Noves BMWs
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Noves BMWs
Hola companys que sent sap de aquestes noves BMWs una la veig de radical enduro i l’altre una trail son projectes o futures realitats i si algú ho sap quins motors porten perquè no veig que siguin als habituals Rotax al menys no guarden les mateixes formes, perdoneu però es la primera vegada que les veig.

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Hola Bul, encara te'n falta una de enduro crec que s'anomena 650 X ( challenge). Jo ja l'he vista pel carrer.
Tonet l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 14, 2007 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
... eppur si muove.!!!
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Que estrany que la mes endurera li posin llantes de pals i l’altre la trail porti raids i si un company m’ha dit que ja no porten Rotax si no BMW el que no sabia era que ja estiguessin al mercat.
Terra si saps d’algun que la te i et pot donar l’opinió tinc ganes de saber que hi ha mes enllà de Gas Gas.
Steelman veig que amb poseu les fotos quant jo sols i poso l’enllaç gracies era per no ocupar banda.
Terra si saps d’algun que la te i et pot donar l’opinió tinc ganes de saber que hi ha mes enllà de Gas Gas.
Steelman veig que amb poseu les fotos quant jo sols i poso l’enllaç gracies era per no ocupar banda.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
NO ocupem banda, ja que aquestes fotos estan penjades a un servidor extern com es el cas de imageshack.bul1256 ha escrit: Steelman veig que amb poseu les fotos quant jo sols i poso l’enllaç gracies era per no ocupar banda.
Diferent fora que aquestes imatges estiguessis allotjades en el nostres servidor, aleshores si que consumiriem ample de banda ;)
De totes maneres gracies ;)
Vs
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ep!!! Rectifico: el motor és fabricat per Aprillia sota la supervisió dles enginyers de BMW.Terraxaman ha escrit: El motor ja no és Rotax, sinó íntegrament de BMW...
I parlant de les G 650 Xchallenge:

Diuen les revistes que van molt be en conducció off-road, amb els seus 53 CV a 7.000 rpm, molt progressiu, i amb unes suspensions perfectes. Critiquen molt el seu alt preu i l'alçada del seient.

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
És una BMW. Era d'esperar... I que s'agafin quan toqui pagar els recanvis i la ma d'obra! :lol: :lol: :lol:Randy-650 ha escrit:Critiquen molt el seu alt preu...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Steelman ha escrit:Jo crec que aquestes motos sobretot a la supermotard li falta alguna cosa
Alguna cosa com lo que te aquesta ducati
Oju! no compareu aquesta moto bicilindrica amb una monocilindrica
que només s´assemblent amb la denominació supermotard.
Les noves Bmw, vindrán a sustituir a curt plaç a la famila F
:roll: