1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD
Doncs demà com que tinc una estoneta :mrgreen: , m'he proposat fer una sortideta nocturna.
El punt de sortida es aquest:
N44.90660º - E6.6227º
Hora de trobada 22:00:00
No cal que recordi que heu de portar el dipòsit ple :mrgreen:
Si voleu saber les coordenades del Col d'Izoard:
N44.81995º - E6.73509º
Si algú es vol apuntar, donc que ho digui
:cerv
El punt de sortida es aquest:
N44.90660º - E6.6227º
Hora de trobada 22:00:00
No cal que recordi que heu de portar el dipòsit ple :mrgreen:
Si voleu saber les coordenades del Col d'Izoard:
N44.81995º - E6.73509º
Si algú es vol apuntar, donc que ho digui
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Re: 1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD
Sergi, apunta'm.
Per cert, si algú vol venir a sopar, hi està convidat, ara bé, que ho digui amb temps.
Per cert, si algú vol venir a sopar, hi està convidat, ara bé, que ho digui amb temps.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Aquesta nocturna estava prevista per ahir (dilluns), però en Sergi es va "rajar"
Avui ha plogut al vespre i demà ... ja veurem :twisted:
Les nocturnes no es poden deixar escapar
Avui ha plogut al vespre i demà ... ja veurem :twisted:
Les nocturnes no es poden deixar escapar
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Apunteu-me coma a provisional.
Demà plego a les 7 de la tarda i espero arribar l'hora de la sortida. :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
Demà plego a les 7 de la tarda i espero arribar l'hora de la sortida. :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
No es un pel lluny??? Pot ser que em falli el Google Maps??? Des de Terrassa em surten uns 727 quilòmetres!!! Es correcte???
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Doncs sera una nocturna de poca volada. :D
Ja que el punt de trobada no es masa lluny del d'arribada.
Jo no fa mases dies el vaig fer i tenia aquesta pinta:

Segur que de nit deu ser la repera. ;)
Disfruteu companys que val la pena.
Salut.
Ja que el punt de trobada no es masa lluny del d'arribada.
Jo no fa mases dies el vaig fer i tenia aquesta pinta:

Segur que de nit deu ser la repera. ;)
Disfruteu companys que val la pena.
Salut.
Salut i kilómetres
- Sergi3
- Presentats
[quote=Siono100]Doncs sera una nocturna de poca volada.
[/quote]
Es veritat sera una nocturna de poca volada, pero i que? ;)
pensa que avui estarem tot el dia preparant-nos, que si cap aquí que si cap allà.
[quote=Prony]Des de Terrassa em surten uns 727 quilòmetres!!![/quote]
Ja pot ser,ja :mrgreen:
NO ho havia calculat a nosaltres ens surten......
espera que ho miro........
22km
Casi, de poca volada si, :mrgreen:
Bond estas a la llista de provisionals,
[/quote]
pensa que avui estarem tot el dia preparant-nos, que si cap aquí que si cap allà.
22km
Bond estas a la llista de provisionals,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Sergi3" post="126258"][quote=Siono100]Doncs sera una nocturna de poca volada.
[/quote]
22km
Bond estas a la llista de provisionals,[/quote]
Sergi, no et veia tant cachondo, jajajaja quina malallet que teniu, com ens ho refregeu, eh? saps que et dic que de nit no veuràs la neu que ha vist en Siono, apa. :lol: :lol: :lol:
Volem una molt bona crònica eh.
[/quote]
22km
Bond estas a la llista de provisionals,[/quote]
Sergi, no et veia tant cachondo, jajajaja quina malallet que teniu, com ens ho refregeu, eh? saps que et dic que de nit no veuràs la neu que ha vist en Siono, apa. :lol: :lol: :lol:
Volem una molt bona crònica eh.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Dema es avui o dema es dema?
si es avui no arribo si es dema.....tampoc :(
si es avui no arribo si es dema.....tampoc :(
Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
[quote=Steelman]Dema es avui o dema es dema?
si es avui no arribo si es dema.....tampoc [/quote]
Haveure, ahir vaig dir demà, que és avui.
Potser pots arribar demà ;)
Tot pinta que l'haurem d'aplaçar un dia. Està plovent a bot i barrals. que hi farem!!!
si es avui no arribo si es dema.....tampoc [/quote]
Haveure, ahir vaig dir demà, que és avui.
Potser pots arribar demà ;)
Tot pinta que l'haurem d'aplaçar un dia. Està plovent a bot i barrals. que hi farem!!!
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 6:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Una nocturna, interessant, si pogués vindria a fer-la ;)
En vaig fer una la tardor passada (gairebé 600 quilometres per carreteres del pirineu català des de les 11 de la nit a les 8 del matí) i és curiós, engueges de fosc i quan es fa clar arribes i vas a dormir
viewtopic.php?f=2&t=6705&highlight=nocturna
En vaig fer una la tardor passada (gairebé 600 quilometres per carreteres del pirineu català des de les 11 de la nit a les 8 del matí) i és curiós, engueges de fosc i quan es fa clar arribes i vas a dormir
viewtopic.php?f=2&t=6705&highlight=nocturna
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Sergi, vigila, no sè pas si son els aires, si és l'amor que t'inspira aquesta felicitat., o és el Kel, o tot plegat. Però l'espai temps, l'estas descontrolant una mica.
Bè com avui acabo de llegir en el QUO la felicitat, moltes vegades és poder refregar als demès, avui tu, demà jo, disfruta-hi disfruta-hi, que ja ens hi tocarà refregar-t'ho, és l'equilibri. Espero que m'hi toqui poder-t'ho refregar un dia d'aquests. :mrgreen:
En quan a la sortida nocturna si la feu divendres m'hi apunto. Vaja, això si heu trobat un bon pub, sinò no val pas la pena, o si.
Bè com avui acabo de llegir en el QUO la felicitat, moltes vegades és poder refregar als demès, avui tu, demà jo, disfruta-hi disfruta-hi, que ja ens hi tocarà refregar-t'ho, és l'equilibri. Espero que m'hi toqui poder-t'ho refregar un dia d'aquests. :mrgreen:
En quan a la sortida nocturna si la feu divendres m'hi apunto. Vaja, això si heu trobat un bon pub, sinò no val pas la pena, o si.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="126330"]Sergi, vigila, no sè pas si son els aires, si és l'amor que t'inspira aquesta felicitat., o és el Kel, o tot plegat. Però l'espai temps, l'estas descontrolant una mica.
En quan a la sortida nocturna si la feu divendres m'hi apunto. Vaja, això si heu trobat un bon pub, sinò no val pas la pena, o si.[/quote]
Jo diria que ho tens pelut, no saben ni si viuen a dijous o a dimecres, no ho entenc potser son els aires que repiran? potser fumen? , no entenc res. Serà verita allò que Dios los cria y ellos se juntan :lol: :lol: :lol:
Que bé que us passeu eh, malp........ts
En quan a la sortida nocturna si la feu divendres m'hi apunto. Vaja, això si heu trobat un bon pub, sinò no val pas la pena, o si.[/quote]
Jo diria que ho tens pelut, no saben ni si viuen a dijous o a dimecres, no ho entenc potser son els aires que repiran? potser fumen? , no entenc res. Serà verita allò que Dios los cria y ellos se juntan :lol: :lol: :lol:
Que bé que us passeu eh, malp........ts

