COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: COMPARATIVA TRAIL... Segons MOTOCICLISMO

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 26, 2012 10:35 am

Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 26, 2012 11:29 am

[quote user="STELVIO 00" post="208356"]Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)[/quote]

problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. jul. 26, 2012 12:42 pm

[quote user="Kpeps" post="208358"][quote user="STELVIO 00" post="208356"]Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)[/quote]

problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)[/quote]

Tens raó!

Fa uns mesos vaig provar una K-75 d'un company de feina. Crec recordar que el motor portava més de 130.000km penso i anava molt bé el motor. Es notava que la tecnologia havia avançat cap a components més novedosos, per exemple marcadors, seients, manetes, ... Però encara anava molt fina.

Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?

Gràcies

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. jul. 26, 2012 1:00 pm

Certament CMB...

La meva K75 portarà uns 112.000 Km i va fina com un rellotge suïs. :razz:
Amb la 1200RT n'hi porto 70.000 i he de dir que va molt més fina que quan en tenia 20.000 !!! :shock:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dj. jul. 26, 2012 4:05 pm

[quote user="CMB" post="208364"]Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]

Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:

Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2012 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dj. jul. 26, 2012 4:11 pm

[quote user="Kpeps" post="208358"][quote user="STELVIO 00" post="208356"]Qui "problema" hi ha amb tindre més de 100.000 Qm ???? Jo a la meva espero fer hi molts més ;)[/quote]

problema cap,home,sino tot al contrari,es senyal de bon us,manteniments correctes i fiabilitat de la maquina en questio,utilitzar la moto i pensar que amb 20.000 km's ja li has tret el suc,esta molt estes ;)[/quote]

i que duri, així podem abastir-nos al mercat de segona mà :mrgreen:
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. jul. 26, 2012 4:14 pm

[quote user="SisoRT" post="208370"][quote user="CMB" post="208364"]Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]

Apreciat Carles, com que m'ho poses a "huevo" per a fer l'acudit: Perquè la industria auxiliar continua fent els paks de bugies de quatre en quatre! :mrgreen:

Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)[/quote]

Narcís, i els de Triumph, quan fan el canvi de bugies, què en fan de la quarta? :mrgreen:

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » dj. jul. 26, 2012 4:20 pm

[quote user="CMB" post="208374"][quote user="SisoRT" post="208370"][quote user="CMB" post="208364"]Algú podria explicar per què BMW va deixar de fer aquests motors tricilindrics?
Gràcies[/quote]

Edito: Abans de que dos o tres que conec no se'm tirin al coll. Segurament un dels models més ensopegats de can bmw's i que més satisfacció ha generat als seus usuaris. ;)[/quote]

Narcís, i els de Triumph, quan fan el canvi de bugies, què en fan de la quarta? :mrgreen:[/quote]

ejejejej! Els que anem amb boxers ... comprant-ne un pak en tenim per a dues vegades!

Els de les k'75, Triumph, Laverdas i altres espècies pendents d'identificar ... n'han de comprar tres paks per tenir-ne per a quatre canvis :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2012 4:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. jul. 26, 2012 5:08 pm

Siso, la lògica i jo t'avalem ;)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 26, 2012 6:32 pm

[quote user="Gearbox" post="208366"]
La meva K75 portarà uns 112.000 Km [/quote]

dons modifica l'anunci que estas fent ''publicitat enganyosa'' :twisted: jajjajajaaa
Imatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. jul. 26, 2012 7:57 pm

Ha ha ha... al Juliol de l'any passat (que és quan vaig publicar l'anunci) en portava 109.000... :razz:

Ja veus, només 3000 Km en un any. La pobre al final em rondinarà per no treure-la del garatge !! :(
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 27, 2012 2:01 am

.... la R 1200 GS tiene un funcionamiento que transmite más sensaciones.......

Aquí ja he deixat de llegir. I proposo als provadors perquè optin al Premio Nobel de Pruebas Motoristicas.

[quote user="CMB" post="208364"]

Gràcies[/quote]

Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. jul. 27, 2012 9:01 am

[quote user="Randy-650" post="208405"].... la R 1200 GS tiene un funcionamiento que transmite más sensaciones.......

Aquí ja he deixat de llegir. I proposo als provadors perquè optin al Premio Nobel de Pruebas Motoristicas.

[quote user="CMB" post="208364"]

Gràcies[/quote]

Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.[/quote]

Així hi havia una època que els alemanys seguien l'estela de les japoneses... umm! :cool:

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dv. jul. 27, 2012 9:24 am

No hem de jutjar les característiques només per velocitat... hi ha MOLTS altres factors a tenir en compte...
La moto és un TOT, un conjunt de coses.. o no?

