160 cc = 148 km/h . Un juguet o una arma?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

160 cc = 148 km/h . Un juguet o una arma?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 29, 2009 11:53 am

A França venen els Spigou -ex Honda Dax- amb motor de 160 cc i velocitat punta de 148 km/h. Es pot portar amb carnet de cotxe.

Una "moto" que corre molt, però ni frena ni s'aguanta, i menys amb pneumàtics Kenda..... :shock: Crec que és l'arma perfecte per fer-se mal. I molt.

Imatge

Les caractéristiques générales sont :

- Moteur de 160cc

- Boite manuelle quatre vitesses

- Jantes en 12", pneu avant Kenda 110/70-12, pneu arrière Kenda 120/70-12

- Réservoir de 5,6 litres

- Bras oscillant aluminium, longueur +6c, roulement à aiguille

- Frein avant hydraulique avec disque de 17cm, étrier double piston, durite aviation

http://www.spigaou.fr/index.php/Spigaou%20160cc.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: 160 Cc = 148 Km/h . Un Juguet O Una Arma?

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. jul. 29, 2009 12:06 pm

quin "aborto", no????
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dc. jul. 29, 2009 12:21 pm

Es lo mateix que jo dic amb les motos"trucades"=Un exemple:una moto de 50 C.C,esta pensada tecnicament per anar a 40 Kms./h.,te un xasis adecuat a la mateixa i uns frens i neumatics per l'estil.Si "truques el motor",atentat a las consecuencies.PERO,aquesta "maquina",ja no fas "modificacions",i reconeixo que es un peril.A les hores,jo pregunto.¿Com poden permetre aixo,i quedarse tan amples?.La veritat es que no ja ni ordre,ni control.Miran molt per tonterias i per coses grosses com aquesta,es correcte :eyes .
Els que s'encuiden de las especificacions tecnicas(en aquest cas,com mols altres) fan :b9 o millor :crys .
Vini
.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. jul. 30, 2009 1:16 pm

Al menys es veu més segura que a la nostra època amb les Mini-Marcelino....trucades a 70 Kms/h

allò si que era perillós........... :martell a 40 Kms/h ja s´et fotien per corbata....

Imatge
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 1:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. jul. 31, 2009 8:02 pm

És clar, però si pel que sigui no pots tenir una Vstrom....amb alguna cosa has d'anar, no?

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 160 cc = 148 km/h . Un juguet o una arma?

Entrada Autor: Albert » dl. ago. 03, 2009 12:56 am

Holaaaa,

Sovint parlem de que no es la fletxa, si no el indi que hi va al damunt, oi? Doncs això ho veig igual, sempre es qui porta la moto qui la converteix en un joguet o en una arma, o es que l’eixelebrat capaç de portar aquest aparell pel damunt dels 130 o 140 vols dir que no seria igualment un perill si portes una moto tipus CBR 1000?

Penso que som els usuaris els que hem de fer un bon us d’allò que comprem amb tota la llibertat per poder triar, sense que l’excés de normes ens retallin les llibertats individuals.

Ostres m’ha sortit la vena filosòfica, però es que al final ens acabaran donant un manual per pixar com cal, o millor, com algun il•luminat pensa que ho hem de fer tots!! Massa normes i massa poca educació es que hi ha avui en dia.

:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dl. ago. 03, 2009 1:22 pm

A veure el problema que hi veig és que la moto és horrible! a part d'això... sincerament quan jo tenia 16 anys teniem la trz que t'agafava 130-140 i era una 74! jo anava amb una vespino passada a 65 un company anava amb una 49 passada a 74... encare som vius.

anavem a bosc amb moto, feiem mil i una bestieses, saltavem, pujavem marges, feiem carreres (a llocs on hi havia trànsit no), vaig fer les pràctiques de conduïr amb el meu avi al poligano de celrà, que avans no hi havia transit, la de dies que en vaig fer i no tenia carnet, quan vaig treure'm el carnet amb una hora de pràctiques en vaig fer prou.

Reconec que quan teniem 15-17anys anavem torrats, totalment borratxos del museu de vi a girona (santes litrones) fins a la nau a banyoles (encare no es feia la proba d'alcoholemia), ens havia parat la policia, ens fotian bronca, ells un fart de riure i no passava res

Jo el que trobo perillòs és deixar portar una moto sense cap prova a gent que té carnet de cotxe; deixar que gent sense carnet circuli amb cotxes!!! si de limitada potencia pero al cal i a la fi son cotxes! i els jubilats que ja on poden conduïr cotxes normals si que ho poden fer amb aquests!!!
I si, reconec que això d'anar borratxo amb moto, no és políticament correcte, i és perillòs... pero quan tens 15 anys ho veus d'una manera diferent tot, era l'època de mai diguis mai a un mais .-)

Si aquesta moto pot anar a 140 pos fantastic, no cal escandalitzar-nos tant. Ara, això si: és un avorto!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Respon

Torna a “General”