--controls dels Mossos---24-25 març
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
--controls dels Mossos---24-25 març
Sembla ser que entre avui dissabte dia 24 i demà diumenge dia 25 Catalunya estarà presa pels Mossos d'Esquadra, per lo qual s'han establert molts controls rutinaris. Demanen papers i tota la documentació, ens donen un follet amb una moto sinistrada i ens donen 4 consells per tenir una bona conducció.
I ara bé lo bó....si els hi caiem bé, ens regalaran un candau pel disc de fre.
Això m'agrada, veus? :D

- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Re: --controls dels Mossos---24-25 març
Randy-650 ha escrit:Sembla ser que entre avui dissabte dia 24 i demà diumenge dia 25 Catalunya estarà presa pels Mossos d'Esquadra, per lo qual s'han establert molts controls rutinaris. Demanen papers i tota la documentació, ens donen un follet amb una moto sinistrada i ens donen 4 consells per tenir una bona conducció.
I si els caus malament també et regalem el candau pel disc de fre, tel posen, i llencen la clau. :b9 :b9 :b9
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Doncs avui m´han parat els mossos a l´entrada de Terrassa venint de Manresa per la carretera de la Bauma:
Mosso: Hola Bondia
GSred: Bondia
M: Estem fent una campanya per sensibiltzar aixó de les motos.... em podría ensenyar el Carnet de conduir , si us plau ?
G: Oi i tant !! Aqui el té, nomès fa 38 anys que el tinc el de moto!!
M: Ostres, mes anys dels que tinc jo!!!
G: ??????
M: Es que n´hi han molts amb els papers??? Limitats i....
G: ?????
M: Tingui el carnet
G: Gràcies.
M: S´Haurà de comprar una funda nova eh?
G: doncs sí!
M:Ja pot sortir, fagi el favor i bon viatge.
G: Moltes gràcies
Molta amabilitat i semblavan amb ganes d´ajudar a la gent....
Potser perqué han vist un vellet..... :roll:
Mosso: Hola Bondia
GSred: Bondia
M: Estem fent una campanya per sensibiltzar aixó de les motos.... em podría ensenyar el Carnet de conduir , si us plau ?
G: Oi i tant !! Aqui el té, nomès fa 38 anys que el tinc el de moto!!
M: Ostres, mes anys dels que tinc jo!!!
G: ??????
M: Es que n´hi han molts amb els papers??? Limitats i....
G: ?????
M: Tingui el carnet
G: Gràcies.
M: S´Haurà de comprar una funda nova eh?
G: doncs sí!
M:Ja pot sortir, fagi el favor i bon viatge.
G: Moltes gràcies
Molta amabilitat i semblavan amb ganes d´ajudar a la gent....

