STELLA ALPINA 2010
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
STELLA ALPINA 2010
Doncs el proper cap de setmana de 9 , 10 i 11 de Juliol es celebra la clasica concentració, a la Regió d`Aosta ,Stella Alpina :mrgreen: :mrgreen: i m`estan venint unes temptacions............ ;) ;) ;)
Només em falta que algú em punxi una miqueta,i....................... :666 :666 :666
Aquesta concentracio es la mare de la Estrella de Javalambre a Manzanera ,Teruel. Sortint des de Bardonecchia tens que pujar per la pista forestal fins on ho permeti la neu a recollir la estrella metalica, tens que acampar a una alçada de 2.100 / 2200 mts si no recordo malament i un cop tens el "souvenir" doncs carretera i manta.
De La Jonquera fins Bardonecchia hi han aprox. segons el camí triat entre 600 i 650 Qm.
De moment apuntats :
1- STELVIO 00
2- Joanclapegol + Gemma
PROVISIONAL
1- Ra-mon
Només em falta que algú em punxi una miqueta,i....................... :666 :666 :666
Aquesta concentracio es la mare de la Estrella de Javalambre a Manzanera ,Teruel. Sortint des de Bardonecchia tens que pujar per la pista forestal fins on ho permeti la neu a recollir la estrella metalica, tens que acampar a una alçada de 2.100 / 2200 mts si no recordo malament i un cop tens el "souvenir" doncs carretera i manta.
De La Jonquera fins Bardonecchia hi han aprox. segons el camí triat entre 600 i 650 Qm.
De moment apuntats :
1- STELVIO 00
2- Joanclapegol + Gemma
PROVISIONAL
1- Ra-mon
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 27, 2010 1:49 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: STELLA ALPINA 2010
[quote user="STELVIO 00" post="121739"]Doncs el proper cap de setmana de 9 , 10 i 11 de Juliol es celebra la clasica concentració a la Vall d`Aosta ,Stella Alpina :mrgreen: :mrgreen: i m`estan venint unes temptacions............ ;) ;) ;)
Només em falta que algú em punxi una miqueta,i....................... :666 :666 :666[/quote]
si vols tinc una agulla a punt només has de demanar-ho
:666
Només em falta que algú em punxi una miqueta,i....................... :666 :666 :666[/quote]
:666
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 29, 2010 5:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Coes" post="121741"][quote user="STELVIO 00" post="121739"]Doncs el proper cap de setmana de 9 , 10 i 11 de Juliol es celebra la clasica concentració a la Vall d`Aosta ,Stella Alpina :mrgreen: :mrgreen: i m`estan venint unes temptacions............ ;) ;) ;)
:666[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Si em dona el "sirocco",no caldrá que em punxin,me`n vaig "solo o en compañia de otros".
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Si em dona el "sirocco",no caldrá que em punxin,me`n vaig "solo o en compañia de otros".
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="121742"][quote user="Coes" post="121741"][quote user="STELVIO 00" post="121739"]Doncs el proper cap de setmana de 9 , 10 i 11 de Juliol es celebra la clasica concentració a la Vall d`Aosta ,Stella Alpina :mrgreen: :mrgreen: i m`estan venint unes temptacions............ ;) ;) ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Si em dona el "sirocco",no caldrá que em punxin,me`n vaig "solo o en compañia de otros".[/quote]
Osti sense vent si pot ser :tremolant que el 9 sortim de Sardenya la zona de Aosta es una pasada
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Si em dona el "sirocco",no caldrá que em punxin,me`n vaig "solo o en compañia de otros".[/quote]
Osti sense vent si pot ser :tremolant que el 9 sortim de Sardenya la zona de Aosta es una pasada
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 29, 2010 5:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Xavier, penja une mica més d´informació, gracies .
Es per acabar-te d´empenyer ;)
Es per acabar-te d´empenyer ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="121747"]Xavier, penja une mica més d´informació, gracies .
Es per acabar-te d´empenyer ;)[/quote]
Ja he ampliat la informacio.
