Moto Guzzi vesteix la Stelvio

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Moto Guzzi vesteix la Stelvio

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 15, 2008 5:52 am

I la veriTAT que queda maquissima. O no? :D

Imatge
Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. març 15, 2008 12:05 pm

Donc sí, molt guapa....i molt completa.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. març 15, 2008 8:15 pm

Si que queda maqueta, si. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. març 15, 2008 9:53 pm

No ta mal...prefereixo la varadero o la gs, pero no ta mal
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. març 16, 2008 9:57 pm

Es força maca la veritat.

Començarem a estalviar??? :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dl. març 17, 2008 4:53 pm

hombre no esta mal peroooooooooo :D
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dl. març 17, 2008 6:38 pm

M'agrada molt

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. març 17, 2008 7:38 pm

Bones!!!

S'ha de dir que la moto, vestida guanya molt... i a sobre amb cardan i unes maletes en condicions... ara falta veure la fiabilitat i el servei post-venda. A veure que ens comenta al JordiTrident un dia d'aquests... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dg. març 23, 2008 9:55 pm

Hola, per al·lusions :wink: :wink: :wink: contestaré alguna cosa...

la veritat és que l'altre dia la vaig veure en directe. En blanc (preciosa!!, millor que en foto) però sense els accessoris. Si algú té curiositat era a Motos Caparrós de BCN (c. València amb Casanova). Tot i que no m'acabo de veure amb una moto d'aquest estil, la vaig trobar molt maca i ben acabada. Els accessoris aquest encara no estan disponibles però jo no m'ho pensaria dues vegades i esperaria les propostes de Touratech que segur que es posaran per la feina...perque la maleta esquerra peca del mateix que les BMW "velles", que només hi pots posar el bocata!!! :wink: :wink: :wink:

Del que deia el Carles -fiabilitat i post-venda- de moment poca cosa us puc dir. La meva moto només porta 3500 kms i no he tingut cap problema , bé per ser sincers només una miserable xorrada de l'indicador de punt mort que algunes vegades -molt poques- s'apagava quan no tocava. Li vaig comentar al del taller i em va canviar l'interruptor de seguida. Ja no ho ha tornat a fer.

Per la fiabilitat en general, crec que no hi ha d'haver massa problema, totes les "cosetes" que han sortit en models nous com la Norge i demés eren d'accessoris (carenats, maletes,...) però no de motor. Tot i així el motor de la Stevio és nou, de moment només montat en la Griso 8V així que a llarg termini s'ha de veure...

El punt més delicat és el servei post-venda, més que res pq hi ha concessionaris que passen de tot. Al ser del grup Piaggio alguns s'ho han trobat sense voler i han de vendre "motos de veritat" en lloc de scooters i pensen que per poques motos que vendran a l'any no val la pena perdre el temps per conèixer-les. trist però cert. També és cert que hi ha bons tallers i gent que s'ho està currant però és clar, són pocs...però això ja fa anys que els guzzistes o assumim...potser amb el temps la cosa es normalitzarà una miqueta. De tota manera, d'altres marques també se sent dir de tot així que...quan compres marques "minoritàries" ja saps que has de fer una mica un "acte de fe" (jo ho vaig fer amb Triumph ara fa més de 10 anys -penseu quantes se'n veien aleshores- i en cap moment me n'he arrepentit) així que ara em tocarà creuar els dits pq aquestes guzzi de nova generació surtin tan benparides com les d'abans (això, quan les coneixes una mica, eh?) :wink: :wink: :wink: :wink:

Salut i kms

PD: si voleu llegir primeres impresions sobre el motor (en Griso) llegiu el que explica Mauro (de Classicco, Madrid) que està molt posat en el tema de carreres tan en clàssiques com amb la MGS01 o la HyperTwin...

http://amigosanzanigo.creatuforo.com/vi ... osanzanigo
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. març 24, 2008 3:44 pm

He llegit un article sobre aquesta Guzzi al darrer número de Motociclismo.
Em sembla que puja més de 12.000 euros despullada, amb la qual cosa no sembla que li pugui fer massa competència a les maxitrails del mercat.
Ja sabeu que en aquestes revistes sempre escriuen entre línies, maquillant els defectes. Tot i així, vaig tenir la impressió que no es tracta d'una moto de l'altre món. A més, li agrada força la benzina, i al preu que va... Veig una moto bonica, molt bonica, i poca cosa més.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. març 24, 2008 6:54 pm

Es veu guapa en general, ara les optiques devanteres, psssss.

Hi alguna revista comenta, que els hi ha sorpres molt la falta de baixos del motor.

Ah, i el cubrecarter(protector) s`el podrien haver currat una mica més, jo li poso un deficient, no havia vist mai un protector de carter tan mal acabat. :wink:

També comenten(solo moto), que els cilindres al hivern donen una escalforeta molt bona, pero os ho imagineu al estiu? Pots anar fent ous ferrats, mentres condueixes. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”