Em fa molta il.lussió :Saltant :Saltant :Saltant poguer començar aquest fil.
A finals del mes de maig varem decidir amb la Cristina de Tarragona preparar una sortida al Marroc passat l´estiu.
En un principi anàvem soles, però darrerament en LLorenç de Figueres s'ha afegit a la sortida.
Com que aquest any hi han hagut varies cròniques del Marroc ( per carreteres i pistes) , ens hem fet una composició de lloc bastant directe i gracies a diferents trucades amb en Pasqual, en Sisco, L´Albert (Jaeg), l´Steelman .... ens hem acabat d'animar i d'aquí a molts pocs dies agafarem el ferry de Barcelona - Tanger i allà començarem una ruta on pretenem visitar el més típic del Marroc.
No farem pistes, només carreteres asfaltades.
Farem costa e interior.... une mica tot.
No hem reservat res ( a part del ferry), anirem una mica sobre la marxa i farem molta i molta moto.
Hem calculat que farem uns 3.000 km per Marroc i uns 1.000 km de tornada a casa, en un Total de 9 dies.
Com os podeu imaginar farem moltes fotos e intentaré penjar-les juntament amb une mica de crónique diària.
M´ha fet gracia que de vegades parlo amb vosaltres i em comenteu... Eva hauries de penjar més fotos de vosaltres ..... bueno, ja ho intentaré.
La cámara que m'emporto és la mateixa que vaig agafar a la Patagònia .
Com os podeu imaginar, obro aquest fil, com sempre, amb la més profunda de les meves humil-tats.
Com sempre dic que si aquest fil serveix perquè una sola persona s'animi a sortir en moto..... ja em val la pena tot l'esforç ;) .
O sigui que .... em breu..... marxem al Marroc.