- Vendetta
- Presentats
[quote user="Sagal" post="126331"][quote user="Vendetta" post="126330"]Sergi, vigila, no sè pas si son els aires, si és l'amor que t'inspira aquesta felicitat., o és el Kel, o tot plegat. Però l'espai temps, l'estas descontrolant una mica.
Que bé que us passeu eh, malp........ts[/quote]
Pss ah i tu sagal quan fas d'escombra a veure si esperes als fumados :mrgreen: :mrgreen:
Pss ah i tu sagal quan fas d'escombra a veure si esperes als fumados :mrgreen: :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Vendetta, quedem demà a 1/4 de 8 del vespre a la primera rotonda a l'entrada d'Olot i tirem cap a Besalú i Figueres ?
Arribarem allà just a l'hora de la sortida, a mig camí parem a fer un mos per sopar.
Si algú més vol venir demà a pujar l'Izoard de nit ja ho sap, que s'esperi ala rotonda entrant a Olot venint de Les Preses
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
Arribarem allà just a l'hora de la sortida, a mig camí parem a fer un mos per sopar.
Si algú més vol venir demà a pujar l'Izoard de nit ja ho sap, que s'esperi ala rotonda entrant a Olot venint de Les Preses
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="126335"]Vendetta, quedem demà a 1/4 de 8 del vespre a la primera rotonda a l'entrada d'Olot i tirem cap a Besalú i Figueres ?
Vssssssss
007[/quote]
Sergi3 & cia, poseu-vos còmodes i espereu ben asseguts :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007[/quote]
Sergi3 & cia, poseu-vos còmodes i espereu ben asseguts :b9 :b9 :b9
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Sagal
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="126333"]
Pss ah i tu sagal quan fas d'escombra a veure si esperes als fumados :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Saps que podem fer ja et portaré jo el paquet i així patem la xerrada una estona, no? :lol: :lol:
Pss ah i tu sagal quan fas d'escombra a veure si esperes als fumados :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Saps que podem fer ja et portaré jo el paquet i així patem la xerrada una estona, no? :lol: :lol:

- Vendetta
- Presentats
[quote user="Sagal" post="126361"][quote user="Vendetta" post="126333"]
Saps que podem fer ja et portaré jo el paquet i així patem la xerrada una estona, no? :lol: :lol:[/quote]
La idea ja m hi agrada.. ara, que.. la proposta tè trampa, no?
Saps que podem fer ja et portaré jo el paquet i així patem la xerrada una estona, no? :lol: :lol:[/quote]
La idea ja m hi agrada.. ara, que.. la proposta tè trampa, no?
- Sergi3
- Presentats
HEM FET EL CIM!!!!!
Millor dit el Coll
Al final el temps ens ha permes fer el Col d'Isoard, demà si tinc temps penjare alguna foto i algun video
Bona nit!!
Millor dit el Coll
Al final el temps ens ha permes fer el Col d'Isoard, demà si tinc temps penjare alguna foto i algun video
Bona nit!!
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 1:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.