7 cascos en 1. HJC IS Multi

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

7 cascos en 1. HJC IS Multi

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 30, 2010 5:18 pm

[youtube]O8vC75RsdsI[/youtube]
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 7 Cascos En 1. HJC IS Multi

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 30, 2010 10:10 pm

jo tinc un casc d'aquesta marca i va molt be,a part es una marca economica,als EEUU es veu que s'en venen molts i nome veient aquest reporatge ja notas que innovan.
Imatge

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dv. juny 04, 2010 7:23 pm

Doncs la veritat és que el trobo molt guapo. I bé de preu:

http://catalogo.bikesmotos.com/casco-hj ... -3050.html

El que no tinc tan clar és la fiabilitat en cas de un impacte. Es desmuntaran totes les peces????

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. juny 05, 2010 9:37 am

La veritat és que te molt bona pinta, però, permeteu-me que us comenti una cosa. AIxí que l'he vist m'ha recordat un casc que em vaig comprar jo fa un any, ara us pujaré una foto, tot i que aquest té més opcions de modulació.
Per mi un detalla a tenir en compte és que, en el meu cas, jo el vaig comprar per l'època d'estiu i més calor, però té un parell d'inconvenients:
* la visera no té punts intermitjos, és a dir, o només queda fixada o ben oberta o ben tancada.
* no hi ha entrada d'aire a la "morrera" i com que la pantalla és tan gran i arriba fins abaix de tot, es troba a faltar el fluxe d'aire (encara que sigui calent).
* aquests dos punts sumats fan que, tot i ser un casc amb una gran obertura a la part superior, no sigui excessivament fresc :oops:
* una altra cosa, aquestes viseres tan grans, fan que, si circules amb ella oberta, faci "vela", és a dir, una gran superficie de resistència al vent que a certa velocitat et tira el casc cap enrera.
En realitat, per mi el més molest, encara que no sigui estiu, és el fet de no poder deixar la visera oberta en una posició intermitja.
Bé, només és una aportació per si algú es vol mirar el casc, que ho tingui en compte, jo no ho vaig fer i ara potser me'n penedeixo... :enfadat
Imatge
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”