Hola, per al·lusions

contestaré alguna cosa...
la veritat és que l'altre dia la vaig veure en directe. En blanc (preciosa!!, millor que en foto) però sense els accessoris. Si algú té curiositat era a Motos Caparrós de BCN (c. València amb Casanova). Tot i que no m'acabo de veure amb una moto d'aquest estil, la vaig trobar molt maca i ben acabada. Els accessoris aquest encara no estan disponibles però jo no m'ho pensaria dues vegades i esperaria les propostes de Touratech que segur que es posaran per la feina...perque la maleta esquerra peca del mateix que les BMW "velles", que només hi pots posar el bocata!!!
Del que deia el Carles -fiabilitat i post-venda- de moment poca cosa us puc dir. La meva moto només porta 3500 kms i no he tingut cap problema , bé per ser sincers només una miserable xorrada de l'indicador de punt mort que algunes vegades -molt poques- s'apagava quan no tocava. Li vaig comentar al del taller i em va canviar l'interruptor de seguida. Ja no ho ha tornat a fer.
Per la fiabilitat en general, crec que no hi ha d'haver massa problema, totes les "cosetes" que han sortit en models nous com la Norge i demés eren d'accessoris (carenats, maletes,...) però no de motor. Tot i així el motor de la Stevio és nou, de moment només montat en la Griso 8V així que a llarg termini s'ha de veure...
El punt més delicat és el servei post-venda, més que res pq hi ha concessionaris que passen de tot. Al ser del grup Piaggio alguns s'ho han trobat sense voler i han de vendre "motos de veritat" en lloc de scooters i pensen que per poques motos que vendran a l'any no val la pena perdre el temps per conèixer-les. trist però cert. També és cert que hi ha bons tallers i gent que s'ho està currant però és clar, són pocs...però això ja fa anys que els guzzistes o assumim...potser amb el temps la cosa es normalitzarà una miqueta. De tota manera, d'altres marques també se sent dir de tot així que...quan compres marques "minoritàries" ja saps que has de fer una mica un "acte de fe" (jo ho vaig fer amb Triumph ara fa més de 10 anys -penseu quantes se'n veien aleshores- i en cap moment me n'he arrepentit) així que ara em tocarà creuar els dits pq aquestes guzzi de nova generació surtin tan benparides com les d'abans (això, quan les coneixes una mica, eh?)
Salut i kms
PD: si voleu llegir primeres impresions sobre el motor (en Griso) llegiu el que explica Mauro (de Classicco, Madrid) que està molt posat en el tema de carreres tan en clàssiques com amb la MGS01 o la HyperTwin...
http://amigosanzanigo.creatuforo.com/vi ... osanzanigo