DISCOTECA PACHA DE MELILLA
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: DISCOTECA PACHA DE MELILLA
òsti, que bo!!!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Aixo deu ser la previa avans de fer de "Kamikazes", es posen fins al cul i apa..... a explotar !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Vaja colla..... :shock: ,quina marxa que tenen els yayos.però
de totes maneres a aquest "after",falta una cosa molt important
ho adivineu?
de totes maneres a aquest "after",falta una cosa molt important
ho adivineu?
Que gran aquest de Bilbao

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Potser em poso on no em demanen, però crec que hauriem de mesurar una mica algunes expressions.
Sóc del parer que es pot fer broma de tot, evidentment, però hi ha comentaris que poden ferir sensibilitats o semblar faltes de respecte.
Eps, és una opinio personal.
Sóc del parer que es pot fer broma de tot, evidentment, però hi ha comentaris que poden ferir sensibilitats o semblar faltes de respecte.
Eps, és una opinio personal.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Cabreta" post="107233"]Potser em poso on no em demanen, però crec que hauriem de mesurar una mica algunes expressions.
Eps, és una opinio personal.[/quote]
Mentres nosaltres sembla que faltem al respecte, molts d'ells falten al respecte. Parlo per alguna experiència.
:evil:
Mentres nosaltres sembla que faltem al respecte, molts d'ells falten al respecte. Parlo per alguna experiència.
:evil:
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 04, 2010 8:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Un video com aquest no és pas una falta de respecte. I si ho fos? Cal recordar que és una cultura que per norma general no s'integra a Catalunya i demostra una i una altra vegada que son capaços de tot com per exemple d'aprendre a pilotar un avio per acabar fent caure les torres bessones, o també mostrar com pensen en alguna manifestació a Anglaterra on les pancartes no parlen precisament de que no es volen quedar sense feina sinó que als europeus ens tallaran el cap.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Si lo se no el penjo, joderrrrrrrr.
Peró si és igual gent, que no pasa rès hi ha al pacha a Platja d'Aro també, ja anirem allà va.
Peró si és igual gent, que no pasa rès hi ha al pacha a Platja d'Aro també, ja anirem allà va.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Laiona" post="107273"]Un video com aquest no és pas una falta de respecte. I si ho fos? Cal recordar que és una cultura que per norma general no s'integra a Catalunya ......[/quote]
No s'integra ni vol integrar-se. Avui mateix, en un jutjat (estava de casament) no he tingut follon amb gent d'aquesta perquè els meus pares m'han parat els peus i m'han dit que ho deixés córrer. :enfaduu
No s'integra ni vol integrar-se. Avui mateix, en un jutjat (estava de casament) no he tingut follon amb gent d'aquesta perquè els meus pares m'han parat els peus i m'han dit que ho deixés córrer. :enfaduu

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Randy-650" post="107297"][quote user="Laiona" post="107273"]Un video com aquest no és pas una falta de respecte. I si ho fos? Cal recordar que és una cultura que per norma general no s'integra a Catalunya ......[/quote]
No s'integra ni vol integrar-se. Avui mateix, en un jutjat (estava de casament) no he tingut follon amb gent d'aquesta perquè els meus pares m'han parat els peus i m'han dit que ho deixés córrer. :enfaduu[/quote]
És que no m'extranya gens això que dius. On hi ha gent d'aquesta hi ha merder.
No s'integra ni vol integrar-se. Avui mateix, en un jutjat (estava de casament) no he tingut follon amb gent d'aquesta perquè els meus pares m'han parat els peus i m'han dit que ho deixés córrer. :enfaduu[/quote]
És que no m'extranya gens això que dius. On hi ha gent d'aquesta hi ha merder.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Xavi-Gs
- Presentats
Jo, per desgracia, hi e treballat molts anys amb gentussa d'akesta, i dic gentussa, per no dir el que son; I si tu sapiguessis, el respecte que ens tenen ells a nosaltres, potser canviaries de parer.
- JoanF
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="107233"]Potser em poso on no em demanen, però crec que hauriem de mesurar una mica algunes expressions.
No et sàpiga greu totes les respostes que em fet sobre el tema. Totes les respostes del companys aquí dites son amb tot el respecte del mon cap a la teva opinió.
La teva resposta dita en el país d'aquesta gent només et podria supossar un apedregament, per estar a favor dels infidels.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
No et sàpiga greu totes les respostes que em fet sobre el tema. Totes les respostes del companys aquí dites son amb tot el respecte del mon cap a la teva opinió.
La teva resposta dita en el país d'aquesta gent només et podria supossar un apedregament, per estar a favor dels infidels.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Xavi-Gs
- Presentats
[quote user="JoanF" post="107301"][quote user="Cabreta" post="107233"]Potser em poso on no em demanen, però crec que hauriem de mesurar una mica algunes expressions.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
....................................................he borrat el que he escrit ja que no era politicament correcte i com vaig dir un cop aixo es un forum de motos i no cal dir el que pensem de certes coses que poden molestar,en cabreta abans i en Ra-mon al següent post,m'ho han fet recordar i per aixo rectifico.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 04, 2010 10:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ho sento però no puc evitar d'escriure :enfaduu
És increïble el que estic llegint :enfaduu
Potser que pareu no ?
Potser que pareu no ?
- JoanF
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="107308"]Ho sento però no puc evitar d'escriure :enfaduu
Potser que pareu no ?
[/quote]
Pararé per respecte a la teva persona, i perqué m'ho demanes siusplau.
Però que sàpigues que només respecto al que em respecta.
:kiss
Potser que pareu no ?
[/quote]
Pararé per respecte a la teva persona, i perqué m'ho demanes siusplau.
Però que sàpigues que només respecto al que em respecta.
:kiss
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ÒSTI, QUE HA COMENÇAT COM UNA BROMA, VA NOIS !!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!