la meva per tal o qual cosa, però la meva és exactament la que respon a les meves
necessitats. Així que no penseu que tinc ganes de tocar allò que no sona, però m'he quedat
esgarrifat en veure la "prova de llarga durada" (50.000 km) que han fet a Motorrad de la
BMW K 1300 GT. El fet és que la unitat en qüestió és un niu de problemes i avaries:
5.000 km: "El motor es nega a arrencar de tant en tant"
7.275: "La moto no arrenca. Canvi de les pinyes dreta i esquerre"
19.850: "Canvi dels discs de fricció de l'embragatge i de l'interruptor del Tempomat"
24.766: "Rebenta la campana de l'embragatge, es munta un NOU MOTOR"
34.070: "Fallada en la calefacció del seient"
36.770: "Falla un coixinet de biela, canvi del cigüenyal"
Em sembla que això, en una moto de 19.900 euros sense accessoris, frega l'estafa