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Com l'altre dia per la carretera de Solsona ...gs12 red ha escrit: Molta amabilitat i semblavan amb ganes d´ajudar a la gent....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Carai carai,
anem d'un extrem a l'altre, informar-nos del perill, mirar carnets, regalar-nos un candau...
O és que esta fet amb puteria el regal, pq algun dia ens el deixem posat i arrenquem aquesta amb el frè de disc posat? jo no en faig servir pq soc un desastre en això, posar-lo sempre es un pal, i posar-lo ara si ara no segur que un dia engegues la moto amb ell posat.
Ara que a mi em diuen que he de cambiar la funda del carnet.... i .. em quedo... si és que...
No paren de posar-se amb nos, que ens deixin tranquils, carai, que ja som grandets pq sempre ens han de donar mès enfasi.
Lo que han de fer es parar a tots els cotxes i recordar que els motoristes existeixen colllonnnnss!!! me cago en laaa..
Que si hi han retencions els facilitin el pas que no els costa una puta merda.
Ja prou falta respecte ens tenen, que la llei els ajudi a tenirnos-en menys, i els hi doni la rao.
Quan veuran que els motoristes son els mes concienciats dels perills!!!
Quantes vegades parlem de seguretat i quantes vegades ho fan els automovilistes, que es pensen que son immortals en l'auto.
anem d'un extrem a l'altre, informar-nos del perill, mirar carnets, regalar-nos un candau...
O és que esta fet amb puteria el regal, pq algun dia ens el deixem posat i arrenquem aquesta amb el frè de disc posat? jo no en faig servir pq soc un desastre en això, posar-lo sempre es un pal, i posar-lo ara si ara no segur que un dia engegues la moto amb ell posat.
Ara que a mi em diuen que he de cambiar la funda del carnet.... i .. em quedo... si és que...
No paren de posar-se amb nos, que ens deixin tranquils, carai, que ja som grandets pq sempre ens han de donar mès enfasi.
Lo que han de fer es parar a tots els cotxes i recordar que els motoristes existeixen colllonnnnss!!! me cago en laaa..
Que si hi han retencions els facilitin el pas que no els costa una puta merda.
Ja prou falta respecte ens tenen, que la llei els ajudi a tenirnos-en menys, i els hi doni la rao.
Quan veuran que els motoristes son els mes concienciats dels perills!!!
Quantes vegades parlem de seguretat i quantes vegades ho fan els automovilistes, que es pensen que son immortals en l'auto.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Avui ho han ensenyat a TV3
diuen que fan parar a TOTS els motoristes
El simple fet d´agafar aquest medi ja et transforma en un POTENCIAL delincuent :(
De totes maneres despers de veure el que es veu de Jerez....tampoc no es estrany no?
Vull dir que dincs el colectiu motorista , moltes vegades tb es merescuda la fama que s´ens dona :evil: :evil:
diuen que fan parar a TOTS els motoristes
El simple fet d´agafar aquest medi ja et transforma en un POTENCIAL delincuent :(
De totes maneres despers de veure el que es veu de Jerez....tampoc no es estrany no?
Vull dir que dincs el colectiu motorista , moltes vegades tb es merescuda la fama que s´ens dona :evil: :evil:
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ahir en tota la volta no vem veure cap control policial. Jo em pregunto: ens haguessin parat si els haguessim trobat? :roll:
Demanar la documentació i el carnet de conduïr a trenta-i-pico motos.....porta quasibé una hora, o més.
Pel tipus de motos que portem ja es veu que no som deliquents potencials.
I la gent que pensi el que vulgui. Tant em fa, la veritat. Quan ens coneixen millor saben com som. :D
Demanar la documentació i el carnet de conduïr a trenta-i-pico motos.....porta quasibé una hora, o més.
Pel tipus de motos que portem ja es veu que no som deliquents potencials.
I la gent que pensi el que vulgui. Tant em fa, la veritat. Quan ens coneixen millor saben com som. :D

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
A la tele no ho han dit pero a alters foros he llegit que a grups de 20 motos els paraven a totsRandy-650 ha escrit:Ahir en tota la volta no vem veure cap control policial. Jo em pregunto: ens haguessin parat si els haguessim trobat? :roll:
No ho deia per nosaltres home ;)Randy-650 ha escrit: Pel tipus de motos que portem ja es veu que no som deliquents potencials.![]()
Pero per desgracia espectacles com el de Jerez no ajuden a que el nostre col.lectiu (el motorista) tingui millor imatge als ulls dels que normalment ja parlen com "estos locos de las motos"
Ex ...moltes coses
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Ho puc confirmar, ahir , pujant cap a esterri d'aneu amb un amic, vam veure un control dels mossos a la carretera de Solsona amb unes 15 o 20 RR's parades, totes eren del mateix grup, perque van passar per devant nostre quan estàvem parats fent benzina un tros abans.Steelman ha escrit:A la tele no ho han dit pero a alters foros he llegit que a grups de 20 motos els paraven a tots
A nosaltres ens van deixar passar i no ens van parar (ja tenien prou feina :) )
Salut.
BMW R 1200 GS
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ahir a dins de Girona, gairebé a tocar Salt a la tornada ens vàrem creuar amb la patrulla dels Mossos, dues flamans BMW 1200 RT con la d'en Javihospitalet, jo els hi vaig fer la V però no em varen saludar, sino que ens vàren mirar amb cara de mala hòstia, (segurament aquests dos van mal follats).Steelman ha escrit: El simple fet d´agafar aquest medi ja et transforma en un POTENCIAL delincuent :(
La diferència entre la democràcia i el feixisme és que en la primera ets innocent fins que no es demostra el contrari, i en la segona ets culpable fins que nos es demostri el contrari.
Vosaltres mateixos decidiu en quin tipus d' estat vivim el motards.
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
Estem a un "estat" motoristicament feixista, clar .James_Bond ha escrit:Steelman ha escrit: El simple fet d´agafar aquest medi ja et transforma en un POTENCIAL delincuent :(
La diferència entre la democràcia i el feixisme és que en la primera ets innocent fins que no es demostra el contrari, i en la segona ets culpable fins que nos es demostri el contrari.
Vosaltres mateixos decidiu en quin tipus d' estat vivim el motards.
V'ssssssss
007
propera funció -----------> 80 K.p.h a l´àrea metropolitana... :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x que us sembla ????

