Bones, doncs en un pim pam una idea que em bullia pel cap li comento a l'AnnA i a ella que li costa menys que a mi sortir de casa... decidim escapar-nos uns dies.
El dimecres 11 m'emporto la moto carregada a la feina, i quan surto de Montblanc cap a Lleida que m'espera l'Anna. Jo sense dinar faig un mos ràpid i agafem direcció Huesca, Ayerbe, fins al camping d'Anzanigo.
http://www.anzanigo.com/inicio.html
Montem el campament, cerveseta de rigor i a sopar...l'Emilio ens espera.

Territori Ducati:

El dijous al mati esmorcem al camping i comença la ruta:

En algun lloc... camí de Javierrelatre:

.

Enfilem cap al Puerto del Sarrablo... la meva segona casa? ;) ;):

.

Arrivem fins a Ainsa on fem una parada tècnica....:

.

.

.

.

Seguim per la N-260 cap a Broto:

Faig una trucada i coincidim per dinar amb uns amics de Tarragona que van cap a Torla:

.

.

.

Hem allargat la sobretaula... la intenció de pujar fins a Panticosa queda enrera. Anem cap Biescas pasant pel Port de Cotefablo, d'allí directes a Jaca passant per Sabiñanigo.
El shopping de Jaca ens espera... ;)

.
L'Anna fent gasto :eyes

.

.

.
Ciutadella de Jaca:

Uploaded with ImageShack.us
.

.

Decidim tornar cap al camping passant pel Port d'Oroel
Aqui s'acaba la ruta.
Arribem al camping i ens ajuntem per sopar amb una colla de gent de Madrid i Barcelona i allarguem la sobretaula fins... amb ... ;)
Ruta de divendres, direcció Ribaforada on anem a la Concentració de Caballos de Fuego:

Abans de marxar, anem a fer la visita ...

San Glas i les santes.... :lol: :lol: :lol: :

Comencem la ruta i anem fins a Canfranc Estación:

.

.

.

.
A cada llacet hi ha reivindicacions perquè tiri endavant el projecte de remodelació de l´estació:

Seguim cap al Port de Somport i trobem aquesta imatge:

.

.

.
La France:

A punt de fer el cim:

Ara sí:

Baixem direcció Navarra entrant pel Valle del Roncal, i per Sangüesa directes cap a Ribaforada:

A la poca estona d'arribar nosaltres, arriben des de Tarragona en Guspires i Doris, i el David. Anem a sopar plegat i agafar forces que la nit és llarga... :lol:

.

.

.

.
En Gorka arriba un poc més tard, ha sortit a les 21:00 h de Castelló d'Empuries:

I segueix la festa:

.

.

.

.

La nit ha estat llarga, al mati una bona dutxa i un bon esmorçar .... i com a nous :eyes :eyes
L'Anna marxa desprès d'esmorçar cap a un altre tipus de festa.. :lol: :lol:
La resta ens quedem dissabte pel poble fent ruta gastronòmica ;)
Varem trobar-nos amb en Sergibuda i cia, com l'any passat...
També en .... de Tàrrega, ara no recordo com es diu :oops:
Dissabte nit:

.

Diumenge toca matinar, fem la ruta per la zona amb degustació de "migas", bonissimes.
De tornada a la zona d'acampada, desmontar la tenda i ja hem fet gana per la paella de comiat.
Genial!!! Sed i gana no hem passat ;) , potser una mica de son :roll:
.
.