TRACA I MOCADOR

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

TRACA I MOCADOR

Entrada Autor: Kpeps » ds. jul. 17, 2010 11:34 am

GRAN PREMI D'ALEMANYA DE MOTOCICLISME
Rossi se situa entre els favorits en el seu retorn

Imatge

Fa un sol estiuenc, espanyol, mediterrani a Sachsenring, el traçat de la antiga República Democràtica Alemanya, i resulta molt pesat enfundar-se la granota de cuir i pujar a un aparell de més de 260 cavalls de potència, arribar als 300 quilòmetres per hora, patir la sufocació que produeixen els 55 graus que hi ha a la pista i tractar d'oblidar-se que, fa poc més d'un mes, tenia la cama dreta destrossada per tres llocs (dues fractures a la tíbia i una altra al peroné). Però això i molt més ha fet avui Valentino Rossi, que ha acabat els primers entrenaments lliures del Gran Premi d'Alemanya (11.15 hores, TVE-1, diumenge que ve) en setena posició, curiosament molt enganxadet al seu company d'equip, el mallorquí Jorge Lorenzo, que ha acabat sisè.
El millor crono l'ha fet Dani Pedrosa (Honda, 1.22.521 minuts), que ha superat en 0.274 segons l'australià Casey Stoner (Ducati), que fa poc més d'una setmana va anunciar el seu fitxatge per Honda per a la temporada que ve, i 0.703 segons sobre Lorenzo, líder del Mundial de MotoGP, i 0.723 sobre el Doctor.
Agafar el ritme
Els assajos han demostrat que Rossi ha tornat per, efectivament, recuperar el tacte amb la seva Yamaha, però també, sí, per anar agafant-li el ritme a un campionat que per a ell encara no s'ha acabat.
Des del primer moment, el campioníssim italià s'ha col·locat entre els quatre primers de la categoria, per darrere, en principi, de Stoner, Lorenzo i el sempre impetuós francès Randy de Puniet (Honda). A Rossi se l'ha vist còmode i lluitador, ja que no ha rebutjat cap roda i sempre ha tractat d'anar enganxadet, sense por, darrere d'algun company de graella, potser per provar-se, per saber si diumenge s'atrevirà a mantenir polsos durant la carrera.
Prova superada
"Tinc clara una cosa", ha dit abans de pujar a la moto, "l'únic dubte que tinc és si podré suportar totes les voltes de la carrera i, sobretot, si la meva espatlla dreta, de la qual no m'he operat perquè em van anunciar que trigaria més de dos mesos a recuperar-me, és a dir, més que de la doble fractura de la cama dreta, seguirà maltractant-me en l'última part del gran premi".
Rossi, que cada vegada que s'aturava al seu box oferia molt bona imatge, ha fet tantes voltes com el que més (29, per 31 de Pedrosa) i, encara que ha acabat esgotat, ha mostrat la seva satisfacció per haver superat amb bona nota la prova de foc. És evident que Rossi ha tornat. I és evident que ha tornat per quedar-se i lluitar, si no diumenge, molt aviat pel podi. Els seus adversaris n'han pres bona nota.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 17, 2010 11:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: TRACA I MOCADOR

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 17, 2010 12:15 pm

Increible, més que un home sembla una màquina, apreta el botó ON i vinga que no ha sigut res :eyes

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. jul. 17, 2010 12:25 pm

Doncs jo crec que diumenge ja lluitarà per una plaça al podi....

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. jul. 17, 2010 12:31 pm

Suposo que els seus metges no han d'estar massa contents amb la seva decisió
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 17, 2010 12:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. jul. 17, 2010 2:23 pm

:bow :bow :bow :bow :bow :bow
Molt bonic però no veig que necessitat té de buscar una caiguda amb conseqüències greus. Els metges que tenen com és que no treballen en la Seguretat Social, les baixes s'anaven a reduir una barabaridad ;) .
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7663
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. jul. 17, 2010 2:43 pm

I per què els metges del circuit no deixen córrer al Nico Terol?

Potser perquè no es diu Rossi.

Respon

Torna a “Cerveseta”