VIDEO : Honda Crosstourer
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Encara que ja varem veure les fotos de la Mareta, aquí hi ha un vídeo
Enllaç
Vssssss
007
Encara que ja varem veure les fotos de la Mareta, aquí hi ha un vídeo
Enllaç
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 3:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: VIDEO : Honda Crosstourer
Gracias Ramon por el video.
La moto esta muy chula lo que si me parece que no va a ser tan alta como la ADV, parece cas compacta
La moto esta muy chula lo que si me parece que no va a ser tan alta como la ADV, parece cas compacta
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
si ya me comentaron que sera la sustituta de la ST1200 :eyes
:mrgreen:
:mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Quan la treguin al mercat serà una dura competidora de la Super Ténéré 1200. Però tot i això no farà la competència a la GS. Si es digués BMW Crosstourer segurament si, però com que es dirà Honda Crosstourer....
Tinc ganes de veure-la en viu i en directe. :D
Tinc ganes de veure-la en viu i en directe. :D

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Ja ho crec que fa bona pinta aquesta moto .... a falta de conèixer pes, preu i veure-la en viu.
Tot i que crec que la "politica" bona és la de BMW o Triumph , amb les seves 800 amb versió off i deixar les 1.200 per les versions més asfàltiques. Gràcies al menor pes de les "petites" s'aconsegueix un més bon rendiment per lo marró .
No entenc gaire l'opció d'Honde "d'asfaltizar" més la 800 i "adventuritzar" més la 1.200 . A veure qui posa això per pistes :eyes
Tampoc sé quins baixos pot tenir aquest motor tetra ???? amb lo bé que va el bicilindric de la Varadero actual, l'haguessin pogut posar més al dia. actualitzar-la amb les ultimes novetat electròniques i treure uns quants Kg de pes u ja tindrien un gran moto amb menys inversió
Tot i que crec que la "politica" bona és la de BMW o Triumph , amb les seves 800 amb versió off i deixar les 1.200 per les versions més asfàltiques. Gràcies al menor pes de les "petites" s'aconsegueix un més bon rendiment per lo marró .
No entenc gaire l'opció d'Honde "d'asfaltizar" més la 800 i "adventuritzar" més la 1.200 . A veure qui posa això per pistes :eyes
Tampoc sé quins baixos pot tenir aquest motor tetra ???? amb lo bé que va el bicilindric de la Varadero actual, l'haguessin pogut posar més al dia. actualitzar-la amb les ultimes novetat electròniques i treure uns quants Kg de pes u ja tindrien un gran moto amb menys inversió
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
si que es ben parida si, i perfecte per qui vulgui una moto Trail sense OFF.-
es una moto CONCEPT, vol dir que encara pot canviar amb algunes coses si surt a la sèrie.
Mentrestant suposo que a Can BMW ja estaràn treballant amb alguna cosa similar.....no fos cas que Honda s´adelanti amb el titol de Maxitrail. :mrgreen: :mrgreen:
es una moto CONCEPT, vol dir que encara pot canviar amb algunes coses si surt a la sèrie.
Mentrestant suposo que a Can BMW ja estaràn treballant amb alguna cosa similar.....no fos cas que Honda s´adelanti amb el titol de Maxitrail. :mrgreen: :mrgreen:

