Qui Pasa Per Manresa Pe Anar Cap A Ponts?
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Qui Pasa Per Manresa Pe Anar Cap A Ponts?
donç aixo,si algu surt de Manresa o be i pasa ja ho dira per anar pelgats fins alla.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 08, 2010 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Kpeps
- Presentats
Re: Qui Pasa Per Manresa Pe Anar Cap A Ponts?
vaja per Deu,be,lo primer es lo primer i la salut es lo primer,espero que s'et curi d'un cop aquesta clavicula punyentera i fins aviat a la ruta,cuidat i deixa els cavalls ;) ;) ;) que son molt grossos i las motos es dominen millor,home.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Kpeps, jo diria que molta gent deurem passar per Manresa, com que esteu al mig ;)
De Manresa a Ponts que hi ha, 3/4 d'hora ?
Que et sembla quedar a la benzinera de sota l'eix al costat de Sant Joan de Vilatorrada a 1/4 de 9 ?
Que et sembla quedar a la benzinera de sota l'eix al costat de Sant Joan de Vilatorrada a 1/4 de 9 ?
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Kpeps" post="115100"]vaja per Deu,be,lo primer es lo primer i la salut es lo primer,espero que s'et curi d'un cop aquesta clavicula punyentera i fins aviat a la ruta,cuidat i deixa els cavalls ;) ;) ;) que son molt grossos i las motos es dominen millor,home.[/quote]
Vigila en Ra-mon que et portarà per camins rurals :D :D :D :D
Vinga feu bondad i vigileu molt, que avui passant per Manresa el navegador m'avisat i venia a 140, he afluixat i estaban alla els malperits, fins i tot el mosso amb la ma m'ha avisat suposo que ha vist que venia més ràpid i ha vist que treia gas jajajajajajajaja
Vinga feu bondad i vigileu molt, que avui passant per Manresa el navegador m'avisat i venia a 140, he afluixat i estaban alla els malperits, fins i tot el mosso amb la ma m'ha avisat suposo que ha vist que venia més ràpid i ha vist que treia gas jajajajajajajaja

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="115215"]Kpeps, jo diria que molta gent deurem passar per Manresa, com que esteu al mig ;)
Que et sembla quedar a la benzinera de sota l'eix al costat de Sant Joan de Vilatorrada a 1/4 de 9 ?[/quote]
Ramon ,si,mes o menys,com a molt 3/4 d'hora,per mi perfecte,dons ens veurem alla diumenge.
Que et sembla quedar a la benzinera de sota l'eix al costat de Sant Joan de Vilatorrada a 1/4 de 9 ?[/quote]
Ramon ,si,mes o menys,com a molt 3/4 d'hora,per mi perfecte,dons ens veurem alla diumenge.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 11, 2010 8:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Sagal" post="115234"][quote user="Kpeps" post="115100"]vaja per Deu,be,lo primer es lo primer i la salut es lo primer,espero que s'et curi d'un cop aquesta clavicula punyentera i fins aviat a la ruta,cuidat i deixa els cavalls ;) ;) ;) que son molt grossos i las motos es dominen millor,home.[/quote]
Vinga feu bondad i vigileu molt, que avui passant per Manresa el navegador m'avisat i venia a 140, he afluixat i estaban alla els malperits, fins i tot el mosso amb la ma m'ha avisat suposo que ha vist que venia més ràpid i ha vist que treia gas jajajajajajajaja[/quote]
aixo dels camins rurals???es qe be entrenat del desert en Ramon i ens vol donar lliçons de camins de terra :lol: :lol: :lol: com li posi rodes de tacs a la meva K ja veura el que es anar per camins rurals :lol: :lol: :lol: s'ha d'anar amb precaucio amb els radars que estan a la caça del incaut...... :tremolant :tremolant :tremolant
Vinga feu bondad i vigileu molt, que avui passant per Manresa el navegador m'avisat i venia a 140, he afluixat i estaban alla els malperits, fins i tot el mosso amb la ma m'ha avisat suposo que ha vist que venia més ràpid i ha vist que treia gas jajajajajajajaja[/quote]
aixo dels camins rurals???es qe be entrenat del desert en Ramon i ens vol donar lliçons de camins de terra :lol: :lol: :lol: com li posi rodes de tacs a la meva K ja veura el que es anar per camins rurals :lol: :lol: :lol: s'ha d'anar amb precaucio amb els radars que estan a la caça del incaut...... :tremolant :tremolant :tremolant
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 11, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mont-sec
- Presentats
- Entrades: 351
- Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
- Ubicació: Vallès
:form :form Amb la Núria Vs sortirem de Barberà i anirem cap a Manresa, al lloc de trobada de la benzinera de sota de l'eix prop de Sant Joan de Vilatorrada, per sortir junts a les 8:15h. cap a Ponts.
Suposem que la ruta serà:
Manresa-Calaf, per l'eix (C-25)
Calaf-Torà-Ponts, per la C-1412/C-1412a
o per camins rurals? :eyes :tremolant
:cerv Salut i fins diumenge.
:cerv Salut i fins diumenge.
Joan-Montserrat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Mont-sec" post="115631"]:form :form Amb la Núria Vs sortirem de Barberà i anirem cap a Manresa, al lloc de trobada de la benzinera de sota de l'eix prop de Sant Joan de Vilatorrada, per sortir junts a les 8:15h. cap a Ponts.
:cerv Salut i fins diumenge.[/quote]
si,aixi sera,encara que en Ra-mon,te previst aixo dels camins rurals :tremolant :tremolant o :shock: potser va cosa d'en Sagal que es un liante :sado :sado
:cerv Salut i fins diumenge.[/quote]
si,aixi sera,encara que en Ra-mon,te previst aixo dels camins rurals :tremolant :tremolant o :shock: potser va cosa d'en Sagal que es un liante :sado :sado
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="115646"]
si,aixi sera,encara que en Ra-mon,te previst aixo dels camins rurals :tremolant :tremolant o :shock: potser va cosa d'en Sagal que es un liante :sado :sado[/quote]
Ei, ei, no us espanteu eh ? :eyes
En tot cas els camins de pagès ja els deixarem per la tornada.
I si, tens raó, aquest en Sagal, és un follonero :b9 :b9 :b9
si,aixi sera,encara que en Ra-mon,te previst aixo dels camins rurals :tremolant :tremolant o :shock: potser va cosa d'en Sagal que es un liante :sado :sado[/quote]
Ei, ei, no us espanteu eh ? :eyes
En tot cas els camins de pagès ja els deixarem per la tornada.
I si, tens raó, aquest en Sagal, és un follonero :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
el primer cop que vaig quedar amb mototuristes :castell , va ser on ens trobarem diumenge,jo que tenia la moto com si fos un utilitari la feia servir cada dia pero sortides casi res, m'heu ficat altre cop la moto al cos :mrgreen: :mrgreen: nomes un cop al mes que si no :sado :sado :sado :sado
- Ferry
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dc. març 24, 2010 9:53 am
- Ubicació: Bages
Doncs mira :eyes , jo també començaré partint del mateix lloc.
Potser plou, potser no plou :ban
Potser plou, potser no plou :ban