A On Comprar L'autocom
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
A On Comprar L'autocom
Hola gent,
doncs això, algu sap a on el puc trobar? ja sigui girona o barcelona. Quin model teniu? jo basicament wel vull per conectar l'emissora el gps i l'mp3.
Salut.
doncs això, algu sap a on el puc trobar? ja sigui girona o barcelona. Quin model teniu? jo basicament wel vull per conectar l'emissora el gps i l'mp3.
Salut.
Gandalfgs l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 15, 2010 12:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: A On Comprar L'autocom
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
fa uns quants dies tafanejant per la xarxa vaig veure que el distribuïdor actual de l'Autocom a España es una empresa portuguesa, ja que jo també buscava per instal•lar-lo.
La pagina de motointercom em fa la impressió que esta caducada, ja que els preus que surten son del 2006. L'actual distribuïdors segons la pagina oficial es: www.mocasmoto.com , però fa una pila de temps que diuen que la pagina esta en construcció. Avia’m si algú que faci poc que el porta ens pot aclarir el tema.
Gracies.
Salut
fa uns quants dies tafanejant per la xarxa vaig veure que el distribuïdor actual de l'Autocom a España es una empresa portuguesa, ja que jo també buscava per instal•lar-lo.
La pagina de motointercom em fa la impressió que esta caducada, ja que els preus que surten son del 2006. L'actual distribuïdors segons la pagina oficial es: www.mocasmoto.com , però fa una pila de temps que diuen que la pagina esta en construcció. Avia’m si algú que faci poc que el porta ens pot aclarir el tema.
Gracies.
Salut
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Aqui s`en ven un.El model es el mes complert.
http://www.forohondatourers.com/phpBB3/ ... =4&t=14966
http://www.forohondatourers.com/phpBB3/ ... =4&t=14966
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Jomila" post="111895"]Bones,
Gracies.
Salut[/quote]
Que jo sapiga el distribuidor a España és en Miguel i és la web que ha posat en Frank, jo vaig anar a Pamplona i m'ho va instalar ell amb un parell d'hores i la veritat és que en sap un ou. Jo aconsello anar amb en Miguel i posar-se a las seves mans ho domina una passada
Gracies.
Salut[/quote]
Que jo sapiga el distribuidor a España és en Miguel i és la web que ha posat en Frank, jo vaig anar a Pamplona i m'ho va instalar ell amb un parell d'hores i la veritat és que en sap un ou. Jo aconsello anar amb en Miguel i posar-se a las seves mans ho domina una passada

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jo, també el vaig comprar a n'en Miguel. i perfecte.
Me'l va recomanar en Ramón.
Me'l va recomanar en Ramón.
[align=center]
[/align]

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Sagal" post="111913"]
Que jo sapiga el distribuidor a España és en Miguel i és la web que ha posat en Frank, jo vaig anar a Pamplona i m'ho va instalar ell amb un parell d'hores i la veritat és que en sap un ou. Jo aconsello anar amb en Miguel i posar-se a las seves mans ho domina una passada[/quote]
Jo també ho vaig fer així, es el millor.

Que jo sapiga el distribuidor a España és en Miguel i és la web que ha posat en Frank, jo vaig anar a Pamplona i m'ho va instalar ell amb un parell d'hores i la veritat és que en sap un ou. Jo aconsello anar amb en Miguel i posar-se a las seves mans ho domina una passada[/quote]
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Albert" post="111932"]Holaaaa,
[/quote]
Jo tambe, igual varem coincidir amb el dia i tot ;)
Jo tambe, igual varem coincidir amb el dia i tot ;)
Ex ...moltes coses
- Jomila
- Presentats
Bones,
he parlat amb el Miguel i diu que ell depèn del distribuïdor per España-Portugal, Mocasmoto. Li he preguntat per muntar equip i diu que a dia d'avui no disposa de material, que el fabricant primer abasteix GB, desprès EEUU i al final la resta. Que calcula que en un mes ja tindrà els nous aparells i que llavors em podrà dir preus.
Salut
he parlat amb el Miguel i diu que ell depèn del distribuïdor per España-Portugal, Mocasmoto. Li he preguntat per muntar equip i diu que a dia d'avui no disposa de material, que el fabricant primer abasteix GB, desprès EEUU i al final la resta. Que calcula que en un mes ja tindrà els nous aparells i que llavors em podrà dir preus.
Salut
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Jomila" post="111942"]Bones,
Salut[/quote]
Precisament aquest diumenge en vaig parlar amb en James.
A mi també m´interesa.
Estaré al tanto.
Gracies
Salut[/quote]
Precisament aquest diumenge en vaig parlar amb en James.
A mi també m´interesa.
Estaré al tanto.
Gracies
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Segons com , nosaltres tambe podriem estar interesats amb aquet tema de autocom, anire seguin el fil
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Només us puc dir que Autocom és una inversió segura. Tots els que en tenim n'estem francament contents. Està molt ben fabricat.
Jo no li vaig comprar al Miguel en el seu dia, però els accessoris si que els els he comprat, i alguna consulta que li he fet ha respost molt ràpidament. Vaja que és 200% recomanable.
Jo no li vaig comprar al Miguel en el seu dia, però els accessoris si que els els he comprat, i alguna consulta que li he fet ha respost molt ràpidament. Vaja que és 200% recomanable.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Segur que ningú ha mirat aquest enllaç. 

