Pedrosa, Lorenzo i els guardarraïls

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Pedrosa, Lorenzo i els guardarraïls

Entrada Autor: Serrallonga » dg. oct. 07, 2007 10:01 pm

He trobat aixó en un altre foro i m'he quedat de pedra sentint les declaracions d'aquest parell sobre els guardarraïls, realment són tant ignorants que no saben el que està passant a les carreteres ?
Es que no els importa res del que passa fora del seu món ?

BMW R 1200 GS

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 07, 2007 10:07 pm

Realment ami en Pedrosa aqui em va acabar els coll.....s i mira que era i dic era pq ja no ho sòc tant de fan d'ell desprès de les declaracions fetes.

Segons ell tan sols corre a circuits, la carretera i lo que passi a ella tant li fot, doncs que el donguin.
ImatgeImatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 07, 2007 10:08 pm

Son nens "probeta", robots, viuen en un mon apart. Que saben els pobres del mon real...res de res. Tenen diners però fan pena.
Salut i kilómetres

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dg. oct. 07, 2007 10:16 pm

Hòstia, no ho habia vist....ja els hi val !!! que es pot dir desprès d'escoltar aixó? buffff

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. oct. 07, 2007 10:55 pm

Em permetreu que pengi directament el video que ens ha presentat en Serrallonga.
[youtube][/youtube]
És digne de veure. És digne, i penós. Un motorista que se suposa que és "professional", no sigui capaç d'opinar sobre un tema tant delicat i es dediqui a dir que "las cosas no son siempre blanco o negro". Que si "los guardarrailes son importantes para los coches"... però si ningú ha dit que els treguin! Només es demana adaptar-los per a nosaltres. Ningú li està demanant que opini sobre la llei de la relativitat, sino sobre temes que, se suposa, hauria de conèixer. Bé, deixo de parlar del tema, que m'encenc. Cada com tinc més clar que no m'agraden els esportistes d'èlit.
Per una altra banda, felicitar als creadors del video. M'ha emocionat veure la segona part on apareixien els amics del motorista mort. Això és companyerisme! Això és solidaritat. Aquest tipus de gent és la que m'agrada, no un crio muntat sobre una moto que val molts calers, donant voltes en un circuit i forrant-se de pasta.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dl. oct. 08, 2007 12:20 am

El pedrosa ja no es un corredor camp caigué gaire ve però em aquestes declaracions, se cover de gloria ell i el lorenzo, correrien ells si els circuits agesin guardarrails de ven sagú que no........
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. oct. 08, 2007 9:08 am

D'aquest tema n'hem parlat amb d'altres fils.

I torno a dir el mateix que sempre. Si les manifestacions contra els guarda rails, en lloc de fer-les al Bernabeu o a la Pça. d'Espanya, les féssim a les portes de Montmelo, Xest o Jerez i no entres ni "cristu" al circuit, potser dirien alguna cosa mes sentit.

V'ssssssss

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. oct. 08, 2007 9:17 am

vista l'edat que tenen, com qui diu encara són cadells, i la vida que han portat, no els hi demaneu que es comportin com moteros legendaris, ells són pilots professionals de moto, de fet...
Quan fa que tenen carnet de moto ?
Quants kilòmetres han fet en moto fora de circuit ?
Quan han anat en moto portant equipatge per passar + d'un dia fora ?
i amb paquet ?...
Igual ens sorprenem si sabem alguna resposta, i llavors potser no ens sorprenen tant aquestes declaracions.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2007 1:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”