La velocitat punta és una anècdota. Corba de resposta, suspensions, xassis, equilibri general... potència però a tot nivell...

I think... :D

SisoRT
Presentats

Entrada Autor: SisoRT » dv. jul. 27, 2012 5:38 pm

[quote user="Randy-650" post="208405"]Perquè la competència japonesa tenia moltes motos que passaven dels 200 km/h, i les K75 sols agafaven els 200 justets. Abans era normal anar per autopista a creuers de 180-200. Va deixar la K75 i va treure la K100, ja amb 4 cilindres i 100 CV de potencia, i podia mantenir perfectament creuers de 200 km/h sense despentinar-se. L'alerò que portava la pantalla de la K100 RS feia maravelles.[/quote]

Una matisació : El motor K-100 és anterior al K-75 (del teu comentari sembla despendre-se'n el contrari). La K-100, neix a 1983 amb 90 CV (8 vàlvules) i tot seguit les versions carenades RS i RT. No és fins a mitjans de 1985 que surt la K-75 de la que també se'n van fer les mateixes versions carenades. Fins al 1988 no surt la K-100 amb motor de 16 vàlvules i 100 CV, primer instal·lat a la K-1 i després traslladat a la resta. Fins a 1996 es van continuar fabricant K-75.

És veritat que les motos japoneses, cilindrada per cilindrada, eren molt més ràpides per a les autopistes.

Salut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 27, 2012 5:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. jul. 28, 2012 6:30 pm

:form Encara recordo amb anyorança la meva estimada K-75 ...lenta, pesada però anava molt fina. De les comparatives de les revistes, fa temps que no en fotu gaire cas. El que va escriure el reportatge de la Super Tenere, ni tant sols es va llegir el dossier de prensa... va dir que només portava una clau allen com a eina, cuan aquesta serveix per obrir la tapa on hi han les eines. En cuan a quina trail es millor, jo opino que per a gustos..colors.

Salut i km.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. ago. 02, 2012 8:27 am

Carlitus... més info.... encara que no sé si hi haurà res que no sàpigues ja...

http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 02, 2012 9:27 am

[quote user="Fjodor" post="208979"]Carlitus... més info.... encara que no sé si hi haurà res que no sàpigues ja...

http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes[/quote]

Gràcies Xavi, la veritat que hi he donat voltes a tres models d'aquesta comparativa, la decisió de compra d'una trail asfàltica ja està presa i materialitzada. M'he distanciat força del model trail de veritat que ja tinc que es la Husqvarna TE 630 i he buscat prestacions que m'agradin. I sobretot que quan arrenques el motor i circules amb la moto et doni força del que buscaves.

Sense entrar si una és millor que una altra, he triat el model que més s'aproxima al que buscava i espero no haver-me equivocat, sobretot despres d'haver fer la prova fa uns mesos. Aquesta és la Honda. Clar que si busques una moto única i trail, la Honda no seria pas l'escollida. Hi ha opcions millors i potser ja la tenia i no caldria haver-la canviat, però el 'select' que tenia hi ha donat una empenta gran.

Salut i ja faré presentació quan la tingui... falta poquet ja!

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. ago. 02, 2012 9:42 am

Molt be!!!
Aiam quan la veiem in vivo, doncs... :razz:

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. ago. 02, 2012 9:54 am

[quote user="CMB" post="208980"][quote user="Fjodor" post="208979"]Carlitus... més info.... encara que no sé si hi haurà res que no sàpigues ja...

http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... il-grandes[/quote]

Gràcies Xavi, la veritat que hi he donat voltes a tres models d'aquesta comparativa, la decisió de compra d'una trail asfàltica ja està presa i materialitzada. M'he distanciat força del model trail de veritat que ja tinc que es la Husqvarna TE 630 i he buscat prestacions que m'agradin. I sobretot que quan arrenques el motor i circules amb la moto et doni força del que buscaves.

Sense entrar si una és millor que una altra, he triat el model que més s'aproxima al que buscava i espero no haver-me equivocat, sobretot despres d'haver fer la prova fa uns mesos. Aquesta és la Honda. Clar que si busques una moto única i trail, la Honda no seria pas l'escollida. Hi ha opcions millors i potser ja la tenia i no caldria haver-la canviat, però el 'select' que tenia hi ha donat una empenta gran.

Salut i ja faré presentació quan la tingui... falta poquet ja![/quote]

HONDiA! Quina sorpresa!, je, je :lol: :lol: :lol: :lol:
Felicitats!
Quan l'anem a remullar?

Respon

Torna a “General”