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo vull aquesta moto :???: :???:
LLàstima que encara no hi hagi data d´entrega.
Jo crec que si s´apreta Honda la comercialitzaràn entre l´estiu i la tardor 2011.
A més ... han de vendre motos i si aposten per aquesta moto segur que els s´hi sortirà molt i molt bé
Jo crec que si s´apreta Honda la comercialitzaràn entre l´estiu i la tardor 2011.
A més ... han de vendre motos i si aposten per aquesta moto segur que els s´hi sortirà molt i molt bé
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Es una moto "única", trail amb motor tetra (comoditats + suavitat) ara de off poc o millor gens!!!
Es la tendencia actual a carreteritzar els vehicles off, vamos que vindria sent el una SUV en versió 2 rodes!!!
Però a mi m'ecanta (com no tinc ni punyetera idea d'enduro la trobo una moto genial!!!)
Aveure quan la podem tocar i pujar-hi, per que fa molt bona pinta.
Es la tendencia actual a carreteritzar els vehicles off, vamos que vindria sent el una SUV en versió 2 rodes!!!
Però a mi m'ecanta (com no tinc ni punyetera idea d'enduro la trobo una moto genial!!!)
Aveure quan la podem tocar i pujar-hi, per que fa molt bona pinta.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Molt ben aconseguida... la veritat és que s'ha posat les piles aquests dissenyadors d'Honda! A veure si li fa ombra a les vendes de la GS, i especialment la nova ST1200...
Llàstima que no hagi de canviar de moto, que seria una molt bona opció! ;) ;)
Fins aviat!
Molt ben aconseguida... la veritat és que s'ha posat les piles aquests dissenyadors d'Honda! A veure si li fa ombra a les vendes de la GS, i especialment la nova ST1200...
Llàstima que no hagi de canviar de moto, que seria una molt bona opció! ;) ;)
Fins aviat!

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
te que anar molt be aquesta moto,Honda quan s'hi posa no esta per orgues i quan surti al mercat tindra exit,la veritat es que m'agraden mes els 4 cilindres que els bicilindrics i aquesta moto pot crear escola,a veure a veure.
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
[quote user="Mareta" post="145881"]
[/quote]
voleu dir que no serà abans, a la web ja hi ha molta info, especificacions tecniques, etc...
a mes, el motor no cal que el testejin gaire, ja fa 8 anys que roda dins les vfr :D
Tot i l'antiguitat del motor. A mi també m'atrau força aquesta moto, sobre tot pel fet de ser v4, ( m'he refinat tant que per mi les bi ja vibren massa :D )
[/quote]
voleu dir que no serà abans, a la web ja hi ha molta info, especificacions tecniques, etc...
a mes, el motor no cal que el testejin gaire, ja fa 8 anys que roda dins les vfr :D
Tot i l'antiguitat del motor. A mi també m'atrau força aquesta moto, sobre tot pel fet de ser v4, ( m'he refinat tant que per mi les bi ja vibren massa :D )
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 10:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="Tramunt" post="146007"][quote user="Mareta" post="145881"]
[/quote]
Tot i l'antiguitat del motor. A mi també m'atrau força aquesta moto, sobre tot pel fet de ser v4, ( m'he refinat tant que per mi les bi ja vibren massa :D )[/quote]
No es el motor de la VFR antiga de 800cc, es un motor nou, el mateix que porta la VFR 1200cc pero suposo que dolsificat i amb mes parell motor.
Això crec.
:roll: :roll: :roll:
[/quote]
Tot i l'antiguitat del motor. A mi també m'atrau força aquesta moto, sobre tot pel fet de ser v4, ( m'he refinat tant que per mi les bi ja vibren massa :D )[/quote]
No es el motor de la VFR antiga de 800cc, es un motor nou, el mateix que porta la VFR 1200cc pero suposo que dolsificat i amb mes parell motor.
Això crec.
:roll: :roll: :roll:
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 11:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
[quote user="xavmar" post="146012"][quote user="Tramunt" post="146007"][quote user="Mareta" post="145881"]
[/quote]
Això crec.
:roll: :roll: :roll:[/quote]
ostres tens rao, com que totes comencen per cross.. pensava que parlaveu de la crossrunner ...., la dec tenir massa al cap. :|
[/quote]
Això crec.
:roll: :roll: :roll:[/quote]
ostres tens rao, com que totes comencen per cross.. pensava que parlaveu de la crossrunner ...., la dec tenir massa al cap. :|
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 11, 2010 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Hauriem/eu de obrir un fil per la Crosstourer i un altre per la CrossRuner
si no us fareu un lio ;)
si no us fareu un lio ;)
Ex ...moltes coses
- J-C