Entrada
Autor: Gandalfgs » dl. ago. 03, 2009 1:22 pm
A veure el problema que hi veig és que la moto és horrible! a part d'això... sincerament quan jo tenia 16 anys teniem la trz que t'agafava 130-140 i era una 74! jo anava amb una vespino passada a 65 un company anava amb una 49 passada a 74... encare som vius.
anavem a bosc amb moto, feiem mil i una bestieses, saltavem, pujavem marges, feiem carreres (a llocs on hi havia trànsit no), vaig fer les pràctiques de conduïr amb el meu avi al poligano de celrà, que avans no hi havia transit, la de dies que en vaig fer i no tenia carnet, quan vaig treure'm el carnet amb una hora de pràctiques en vaig fer prou.
Reconec que quan teniem 15-17anys anavem torrats, totalment borratxos del museu de vi a girona (santes litrones) fins a la nau a banyoles (encare no es feia la proba d'alcoholemia), ens havia parat la policia, ens fotian bronca, ells un fart de riure i no passava res
Jo el que trobo perillòs és deixar portar una moto sense cap prova a gent que té carnet de cotxe; deixar que gent sense carnet circuli amb cotxes!!! si de limitada potencia pero al cal i a la fi son cotxes! i els jubilats que ja on poden conduïr cotxes normals si que ho poden fer amb aquests!!!
I si, reconec que això d'anar borratxo amb moto, no és políticament correcte, i és perillòs... pero quan tens 15 anys ho veus d'una manera diferent tot, era l'època de mai diguis mai a un mais .-)
Si aquesta moto pot anar a 140 pos fantastic, no cal escandalitzar-nos tant. Ara, això si: és un avorto!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!