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Mentres nomes sigui l 'area Metropolitana rai!!gs12 red ha escrit:Estem a un "estat" motoristicament feixista, clar .i près per les forces d`ocupació i recaptació del D.G.T i S.C.T. :form i espera´t.....
propera funció -----------> 80 K.p.h a l´àrea metropolitana... :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x que us sembla ????
Acutalment dificil es el dia que es pot superar aquesta velocitat!!!
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
si però... i els diumenges ,i a la nit..?.... i es que a 80 Kp/h per l´autopista!!!!! :? qui tindrà els nervis d´acer per aguantar-se ?????Steelman ha escrit:Mentres nomes sigui l 'area Metropolitana rai!!gs12 red ha escrit:Estem a un "estat" motoristicament feixista, clar .i près per les forces d`ocupació i recaptació del D.G.T i S.C.T. :form i espera´t.....
mira que l´area metropolitana hi han molts Kms. de autopista........
Però com que diuen que així, es contaminará menys i que gracies als embussos de Barcelona, el vent porta les particules contaminants cap a Osona .... :shock: JAMES... quina olor fan les pudors de Barcelona, Eh? James :roll: (consellera de I.C.& Verds , dixit) :oops:

- KOSKI
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dl. feb. 05, 2007 6:04 pm
- Ubicació: Cornellà de Llobregat
Nassssss!!!!
Però tant a la anada com a la tornada jo vaig veure com a mínim 10 controls.
En part es més normal per la diferencies del tipo de carreteres de la ruta-sortida i la meva de Cornellà de Llobregat - Girona i volta. :shock:
Per cert en cap control ens vam parar al meu cunyat i mi. :eyes
Sobre el tema de 80kmh, a l'àrea metropolitana inclòs autopistes, ES PASSAN UN OU !!!!, ...sento dir-te Jordi:
Ja entrarem en debat mes endavant sobre aquest tema que ara no vull, per temps. Però es que em treu de polleguera :box :box :box
Durant la ruta de la sortida en ferm, dius que no, no ho sé per que per desgracia vaig fer pocs quilometres amb vosaltres.Randy-650 ha escrit:Ahir en tota la volta no vem veure cap control policial. Jo em pregunto: ens haguessin parat si els haguessim trobat? :roll:
Pel tipus de motos que portem ja es veu que no som deliquents potencials.![]()
Però tant a la anada com a la tornada jo vaig veure com a mínim 10 controls.
En part es més normal per la diferencies del tipo de carreteres de la ruta-sortida i la meva de Cornellà de Llobregat - Girona i volta. :shock:
Per cert en cap control ens vam parar al meu cunyat i mi. :eyes
Sobre el tema de 80kmh, a l'àrea metropolitana inclòs autopistes, ES PASSAN UN OU !!!!, ...sento dir-te Jordi:
...que jo moltes, i moltes vegades vaig a 100 o 120kms (legals), en aquest àrea, i ni vull pensar en zones de 120kms passar a 80kms, quina bestiesa, una cosa es ser ecologista, que crec que ho soc, però pixar fora de testo,...:twisted:Steelman ha escrit: Mentres nomes sigui l 'area Metropolitana rai!!
Ja entrarem en debat mes endavant sobre aquest tema que ara no vull, per temps. Però es que em treu de polleguera :box :box :box

NT650 GOLD '98