CASCOS AGV MOLT BÉ DE PREU
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
CASCOS AGV MOLT BÉ DE PREU
Us posaba el link peró veig que no es pot entrar. Suposo que t'has de fer soci, si algú ho vol mirar és a privali.com i em sembla que t'has de registrar, jo perquè ho estic i ara ja oferta de cascos a meitat de preu de la marca AGV
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 3:49 am, en total s’ha editat 3 vegades.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: CASCOS AGV MOLT BÉ DE PREU
[quote user="Sagal" post="113366"]Us posaba el link peró veig que no es pot entrar. Suposo que t'has de fer soci, si algú ho vol mirar és a privali.com i em sembla que t'has de registrar, jo perquè ho estic i ara ja oferta de cascos a meitat de preu de la marca AGV[/quote]
Sagal, aquest web no es operatiu :shock:
Sagal, aquest web no es operatiu :shock:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
És que es tracta de Privalia (no privali), un portal conegudíssim d'ofertes en gran expansió internacional els darrers temps. El Sr. Google us hi portarà sense problemes.
BMW R 1200 C Montauk
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="James Bond" post="113516"][quote user="Sagal" post="113366"]Us posaba el link peró veig que no es pot entrar. Suposo que t'has de fer soci, si algú ho vol mirar és a privali.com i em sembla que t'has de registrar, jo perquè ho estic i ara ja oferta de cascos a meitat de preu de la marca AGV[/quote]
Sagal, aquest web no es operatiu :shock:[/quote]
si que ho es,la meva germana em va enviar l'altre dia una solicitud per que m'en fes i no ho vaig poder obrir,em va dir que ella i compra,o sigui que deu ser possible d'alguna manera entrari.
Sagal, aquest web no es operatiu :shock:[/quote]
si que ho es,la meva germana em va enviar l'altre dia una solicitud per que m'en fes i no ho vaig poder obrir,em va dir que ella i compra,o sigui que deu ser possible d'alguna manera entrari.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 11:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Alucinamaripili" post="113530"]Simplement t'has de registrar.
Registre Privalia[/quote]
gracies es cert,ja ho he fet i es veritat quins preus :eyes :eyes :eyes
Registre Privalia[/quote]
gracies es cert,ja ho he fet i es veritat quins preus :eyes :eyes :eyes