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Randy-650" post="112123"]Segur que ningú ha mirat aquest enllaç.
[/quote]
Doncs els vareu inaugurar bé, eh. Jo hi vaig anar un dia molt maco i mi vaig quedar a dormir
Doncs els vareu inaugurar bé, eh. Jo hi vaig anar un dia molt maco i mi vaig quedar a dormir

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo hi vaig anar a comprar un autocom i vaig tornar amb una Pan€. :mrgreen: :mrgreen:
Jomila, si necessites qualsevol cosa d'en Miguel i et puc donar un cop de mà, ell i jo som molt amics. Encara avui em parlat per telèfon ;)
Vsssssss
007
Jomila, si necessites qualsevol cosa d'en Miguel i et puc donar un cop de mà, ell i jo som molt amics. Encara avui em parlat per telèfon ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Jomila
- Presentats
[quote user="James Bond" post="112250"]Jomila, si necessites qualsevol cosa d'en Miguel i et puc donar un cop de mà, ell i jo som molt amics. Encara avui em parlat per telèfon ;)
Vsssssss
007[/quote]
Moltes gracies Ramon, en principi em quedat que quant tingui els nous preus m'enviarà un mail.
Salut
Vsssssss
007[/quote]
Moltes gracies Ramon, en principi em quedat que quant tingui els nous preus m'enviarà un mail.
Salut
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="112250"]
Jomila, si necessites qualsevol cosa d'en Miguel i et puc donar un cop de mà, ell i jo som molt amics. Encara avui em parlat per telèfon ;) [/quote]
Abans he contestat a en Jomila i no m'havia fixat que qui ha obert el fil es en GandalGS.
GandalfGs, et dic el mateix que en Jomila ;)
Jomila, si necessites qualsevol cosa d'en Miguel i et puc donar un cop de mà, ell i jo som molt amics. Encara avui em parlat per telèfon ;) [/quote]
Abans he contestat a en Jomila i no m'havia fixat que qui ha obert el fil es en GandalGS.
GandalfGs, et dic el mateix que en Jomila ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo també he muntat un parell d'autocoms, per si algú necessita algun consell. ;) Però l'expert és en Miguel :bow
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Acabo de parlar amb en Miguel i hem quedat que a final de mes, tal i com diu en Jomila ens podrà donar els preus dels models nous i ja en tindrà en stock.
També que ho podem instalar nosaltres mateixos i jo l´hi he dit que .... prefereixo pasar un parell de díes a Pamplona i que m´el instali ell.
Així donç ara em toca estalviar.
També que ho podem instalar nosaltres mateixos i jo l´hi he dit que .... prefereixo pasar un parell de díes a Pamplona i que m´el instali ell.
Així donç ara em toca estalviar.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Mareta" post="112344"]Acabo de parlar amb en Miguel i hem quedat que a final de mes, tal i com diu en Jomila ens podrà donar els preus dels models nous i ja en tindrà en stock.
Així donç ara em toca estalviar.[/quote]
Si prefereixes pasar uns dies a Iruña, no serè jo qui et digui el contrari, però qualquier mecànic amb una mica de cara i ulls ho pot fer. Tan sols necesites un cable de corrent i un de massa.
;)
Així donç ara em toca estalviar.[/quote]
Si prefereixes pasar uns dies a Iruña, no serè jo qui et digui el contrari, però qualquier mecànic amb una mica de cara i ulls ho pot fer. Tan sols necesites un cable de corrent i un de massa.
;)