Tot just estaras tornant de Japó i encara estaras amb Jet Lag........................t`ho perdras ;) ;) ;)
I segurament ja la tens la Stella Alpina............................. :D :D
Tot just estaras tornant de Japó i encara estaras amb Jet Lag........................t`ho perdras ;) ;) ;)
I segurament ja la tens la Stella Alpina............................. :D :D
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Però Bardonecchia queda lluny de la Vall d'Aosta, entre mig hi ha el Gran Paradiso :eyes
de Bardonecchia a Aosta
de Bardonecchia a Aosta
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="121758"]Però Bardonecchia queda lluny de la Vall d'Aosta, entre mig hi ha el Gran Paradiso :eyes
de Bardonecchia a Aosta[/quote]
Sorry , em volia referir a la regió d`Aosta,la Vall es la que comunica Courmayeur amb Chamonix per el Tunel del Mont Blanc
de Bardonecchia a Aosta[/quote]
Sorry , em volia referir a la regió d`Aosta,la Vall es la que comunica Courmayeur amb Chamonix per el Tunel del Mont Blanc
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si el fessin una setmana mes tard hi aniria... :(
Ja ens fareu dententes!
Ja ens fareu dententes!
Ex ...moltes coses
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Ha de ser xulo això! Jo estaré a Menorca que tenim conert el 10 a la nit a Sant Lluís. Vull fotos ehhhhh
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="STELVIO 00" post="121751"][quote user="Mareta" post="121747"]Xavier, penja une mica més d´informació, gracies .
I segurament ja la tens la Stella Alpina............................. :D :D[/quote]
Es tracte de pistes i acampada els dos ingredients esencials per no anar-hi :roll: :roll:
Xavier fes moltes fotos :kiss
I segurament ja la tens la Stella Alpina............................. :D :D[/quote]
Es tracte de pistes i acampada els dos ingredients esencials per no anar-hi :roll: :roll:
Xavier fes moltes fotos :kiss
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!
vinga nen, una punxada mes, que no sigui per falta d'informacio
viewtopic.php?f=2&t=3988&highlight=stella+alpina
aquesta la varem fer el senors3 -sergi3 i esther3- i jo, puc dir, que "que no es tan fiero el el leon como lo pintan"- el dia de la tornada, vapujar un microbus del Inserso/italia, aixo si l'ambient es acollonant i les vistes i els paisatjos, mereixen la pena, si pots, ves jo pasaras be.
per cert, jo vaig enar-hi amb una Suzuki SV, que poc te de trail
salut
aquesta la varem fer el senors3 -sergi3 i esther3- i jo, puc dir, que "que no es tan fiero el el leon como lo pintan"- el dia de la tornada, vapujar un microbus del Inserso/italia, aixo si l'ambient es acollonant i les vistes i els paisatjos, mereixen la pena, si pots, ves jo pasaras be.
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
He tingut la sort de poder assitir a l'edicio del 2008 (crec :lol: )
Una concentracio diferent hem va agradar molt, un any d'aquestos hi penso tornar.
Una concentracio diferent hem va agradar molt, un any d'aquestos hi penso tornar.
Rodar en moto es lo meu
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pacs47" post="121917"]bones!!!!!!!!
salut[/quote]
Carai nanos quines sortides que feu :eyes
Feu venir ganes d'anar-hi.
salut[/quote]
Carai nanos quines sortides que feu :eyes
Feu venir ganes d'anar-hi.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Com diu en Pac's la pujada fins al refugi, una pista amb molt bont estat, tot i que va ploure, pero les vistes, quines vistes
:cerv
:cerv
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Si pugues vindria... :enfadat :enfadat :enfadat
Que us vagi molt be...mecatxis!
Salut! ;)
Que us vagi molt be...mecatxis!
Salut! ;)
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Haurà de ser un altre any... aquesta la tinc pendent!! I els Elefants també...
Fins aviat!
Fins aviat!

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
[quote user="Carles" post="122042"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
bones!!!!!
saps, que tenim, mes d'una pendent, pero aquesta dels elefants, es primordial, encara que ja la he fet, tinc que tornar-hi
salut
Fins aviat![/quote]
bones!!!!!
saps, que tenim, mes d'una pendent, pero aquesta dels elefants, es primordial, encara que ja la he fet, tinc que tornar-hi
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Pacs47" post="122115"][quote user="Carles" post="122042"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
bones!!!!!
salut[/quote]
Encra que sabeu que ja l'ha fet, no m'importarà acompanyar-vos...si mi voleu.... :lol: :lol:
Fins aviat![/quote]
bones!!!!!
salut[/quote]
Encra que sabeu que ja l'ha fet, no m'importarà acompanyar-vos...si mi voleu.... :lol: :lol: