COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="STELVIO 00" post="208356"]Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)[/quote]
problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)
problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="Kpeps" post="208358"][quote user="STELVIO 00" post="208356"]Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)[/quote]
problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)[/quote]
Tens raó!
Fa uns mesos vaig provar una K-75 d'un company de feina. Crec recordar que el motor portava més de 130.000km penso i anava molt bé el motor. Es notava que la tecnologia havia avançat cap a components més novedosos, per exemple marcadors, seients, manetes, ... Però encara anava molt fina.
Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies
problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)[/quote]
Tens raó!
Fa uns mesos vaig provar una K-75 d'un company de feina. Crec recordar que el motor portava més de 130.000km penso i anava molt bé el motor. Es notava que la tecnologia havia avançat cap a components més novedosos, per exemple marcadors, seients, manetes, ... Però encara anava molt fina.
Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Certament CMB...
La meva K75 portarà uns 112.000 Km i va fina com un rellotge suïs. :razz:
Amb la 1200RT n'hi porto 70.000 i he de dir que va molt més fina que quan en tenia 20.000 !!! :shock:
La meva K75 portarà uns 112.000 Km i va fina com un rellotge suïs. :razz:
Amb la 1200RT n'hi porto 70.000 i he de dir que va molt més fina que quan en tenia 20.000 !!! :shock:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="CMB" post="208364"]Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:
Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)
Gràcies[/quote]
Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:
Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2012 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Straw man
- Presentats
- Entrades: 294
- Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="Kpeps" post="208358"][quote user="STELVIO 00" post="208356"]Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)[/quote]
problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)[/quote]
i que duri, així podem abastir-nos al mercat de segona mà :mrgreen:
problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)[/quote]
i que duri, així podem abastir-nos al mercat de segona mà :mrgreen:
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
strawman going straight to hell.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="SisoRT" post="208370"][quote user="CMB" post="208364"]Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:
Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)[/quote]
Narcís, i els de Triumph, quan fan el canvi de bugies, què en fan de la quarta? :mrgreen:
Gràcies[/quote]
Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:
Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)[/quote]
Narcís, i els de Triumph, quan fan el canvi de bugies, què en fan de la quarta? :mrgreen:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="CMB" post="208374"][quote user="SisoRT" post="208370"][quote user="CMB" post="208364"]Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:
Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)[/quote]
Narcís, i els de Triumph, quan fan el canvi de bugies, què en fan de la quarta? :mrgreen:[/quote]
ejejejej! Els que anem amb boxers ... comprant-ne un pak en tenim per a dues vegades!
Els de les k'75, Triumph, Laverdas i altres espècies pendents d'identificar ... n'han de comprar tres paks per tenir-ne per a quatre canvis :mrgreen:
Gràcies[/quote]
Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:
Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)[/quote]
Narcís, i els de Triumph, quan fan el canvi de bugies, què en fan de la quarta? :mrgreen:[/quote]
ejejejej! Els que anem amb boxers ... comprant-ne un pak en tenim per a dues vegades!
Els de les k'75, Triumph, Laverdas i altres espècies pendents d'identificar ... n'han de comprar tres paks per tenir-ne per a quatre canvis :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2012 4:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Siso, la lògica i jo t'avalem ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="Gearbox" post="208366"]
La meva K75 portarà uns 112.000 Km [/quote]
dons modifica l'anunci que estas fent ''publicitat enganyosa'' :twisted: jajjajajaaa
La meva K75 portarà uns 112.000 Km [/quote]
dons modifica l'anunci que estas fent ''publicitat enganyosa'' :twisted: jajjajajaaa
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Ha ha ha... al Juliol de l'any passat (que és quan vaig publicar l'anunci) en portava 109.000... :razz:
Ja veus, només 3000 Km en un any. La pobre al final em rondinarà per no treure-la del garatge !! :(
Ja veus, només 3000 Km en un any. La pobre al final em rondinarà per no treure-la del garatge !! :(
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
.... la R 1200 GS tiene un funcionamiento que transmite más sensaciones.......
Aquí ja he deixat de llegir. I proposo als provadors perquè optin al Premio Nobel de Pruebas Motoristicas.
[quote user="CMB" post="208364"]
Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.
Aquí ja he deixat de llegir. I proposo als provadors perquè optin al Premio Nobel de Pruebas Motoristicas.
[quote user="CMB" post="208364"]
Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.


- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="Randy-650" post="208405"].... la R 1200 GS tiene un funcionamiento que transmite más sensaciones.......
Aquí ja he deixat de llegir. I proposo als provadors perquè optin al Premio Nobel de Pruebas Motoristicas.
[quote user="CMB" post="208364"]
Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.[/quote]
Així hi havia una època que els alemanys seguien l'estela de les japoneses... umm!
Aquí ja he deixat de llegir. I proposo als provadors perquè optin al Premio Nobel de Pruebas Motoristicas.
[quote user="CMB" post="208364"]
Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]
Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.[/quote]
Així hi havia una època que els alemanys seguien l'estela de les japoneses... umm!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
No hem de jutjar les característiques només per velocitat... hi ha MOLTS altres factors a tenir en compte...
La moto és un TOT, un conjunt de coses.. o no?
La velocitat punta és una anècdota. Corba de resposta, suspensions, xassis, equilibri general... potència però a tot nivell...
I think... :D
La moto és un TOT, un conjunt de coses.. o no?
La velocitat punta és una anècdota. Corba de resposta, suspensions, xassis, equilibri general... potència però a tot nivell...
I think... :D
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="Randy-650" post="208405"]Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.[/quote]
Una matisació : El motor K-100 és anterior al K-75 (del teu comentari sembla despendre-se'n el contrari). La K-100, neix a 1983 amb 90 CV (8 vàlvules) i tot seguit les versions carenades RS i RT. No és fins a mitjans de 1985 que surt la K-75 de la que també se'n van fer les mateixes versions carenades. Fins al 1988 no surt la K-100 amb motor de 16 vàlvules i 100 CV, primer instal·lat a la K-1 i després traslladat a la resta. Fins a 1996 es van continuar fabricant K-75.
És veritat que les motos japoneses, cilindrada per cilindrada, eren molt més ràpides per a les autopistes.
Salut !
Una matisació : El motor K-100 és anterior al K-75 (del teu comentari sembla despendre-se'n el contrari). La K-100, neix a 1983 amb 90 CV (8 vàlvules) i tot seguit les versions carenades RS i RT. No és fins a mitjans de 1985 que surt la K-75 de la que també se'n van fer les mateixes versions carenades. Fins al 1988 no surt la K-100 amb motor de 16 vàlvules i 100 CV, primer instal·lat a la K-1 i després traslladat a la resta. Fins a 1996 es van continuar fabricant K-75.
És veritat que les motos japoneses, cilindrada per cilindrada, eren molt més ràpides per a les autopistes.
Salut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 27, 2012 5:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
:form Encara recordo amb anyorança la meva estimada K-75 ...lenta, pesada però anava molt fina. De les comparatives de les revistes, fa temps que no en fotu gaire cas. El que va escriure el reportatge de la Super Tenere, ni tant sols es va llegir el dossier de prensa... va dir que només portava una clau allen com a eina, cuan aquesta serveix per obrir la tapa on hi han les eines. En cuan a quina trail es millor, jo opino que per a gustos..colors.
Salut i km.
Salut i km.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Carlitus... més info.... encara que no sé si hi haurà res que no sàpigues ja...
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="Fjodor" post="208979"]Carlitus... més info.... encara que no sé si hi haurà res que no sàpigues ja...
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes[/quote]
Gràcies Xavi, la veritat que hi he donat voltes a tres models d'aquesta comparativa, la decisió de compra d'una trail asfàltica ja està presa i materialitzada. M'he distanciat força del model trail de veritat que ja tinc que es la Husqvarna TE 630 i he buscat prestacions que m'agradin. I sobretot que quan arrenques el motor i circules amb la moto et doni força del que buscaves.
Sense entrar si una és millor que una altra, he triat el model que més s'aproxima al que buscava i espero no haver-me equivocat, sobretot despres d'haver fer la prova fa uns mesos. Aquesta és la Honda. Clar que si busques una moto única i trail, la Honda no seria pas l'escollida. Hi ha opcions millors i potser ja la tenia i no caldria haver-la canviat, però el 'select' que tenia hi ha donat una empenta gran.
Salut i ja faré presentació quan la tingui... falta poquet ja!
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes[/quote]
Gràcies Xavi, la veritat que hi he donat voltes a tres models d'aquesta comparativa, la decisió de compra d'una trail asfàltica ja està presa i materialitzada. M'he distanciat força del model trail de veritat que ja tinc que es la Husqvarna TE 630 i he buscat prestacions que m'agradin. I sobretot que quan arrenques el motor i circules amb la moto et doni força del que buscaves.
Sense entrar si una és millor que una altra, he triat el model que més s'aproxima al que buscava i espero no haver-me equivocat, sobretot despres d'haver fer la prova fa uns mesos. Aquesta és la Honda. Clar que si busques una moto única i trail, la Honda no seria pas l'escollida. Hi ha opcions millors i potser ja la tenia i no caldria haver-la canviat, però el 'select' que tenia hi ha donat una empenta gran.
Salut i ja faré presentació quan la tingui... falta poquet ja!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
Molt be!!!
Aiam quan la veiem in vivo, doncs... :razz:
Aiam quan la veiem in vivo, doncs... :razz:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO
[quote user="CMB" post="208980"][quote user="Fjodor" post="208979"]Carlitus... més info.... encara que no sé si hi haurà res que no sàpigues ja...
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes[/quote]
Gràcies Xavi, la veritat que hi he donat voltes a tres models d'aquesta comparativa, la decisió de compra d'una trail asfàltica ja està presa i materialitzada. M'he distanciat força del model trail de veritat que ja tinc que es la Husqvarna TE 630 i he buscat prestacions que m'agradin. I sobretot que quan arrenques el motor i circules amb la moto et doni força del que buscaves.
Sense entrar si una és millor que una altra, he triat el model que més s'aproxima al que buscava i espero no haver-me equivocat, sobretot despres d'haver fer la prova fa uns mesos. Aquesta és la Honda. Clar que si busques una moto única i trail, la Honda no seria pas l'escollida. Hi ha opcions millors i potser ja la tenia i no caldria haver-la canviat, però el 'select' que tenia hi ha donat una empenta gran.
Salut i ja faré presentació quan la tingui... falta poquet ja![/quote]
HONDiA! Quina sorpresa!, je, je :lol: :lol: :lol: :lol:
Felicitats!
Quan l'anem a remullar?
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes[/quote]
Gràcies Xavi, la veritat que hi he donat voltes a tres models d'aquesta comparativa, la decisió de compra d'una trail asfàltica ja està presa i materialitzada. M'he distanciat força del model trail de veritat que ja tinc que es la Husqvarna TE 630 i he buscat prestacions que m'agradin. I sobretot que quan arrenques el motor i circules amb la moto et doni força del que buscaves.
Sense entrar si una és millor que una altra, he triat el model que més s'aproxima al que buscava i espero no haver-me equivocat, sobretot despres d'haver fer la prova fa uns mesos. Aquesta és la Honda. Clar que si busques una moto única i trail, la Honda no seria pas l'escollida. Hi ha opcions millors i potser ja la tenia i no caldria haver-la canviat, però el 'select' que tenia hi ha donat una empenta gran.
Salut i ja faré presentació quan la tingui... falta poquet ja![/quote]
HONDiA! Quina sorpresa!, je, je :lol: :lol: :lol: :lol:
Felicitats!
Quan l'anem a remullar?