Pedrosa, Lorenzo i els guardarraïls
Moderador: Airald
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Pedrosa, Lorenzo i els guardarraïls
He trobat aixó en un altre foro i m'he quedat de pedra sentint les declaracions d'aquest parell sobre els guardarraïls, realment són tant ignorants que no saben el que està passant a les carreteres ?
Es que no els importa res del que passa fora del seu món ?
Es que no els importa res del que passa fora del seu món ?
BMW R 1200 GS
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em permetreu que pengi directament el video que ens ha presentat en Serrallonga.
[youtube][/youtube]
És digne de veure. És digne, i penós. Un motorista que se suposa que és "professional", no sigui capaç d'opinar sobre un tema tant delicat i es dediqui a dir que "las cosas no son siempre blanco o negro". Que si "los guardarrailes son importantes para los coches"... però si ningú ha dit que els treguin! Només es demana adaptar-los per a nosaltres. Ningú li està demanant que opini sobre la llei de la relativitat, sino sobre temes que, se suposa, hauria de conèixer. Bé, deixo de parlar del tema, que m'encenc. Cada com tinc més clar que no m'agraden els esportistes d'èlit.
Per una altra banda, felicitar als creadors del video. M'ha emocionat veure la segona part on apareixien els amics del motorista mort. Això és companyerisme! Això és solidaritat. Aquest tipus de gent és la que m'agrada, no un crio muntat sobre una moto que val molts calers, donant voltes en un circuit i forrant-se de pasta.
[youtube][/youtube]
És digne de veure. És digne, i penós. Un motorista que se suposa que és "professional", no sigui capaç d'opinar sobre un tema tant delicat i es dediqui a dir que "las cosas no son siempre blanco o negro". Que si "los guardarrailes son importantes para los coches"... però si ningú ha dit que els treguin! Només es demana adaptar-los per a nosaltres. Ningú li està demanant que opini sobre la llei de la relativitat, sino sobre temes que, se suposa, hauria de conèixer. Bé, deixo de parlar del tema, que m'encenc. Cada com tinc més clar que no m'agraden els esportistes d'èlit.
Per una altra banda, felicitar als creadors del video. M'ha emocionat veure la segona part on apareixien els amics del motorista mort. Això és companyerisme! Això és solidaritat. Aquest tipus de gent és la que m'agrada, no un crio muntat sobre una moto que val molts calers, donant voltes en un circuit i forrant-se de pasta.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
D'aquest tema n'hem parlat amb d'altres fils.
I torno a dir el mateix que sempre. Si les manifestacions contra els guarda rails, en lloc de fer-les al Bernabeu o a la Pça. d'Espanya, les féssim a les portes de Montmelo, Xest o Jerez i no entres ni "cristu" al circuit, potser dirien alguna cosa mes sentit.
V'ssssssss
I torno a dir el mateix que sempre. Si les manifestacions contra els guarda rails, en lloc de fer-les al Bernabeu o a la Pça. d'Espanya, les féssim a les portes de Montmelo, Xest o Jerez i no entres ni "cristu" al circuit, potser dirien alguna cosa mes sentit.
V'ssssssss
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
vista l'edat que tenen, com qui diu encara són cadells, i la vida que han portat, no els hi demaneu que es comportin com moteros legendaris, ells són pilots professionals de moto, de fet...
Quan fa que tenen carnet de moto ?
Quants kilòmetres han fet en moto fora de circuit ?
Quan han anat en moto portant equipatge per passar + d'un dia fora ? i amb paquet ?...
Igual ens sorprenem si sabem alguna resposta, i llavors potser no ens sorprenen tant aquestes declaracions.
Quan fa que tenen carnet de moto ?
Quants kilòmetres han fet en moto fora de circuit ?
Quan han anat en moto portant equipatge per passar + d'un dia fora ? i amb paquet ?...
Igual ens sorprenem si sabem alguna resposta, i llavors potser no ens sorprenen tant aquestes declaracions.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2007 1:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.