris, no es fiable
Jo el tinc, no el compris, no es fiable
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.